Skocz do zawartości

cacek89

Pasjonat
  • Postów

    655
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O cacek89

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    okolice Lodzi

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1775 wyświetleń profilu
  1. Awra, no i jak Ci się ten Outlander spisywał? Nadal nim jeździsz?
  2. Norbas, ile w PL trzeba dać za takie A3 jak Twoje?
  3. cacek89

    Zakup AUDI a6 c6

    Silniki montowane w A6 C6 to te same BDW które wsadzali do mniejszej siostry A4? Blachy również leciały w tych samochodach? Wiadomo przód aluminiowy, a jak z resztą?
  4. Rozsuwa się to w podobny sposób jak naczepy do transportu długich gabarytów? Miałem przyjemność obsługiwać przez ostatni rok naczepy typu goldhofer i faymonville Zawartość dodana 0 minutes later Z tego powodu duże tonaże też są mi nie straszne, chociaż wiadomo inaczej w konwoju....
  5. jest tu ktoś kto jeździ na kontenerach? jakie plusy i minusy tej roboty? dostałem pewną propozycję, ale w tym temacie jestem zielony
  6. cacek89

    Dokładka cupra

    Teraz to mi pokazałeś... U Ciebie geniuszu pokaż
  7. cacek89

    Dokładka cupra

    jak zamontujesz pokaż fotkę, ciekawy jestem jak to wygląda
  8. Warto dla??? Tylko i wyłącznie ekonomii oraz srodowiska? Czy czegoś jeszcze?
  9. Rabbi a co by miało Twoim zdaniem do tego "upalanie" wcześniej auta?
  10. Logiczne że jestem wtedy trucicielem i nie dbam o środowisko, jestem nie eko i narażam się na mandat. Ale pytanie brzmiało: czy jest to nie bezpieczne dla silnika ewentualnie osprzętu?
  11. Wszystko chodzi o okres około treningowy. Kwestia czy mogę rozrobic w jednym szejkerze dwie miarki od razu, powód- LENISTWO - nie chcę paprac dwa razy szejkera
  12. Panowie szybkie pytanie szybka odpowiedz.... czy bcaa rozrobione z woda i wypite po godzinie to zbrodnia? traci na własciwościach nie pogoni do kibelka czy inne takie?
  13. zupełnie nie o postój tego typu chodzi, zrozumiałe jest to że po jeździe trzeba dać minutkę na ostudzenie turbiny, całe życie jazdy z turbo ten efekt wyrobiło a nie jest tak, że przypadkiem przy ciągłym gaszeniu i ponownym odpalaniu dwumas pracuje najbardziej ze względu na drgania silnika? niech się jakieś forumowe mądre głowy wypowiedzą
×
×
  • Dodaj nową pozycję...