Skocz do zawartości

pmarcys

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pmarcys

Osiągnięcia pmarcys

0

Reputacja

  1. Dzieki za dotychczasowa pomoc. Auto stoi jak zaczarowane bede musial poczekac na mojego mechanika ktory wlasnie pojechal na wakacje z rodzina . Jak wroci to napewno tam zerknie, ale obawiam sie ze bede musial kupic nowe auto i to juz na pewno nie bedzie automat :> Oczywiscie dam znac jezeli bede znal przyczyne problemu.
  2. Sprawdzilem poziom oleju (troche stoi pochylony na bok) i po wyjeciu korka od wlewy olej wyciekl -jakies 0.5 do 1 litra.
  3. Witam Mam audi A4 1.8 1999r (od kilku lat) z automatyczna 4 stopniowa skrzynia biegow. Mam problem ze skrzynia, a mianowicie nie ma reakcji na zaden bieg, jedynie jak wczoraj wrzycilem R (na zimnym silniku) delikatnie cofnal i to by bylo na tyle. Sprawdzilem Vagiem i pokazal mi 2 bledy; 00652 01192 po wykasowaniu bledy nie wracaja, ale auto ani drgnie Wszysko dziala, nic sie nie zacina, lampki sie swieca ale nie jezdzi. Szukajac w necie nic nie znalazlem niestety, wiec moze ktos mial podobny przypadek i wie co moze byc przyczyna? Moze lepiej oddac auto na szrot i nie zawracac sobie glowy? Jestem niepraktykujacym mechanikiem samochodowym ale z automatami nigdy nie mialem do czynienia. Dzieki za pomoc. p.s.oleju nie zmienialem 4 lata i zrobilem ok 60kk.
  4. Ok a zakladajac ze kola sa ok (przekladka od innego A4) to co pozostaje?
  5. pmarcys

    [B5 AFN] Wibracje

    ani nie lezaly ani nie staly---powiesilem je na strychu! Cos Wam sie pomieszalo--pierwszy raz sposob przechowywania mialby wplyw na opony? Jakbyscie je przechowywali przez lata to napewno. Miallem i mam podobny problem-zmienialem kola, opony, wywazanie, lozyska, hamulce z przodu itd. Dalej trzesie jak przekrocze 110-120km/h. Gdzies czytalem ze to przegob wewnetrzny ale moj mechanik mowi ze jest wszystko ok, tak wiec nie mam pojecia skad te wibracje.
  6. na 1 czesc pytania to nie wiem (ja na poczatku sprawdzilem jaki mam czujnik, a potem kupilem) co do 2-giej czesci to zrobilem nastepujaco. Odpalilem sinik na okolo 2 minutki (zeby nie byl za goracy) zgasilem go. Potem odkrecilem korek od zbiorniczka wyrownawczego (co wytworzylo podcisnienie), zakrecilem korek. Po tej czynnosci podczas wymiany czujnika nie ulalo mi sie plynu nawet odrobinke.
  7. Witam Ja rowniez mialem podobne bledy; 17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Open Circuit 16518 - Obwód czujnika O2 – nie wykryto aktywności (bank 1 czujnik 1) po wykasowaniu pozostal tylko 16518 - z tym ze jak sprawdzalem sonde (obroty okolo 3000-4000)to na doslownie kilka sekund jej wartosc sie zmienila i potem juz bylo tylko O.O I tu moje pytanie czy jest jakis bezpiecznik odpowiedzialny za sonde? jezeli tak to gdzie go moge znalezc? Dzieki za odpowiedzi.[br]Dopisany: 04 Marzec 2011, 15:59_________________________________________________Moj problem rozwiazany :gwizdanie: Wymienilem sonde na nowa (najtansza wersja) koszt 20 Funtow--orginalna cena 70-80F. Wykasowalem problem i jest ok. Mam nadzieje ze spalanie spadnie z 15 litrow do 9-10--chcialbym Jeszcze dodam ze przy odkrecaniu mialem maly problem. Oczywiscie wszystko spsikane WD-40 dzien wczesniej, klucz do sondy zakupiony, ale niestety sie zeslizgiwal. Kupilem dluga nasadke 22, rozebralem rure dolotowa, obcielem druty od starej sondy, stuklem kilka razy mlotkiem, uzylem sredniej przedluzki i na gore rozsuwany klucz do kol i poszla. Na nowa nalozylem odrobine pasty miedziowej na gwint, wkrecilem w kolektor,zacisnelem przewody,podlaczylem wtyczke, odpalilem, na vagu skasowalem blad i po problemie.[br]Dopisany: 14 Marzec 2011, 11:52_________________________________________________-----------------------------------------------------------------------------------------------Jednak skucha---tania podruba sie zawieszala i musialem kupic orginalna. Tak wiec lepiej zaplacic troche wiecej i problem z glowy. [br]Dopisany: 22 Marzec 2011, 14:27_________________________________________________Juz po testach! Na trasie pali 8 w miescie 10-11--czyli wszystko gra!
  8. Wg ksiazki VAG jest potrzebny do sprawdzenia temperatury oleju. Musi miec 35 stopni +/-.
  9. Mnie rowniez ten problem dotyczy, tylko rzuca mi kierownica powyzej 100km/h i co najwazniejsze zawsze jak przejade okolo 50 km. Cos sie rozgrzewa i trzepie mi przodem. Borykam sie z tym problemem od dluzszego czasu i do tej pory wymienilem: -hamulce (komplet) -zamienilem opony od auta kolegi -wywazania i przekladania--to nie licze -kilka razy auto sprawdzane przez mechanikow (roznych) -nowe lozyska (przod) -zawieszenie sprawdzone Moze ktos mial podobna dolegliwosc i wie co moze byc przyczyna?
  10. Swietny mechanik Problem z autem? rozwiazanie proste odkrecic i wyrzucic --a niektorzy czyszcza, wymieniaja, kupuja nowe itd. p.s.dobrze ze problemow z kolami nie mial
  11. Dolny waz (jak termostat jest dobry) zawsze jest zimny-robi sie goracy po otwarciu termost. i wpuszczeniu wody na duzy obieg (tj chlodnicy).
  12. pmarcys

    [B5 ADR] Wymiana sondy

    Jakies bledy na VAGu Ci wyskakuja?
  13. Witam Dziwna ta metoda inicjacji na tym forum, ale coz wszystkiego trzeba sprobowac. Mam na imie Piotrek i mam audi (juz jakies 4 lata) A4 1.8 1999. Auto uzywa w chwili obecnej moja zona i chce go sprzedac ze wzgledu na duze spalanie 12-15l i kupic jakiegos "francuzika w dieslu" (jednego juz mamy). Ostatnio zaczelem mu sie przygladac blizej (nawet polubilem "paliwozerna bestie") i mysle ze uda mi sie troche nad nim popracowac, aby nie rujnowal naszego domowego budzetu. na koniec chcialem dodac ze nie pije juz od 8-smiu miesiecy i 3 dni :gwizdanie: itd i mam nadzieje ze w archiwum znajde jakies ciekawe informacje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...