
barthub
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
1 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O barthub

Informacje
-
Imię
Bartosz
-
Miasto
Skwirtniański
Auto
-
Model
A7
-
Nadwozie
Coupe
-
Rok produkcji
2017
-
Silnik
3.0 TDI V6
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
95 wyświetleń profilu
-
[B8 CDN] Black Widow quattro GmbH -----> RS4 Avant B9
barthub odpowiedział(a) na turdzi temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Gratulacje zakupu Co to za model felg ze zdjęcia poniżej opisu ....i na ROTOR'ku -
alvaro - najpierw sprawdź zanim coś napiszesz. Tam jak odpowiedział mgtan ( ) nie ma takiej opcji w A4; i nie chodzi tylko o PL ale o cały świat. Oczywiście w USA możesz sobie załatwić regulowany zawias nawet na pilota i osobno na każde z kół. Natomiast w orginale z fabryki - przynajmniej dotychczas - jest to niemożliwe. Prosta strategia-skoro A4 Allroad jest w cenie A6 to aby móc oferować A6 Allroad w wyższej cenie, firma musi zaoferować coś więcej niż tylko przestrzeń wewnątrz auta. Dlatego zawieszenie regulowane jest standardem w A6 Allroad a w takiej samej odmianie A4 nie jest dostępne w fabryce nawet za dopłatą. pozdrawiam[br]Dopisany: 03 Czerwiec 2011, 21:53_________________________________________________ thx
-
Gratulacje i przyjemnego użytkowania
-
[ALL B8] Czarna Audi A4 B8 2.0 Limousine
barthub odpowiedział(a) na marcinpoland temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Gratulacje zakupu widzę, że jesteśmy sąsiadami; tablice też mam podobne :> Daj znać, gdzie i jak mogę zrobić ten efekt ze wskazówkami licznika i obrotów. Serce w moim B8 mam takie samo jak Ty. -
Gdzie macie ubezpieczony samochód ?
barthub odpowiedział(a) na sokolnh temat w Ubezpieczenia, odszkodowania, kolizje, wypadki
ALLIANZ - nie polecam, wszystko jest w porządku do momentu wypłaty odszkodowania - później droga przez mękę, a i tak nie wywiązali się z zapisów umowy. :no: -
Fanklub Motoryzacyjny Roku 2011 wg Auto Świata
barthub odpowiedział(a) na jedrekx temat w Na Każdy Temat
głos oddany -
nie ma? Nie ma nawet za dopłatą, za to w A6 jest to standard. Taka polityka firmy. [br]Dopisany: 18 Marzec 2011, 21:01_________________________________________________ Raczej osoba ktora zamawiala auto.. Kolor pasow nie ma nic wspolnego z kolorem tapicerki. Zalezy od koloru deski i plastikow. _Makki_; nie wiem jak jest w Norwegi, natomiast w Polsce i Niemczech jak konfigurujesz auto to nie masz możliwości dobierania koloru pasów. Jedyne o czym decydujesz to kolor tapicerki - wybór 1 z 7 możliwości zarówno w PL jak i DE. Dodatkowo możesz zamówić sobie podsufitkę w kolorze czarnym i dywaniki welur albo guma. Cała reszta jest związana z w/w wyborem. Pasy w kolorze jasnym możesz dostać tylko w zestawie ze skórą Valcona-koszt 10.800 lub Milano odpowiednio 8600 (oficjalny cennik). W tym przypadku nawet jak dopłacasz tyle kasy to i tak nie możesz wybrać sobie np pasów czarnych. Strategi firmy.[br]Dopisany: 18 Marzec 2011, 21:20_________________________________________________ dzięki za zaproszenie. może uda mi się podjechać pod orbitę pzdr
-
cześć wszystkim; tak sobie czytam i wpadł mi do głowy pomysł. ciężko jest przejść za jednym "czytaniem" 72 strony. może podzielić cały wątek na mniejsze np. z podziałem wojewódzkim. wtedy mamy stron mniej i osoby z różnych regionów czytaja to co ich interesuje
-
Zimówki też 17tki, taka sama szerokość opony ale chyba felgi bez dystansów, dziwnie wyglądają, gdyż są trochę schowane pod nadkolem. Letnie na orginalnych audi - to inna liga. Wygląd znacznie lepszy. Co do klapki to pod nią są dwa osobne gniazda na karty SD. Super rozwiązanie. Pakujesz na nie płyty z muzą i odpada konieczność wożenia "neseserów z CD-kami". Automapa EU+PL 2011 Audi - jestem pod wrażeniem. Spodziewałem się, że w Polsce nie będzie dawała rady, a jestem miło zaskoczony. Jazda (komfort, przyjemność prowadzenia, napęd - super; nawet nie ma tragedi ze zbieraniem się na biegach 2, 3, 4 - piątka też daje radę). pzdr
-
dzięki koledzy za dobre słowo, myślę nad rozwiązaniem o jakim pisze mgtan - ale chyba dopiero jak minie gwarancja, wcześniej jeździłem Octavią II 1.9 TDI i podkręciłem ją oprogramowaniem o 20%. Na początku było ok. ale później turbina zaczeła wariować. no i
-
Po siedmiu miesiącach czekania już jest. A4 Allroad - kolor ciemnoszary - LAVA Wyposażenie zawiera: 1.) silnik 2,0 -diesel (trochę mało pod pedałem ale daje radę) 2.) skrzynia manualna 3.) alusy 17-tki (raczej zainwestuję w rozmiar większe) 4.) ksenony z funkcją automatycznej zmiany świateł drogowych na mijania + światła dzienne LED 5.) system nawigacji MMI PLUS + system Audi Sound z Subwooferem 6.) lusteka składane elektrycznie i przyciemniane, 7.) kierownica trzyramienna-wielofunkcyjna - skóra pikowana, 8.) podgrzewane siedzenia 9.) tempomat 10.) klimatyzacja trójstrefowa (osobno kierowca i pasażer, osobno tył) 11.) automatycznie przyciemniane wewnetrze lusterko z czujnikiem swiatel i deszczu 12.) podłokietnik 13.) pakiet optyczny + pakiet schowek (ten drugi nie polecam ) 14.) alarm firmowy z czujnikiem przechyłu 15.) Audi Hold Assist 16.) System start/stop - z możliwościa dezaktywacji 17.) Czujnik ciśnienia w oponach + parę innych gadżetów Zdjęcia robione na razie tylko telefonem komórkowym no i na koniec na zimówkach zdjęcia wnętrza
-
Lucek THX
-
Michał, najpierw muszę zrobić zdjęcia środka. Jak parę popstrykam to dorzucę. p.s. gdzie mogę znaleźć namiary na aktywnych obecnie moderatorów - jakoś jeszcze dobrze nie ogarnąłem technicznych niuansów forum?
-
Maniek TDI, na swojego czekałem 7 miesięcy - problem z zamówieniami jest. U dealera we Wrocku zamówienia marcowe realizowane będą najwcześniej we wrześniu. A podobno kryzys w branży motoryzacyjnej
-
:>