Skocz do zawartości

yendreck

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O yendreck

Osiągnięcia yendreck

0

Reputacja

  1. Uszanowanie Panowie, mam do was 2 pytania odnośnie dwóch kwestii w tiptronicu 8-stopniowym o kodzie PRU - auto ściągane z Kanady: 1) potrzebuję wymienić przewody olejowe do skrzyni biegów - kanadyjska sól dała się we znaki i przewody te są mocno skorodowane. ETKA pokazuje kody: - przewody długie - 8R0.317.818.AA i 8R0.317.817.AA - przewody krótkie - 8K0.317.826.AQ i 8K0.317.825.R Cena w ASO jest hm... kosmiczna (ponad 2k), dlatego wolałbym może jednak dopasować coś z używek. Jednak przewodów o identycznych kodach nie mogę znaleźć, są podobne jednak z różnymi końcówkami - jedne pewnie pasują do multitronica a drugie do s-tronica. Ma może ktoś wiedzę, przewody o jakich oznaczeniach będą do mojej pasować? 2) podobnie przymierzam się do wymiany oleju w tej skrzyni biegów. Czy przy tych skrzyniach zalecane są wymiany oleju dynamiczne czy statyczne? Czy po takich zabiegach potrzebna jest adaptacja skrzyni biegów? Z góry dziękuję za wszelką pomoc
  2. Witam Mam krótkie pytanko, dlatego podepnę się pod temat: wszędzie piszą że rozrząd jest na 120 tys km. Ja mam przejechane teraz 75 tys km w 6 lat od kompletnej wymiany (wiem, mało ale tak się życie ułożyło ) czy warto zawracać sobie głowę z wymianą rozrządu czy spokojnie mogę jeszcze np z 15 tys zrobić? Jak to u was wyglądało z wymianami?
  3. yendreck

    Spot Białystok

    Mi najbardziej pasuje sobota praktycznie każda, niedziela niestety słabo
  4. yendreck

    Spot Białystok

    Ogólnie może być, jednak myślę że np. Augustów byłby "praktyczniejszym" miastem na spota.
  5. yendreck

    Spot Białystok

    Kolego jestem z Grajewa
  6. yendreck

    Spot Białystok

    Aha to wygląda na to, że od roku 2011 należy ona jednak do mnie
  7. yendreck

    Spot Białystok

    Kolego mogę się mylić, ale bardzo możliwe że ta A4 z Kętrzyna jest teraz w moim posiadaniu (srebrny kolor). Chyba że ktoś jeszcze podobne wozidło tam posiada.
  8. yendreck

    [ASN B6] Wywalenie kata

    Ja jeździłem z check'iem jakiś czas i nic dziwnego ogólnie z samochodem się nie działo. Po wkręceniu tulejek zaczęły się dziać dziwne rzeczy - w VAGu błędy związane z korekcją długoterminową. Wyłączenie tych sond w ECU załatwiło sprawę na amen
  9. Panowie jaki zalać olej do silnika ASN? "Nieśmiertelny" 8100 X-cess 5W40 czy może któryś 5W30 (tak mi dobiera na większości stron producentów olejów). Tak mnie trochę to dziwi, bo te 5W30 mają przeważnie dopuszczenia 504 00-507 00 tymczasem instrukcja mówi o 500 00, 502 00, 501 01, 503 01.
  10. Smog.pl - Oficjalny hymn wszystkich jeżdżących BMW!
  11. Z tego co się orientowałem, niestety nie ma zamienników katalizatorów. Ja podłączę się pod temat. U mnie również jak boomerang (co ~300km) wraca błąd 16815. Jednak check nie zapala się podczas jazdy, a podczas postoju na biegu jałowym czy też na światłach (przy ciepłym silniku). Jazda na PB czy też na LPG - bez różnicy. Wymienione cewki i świece - również bez zmian. Nie zauważyłem spadku mocy czy jakiegoś zamulenia. Na zimnym silniku lubi troche szarpnąć przy ruszaniu lub trochę mocniejszym dodaniu gazu. Z rurek również nikt nie zauważył jakiegoś smoga czy innego dziadostwa. Przebieg 140kkm... raczej prawdziwy Więc tak się zastanawiam, czy oby napewno szwankował u mnie kat czy też sonda świruje?
  12. Witam wszystkich fanów 4 pierścieni
×
×
  • Dodaj nową pozycję...