Skocz do zawartości

cacek89

Pasjonat
  • Postów

    655
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O cacek89

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    okolice Lodzi

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1895 wyświetleń profilu
  1. Awra, no i jak Ci się ten Outlander spisywał? Nadal nim jeździsz?
  2. Norbas, ile w PL trzeba dać za takie A3 jak Twoje?
  3. cacek89

    Zakup AUDI a6 c6

    Silniki montowane w A6 C6 to te same BDW które wsadzali do mniejszej siostry A4? Blachy również leciały w tych samochodach? Wiadomo przód aluminiowy, a jak z resztą?
  4. Rozsuwa się to w podobny sposób jak naczepy do transportu długich gabarytów? Miałem przyjemność obsługiwać przez ostatni rok naczepy typu goldhofer i faymonville Zawartość dodana 0 minutes later Z tego powodu duże tonaże też są mi nie straszne, chociaż wiadomo inaczej w konwoju....
  5. jest tu ktoś kto jeździ na kontenerach? jakie plusy i minusy tej roboty? dostałem pewną propozycję, ale w tym temacie jestem zielony
  6. cacek89

    Dokładka cupra

    Teraz to mi pokazałeś... U Ciebie geniuszu pokaż
  7. cacek89

    Dokładka cupra

    jak zamontujesz pokaż fotkę, ciekawy jestem jak to wygląda
  8. Warto dla??? Tylko i wyłącznie ekonomii oraz srodowiska? Czy czegoś jeszcze?
  9. Rabbi a co by miało Twoim zdaniem do tego "upalanie" wcześniej auta?
  10. Logiczne że jestem wtedy trucicielem i nie dbam o środowisko, jestem nie eko i narażam się na mandat. Ale pytanie brzmiało: czy jest to nie bezpieczne dla silnika ewentualnie osprzętu?
  11. Wszystko chodzi o okres około treningowy. Kwestia czy mogę rozrobic w jednym szejkerze dwie miarki od razu, powód- LENISTWO - nie chcę paprac dwa razy szejkera
  12. Panowie szybkie pytanie szybka odpowiedz.... czy bcaa rozrobione z woda i wypite po godzinie to zbrodnia? traci na własciwościach nie pogoni do kibelka czy inne takie?
  13. zupełnie nie o postój tego typu chodzi, zrozumiałe jest to że po jeździe trzeba dać minutkę na ostudzenie turbiny, całe życie jazdy z turbo ten efekt wyrobiło a nie jest tak, że przypadkiem przy ciągłym gaszeniu i ponownym odpalaniu dwumas pracuje najbardziej ze względu na drgania silnika? niech się jakieś forumowe mądre głowy wypowiedzą
  14. co do tego dłuższego postoju to mam na myśli takie sytuacje jak wspominałem max 15 min, bo 45 to już trochę przesada orientujecie się może jakie jest spalanie na postoju litry na godzinę?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...