Skocz do zawartości

barthub

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O barthub

Informacje

  • Imię
    Bartosz
  • Miasto
    Skwirtniański

Auto

  • Model
    A7
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

56 wyświetleń profilu

Osiągnięcia barthub

0

Reputacja

  1. Gratulacje zakupu Co to za model felg ze zdjęcia poniżej opisu ....i na ROTOR'ku
  2. alvaro - najpierw sprawdź zanim coś napiszesz. Tam jak odpowiedział mgtan ( ) nie ma takiej opcji w A4; i nie chodzi tylko o PL ale o cały świat. Oczywiście w USA możesz sobie załatwić regulowany zawias nawet na pilota i osobno na każde z kół. Natomiast w orginale z fabryki - przynajmniej dotychczas - jest to niemożliwe. Prosta strategia-skoro A4 Allroad jest w cenie A6 to aby móc oferować A6 Allroad w wyższej cenie, firma musi zaoferować coś więcej niż tylko przestrzeń wewnątrz auta. Dlatego zawieszenie regulowane jest standardem w A6 Allroad a w takiej samej odmianie A4 nie jest dostępne w fabryce nawet za dopłatą. pozdrawiam[br]Dopisany: 03 Czerwiec 2011, 21:53_________________________________________________ thx
  3. Gratulacje i przyjemnego użytkowania
  4. Gratulacje zakupu widzę, że jesteśmy sąsiadami; tablice też mam podobne :> Daj znać, gdzie i jak mogę zrobić ten efekt ze wskazówkami licznika i obrotów. Serce w moim B8 mam takie samo jak Ty.
  5. ALLIANZ - nie polecam, wszystko jest w porządku do momentu wypłaty odszkodowania - później droga przez mękę, a i tak nie wywiązali się z zapisów umowy. :no:
  6. nie ma? Nie ma nawet za dopłatą, za to w A6 jest to standard. Taka polityka firmy. [br]Dopisany: 18 Marzec 2011, 21:01_________________________________________________ Raczej osoba ktora zamawiala auto.. Kolor pasow nie ma nic wspolnego z kolorem tapicerki. Zalezy od koloru deski i plastikow. _Makki_; nie wiem jak jest w Norwegi, natomiast w Polsce i Niemczech jak konfigurujesz auto to nie masz możliwości dobierania koloru pasów. Jedyne o czym decydujesz to kolor tapicerki - wybór 1 z 7 możliwości zarówno w PL jak i DE. Dodatkowo możesz zamówić sobie podsufitkę w kolorze czarnym i dywaniki welur albo guma. Cała reszta jest związana z w/w wyborem. Pasy w kolorze jasnym możesz dostać tylko w zestawie ze skórą Valcona-koszt 10.800 lub Milano odpowiednio 8600 (oficjalny cennik). W tym przypadku nawet jak dopłacasz tyle kasy to i tak nie możesz wybrać sobie np pasów czarnych. Strategi firmy.[br]Dopisany: 18 Marzec 2011, 21:20_________________________________________________ dzięki za zaproszenie. może uda mi się podjechać pod orbitę pzdr
  7. barthub

    Dobrzy chiptunerzy

    cześć wszystkim; tak sobie czytam i wpadł mi do głowy pomysł. ciężko jest przejść za jednym "czytaniem" 72 strony. może podzielić cały wątek na mniejsze np. z podziałem wojewódzkim. wtedy mamy stron mniej i osoby z różnych regionów czytaja to co ich interesuje
  8. Zimówki też 17tki, taka sama szerokość opony ale chyba felgi bez dystansów, dziwnie wyglądają, gdyż są trochę schowane pod nadkolem. Letnie na orginalnych audi - to inna liga. Wygląd znacznie lepszy. Co do klapki to pod nią są dwa osobne gniazda na karty SD. Super rozwiązanie. Pakujesz na nie płyty z muzą i odpada konieczność wożenia "neseserów z CD-kami". Automapa EU+PL 2011 Audi - jestem pod wrażeniem. Spodziewałem się, że w Polsce nie będzie dawała rady, a jestem miło zaskoczony. Jazda (komfort, przyjemność prowadzenia, napęd - super; nawet nie ma tragedi ze zbieraniem się na biegach 2, 3, 4 - piątka też daje radę). pzdr
  9. dzięki koledzy za dobre słowo, myślę nad rozwiązaniem o jakim pisze mgtan - ale chyba dopiero jak minie gwarancja, wcześniej jeździłem Octavią II 1.9 TDI i podkręciłem ją oprogramowaniem o 20%. Na początku było ok. ale później turbina zaczeła wariować. no i
  10. Po siedmiu miesiącach czekania już jest. A4 Allroad - kolor ciemnoszary - LAVA Wyposażenie zawiera: 1.) silnik 2,0 -diesel (trochę mało pod pedałem ale daje radę) 2.) skrzynia manualna 3.) alusy 17-tki (raczej zainwestuję w rozmiar większe) 4.) ksenony z funkcją automatycznej zmiany świateł drogowych na mijania + światła dzienne LED 5.) system nawigacji MMI PLUS + system Audi Sound z Subwooferem 6.) lusteka składane elektrycznie i przyciemniane, 7.) kierownica trzyramienna-wielofunkcyjna - skóra pikowana, 8.) podgrzewane siedzenia 9.) tempomat 10.) klimatyzacja trójstrefowa (osobno kierowca i pasażer, osobno tył) 11.) automatycznie przyciemniane wewnetrze lusterko z czujnikiem swiatel i deszczu 12.) podłokietnik 13.) pakiet optyczny + pakiet schowek (ten drugi nie polecam ) 14.) alarm firmowy z czujnikiem przechyłu 15.) Audi Hold Assist 16.) System start/stop - z możliwościa dezaktywacji 17.) Czujnik ciśnienia w oponach + parę innych gadżetów Zdjęcia robione na razie tylko telefonem komórkowym no i na koniec na zimówkach zdjęcia wnętrza
  11. Michał, najpierw muszę zrobić zdjęcia środka. Jak parę popstrykam to dorzucę. p.s. gdzie mogę znaleźć namiary na aktywnych obecnie moderatorów - jakoś jeszcze dobrze nie ogarnąłem technicznych niuansów forum?
  12. Maniek TDI, na swojego czekałem 7 miesięcy - problem z zamówieniami jest. U dealera we Wrocku zamówienia marcowe realizowane będą najwcześniej we wrześniu. A podobno kryzys w branży motoryzacyjnej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...