yendreck
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O yendreck
Osiągnięcia yendreck
0
Reputacja
-
Uszanowanie Panowie, mam do was 2 pytania odnośnie dwóch kwestii w tiptronicu 8-stopniowym o kodzie PRU - auto ściągane z Kanady: 1) potrzebuję wymienić przewody olejowe do skrzyni biegów - kanadyjska sól dała się we znaki i przewody te są mocno skorodowane. ETKA pokazuje kody: - przewody długie - 8R0.317.818.AA i 8R0.317.817.AA - przewody krótkie - 8K0.317.826.AQ i 8K0.317.825.R Cena w ASO jest hm... kosmiczna (ponad 2k), dlatego wolałbym może jednak dopasować coś z używek. Jednak przewodów o identycznych kodach nie mogę znaleźć, są podobne jednak z różnymi końcówkami - jedne pewnie pasują do multitronica a drugie do s-tronica. Ma może ktoś wiedzę, przewody o jakich oznaczeniach będą do mojej pasować? 2) podobnie przymierzam się do wymiany oleju w tej skrzyni biegów. Czy przy tych skrzyniach zalecane są wymiany oleju dynamiczne czy statyczne? Czy po takich zabiegach potrzebna jest adaptacja skrzyni biegów? Z góry dziękuję za wszelką pomoc
-
Witam Mam krótkie pytanko, dlatego podepnę się pod temat: wszędzie piszą że rozrząd jest na 120 tys km. Ja mam przejechane teraz 75 tys km w 6 lat od kompletnej wymiany (wiem, mało ale tak się życie ułożyło ) czy warto zawracać sobie głowę z wymianą rozrządu czy spokojnie mogę jeszcze np z 15 tys zrobić? Jak to u was wyglądało z wymianami?
-
Mi najbardziej pasuje sobota praktycznie każda, niedziela niestety słabo
-
Ogólnie może być, jednak myślę że np. Augustów byłby "praktyczniejszym" miastem na spota.
-
Kolego jestem z Grajewa
-
Nie Kętrzyn a Grajewo
-
Aha to wygląda na to, że od roku 2011 należy ona jednak do mnie
-
Kolego mogę się mylić, ale bardzo możliwe że ta A4 z Kętrzyna jest teraz w moim posiadaniu (srebrny kolor). Chyba że ktoś jeszcze podobne wozidło tam posiada.
-
Ja jeździłem z check'iem jakiś czas i nic dziwnego ogólnie z samochodem się nie działo. Po wkręceniu tulejek zaczęły się dziać dziwne rzeczy - w VAGu błędy związane z korekcją długoterminową. Wyłączenie tych sond w ECU załatwiło sprawę na amen
-
Panowie jaki zalać olej do silnika ASN? "Nieśmiertelny" 8100 X-cess 5W40 czy może któryś 5W30 (tak mi dobiera na większości stron producentów olejów). Tak mnie trochę to dziwi, bo te 5W30 mają przeważnie dopuszczenia 504 00-507 00 tymczasem instrukcja mówi o 500 00, 502 00, 501 01, 503 01.
-
Smog.pl - Oficjalny hymn wszystkich jeżdżących BMW!
-
Z tego co się orientowałem, niestety nie ma zamienników katalizatorów. Ja podłączę się pod temat. U mnie również jak boomerang (co ~300km) wraca błąd 16815. Jednak check nie zapala się podczas jazdy, a podczas postoju na biegu jałowym czy też na światłach (przy ciepłym silniku). Jazda na PB czy też na LPG - bez różnicy. Wymienione cewki i świece - również bez zmian. Nie zauważyłem spadku mocy czy jakiegoś zamulenia. Na zimnym silniku lubi troche szarpnąć przy ruszaniu lub trochę mocniejszym dodaniu gazu. Z rurek również nikt nie zauważył jakiegoś smoga czy innego dziadostwa. Przebieg 140kkm... raczej prawdziwy Więc tak się zastanawiam, czy oby napewno szwankował u mnie kat czy też sonda świruje?
-
Witam wszystkich fanów 4 pierścieni