-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
6O kubaanizer
Informacje
-
Imię
Kuba
-
Miasto
DW
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2013
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CGLC
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Będą pasować p&p tylko to 345 mm a nie 245 jak pisales ?
-
B8 PhantomBlack 3.0Q 308hp Sline 20” pompei
kubaanizer odpowiedział(a) na SushiSakana temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Na zdjęciach masz przód z s-line, ale nie competition -
Sczerze to w dieslu te łopatki nie są aż tak potrzebne, w benzynie juz bardziej np na tor lub do strzelania z wydechu. Bardziej bajer, bo kto często jeździ tdi na tor ?
-
40TDI Quattro 2020 prawie Edition One :) ciąg dalszy gadżetów
kubaanizer odpowiedział(a) na julekF1 temat w Audi A4/S4/RS4 B9
Tylko z tyłu na klapie czarne ringi wygladają dobrze ? -
Pierwsza część pytania była ile Nm zniesie S-tronic - sam odpowiedziałeś ze 550 NM max dla DL501 Druga część pytania to czy dać sobie spokój z tuningiem? Na tą część udzieliłem odpowiedzi Gdzie napisałem o KM i NM? Czytaj ze zrozumieniem S4/S5 oraz A6 C7 3.0 TFSI maja skrzynię DL501 i po Stage 2 maja dokładnie te same wartości KM i NM (Nm mieszczą się w max granicy producenta) STAGE 2 GREGOR10.PL STAGE 2 Jeżeli nie chcesz kręcić max KM i NM zawsze możesz zrobić tylko Stage 1 STAGE 1 GREGOR10.PL STAGE 1
-
Skoro S4/S5 z tymi skrzyniami po modach wytrzymują to niby dlaczego u Ciebie w A6 ma nie wytrzymać? Prawdopodobnie to dokładnie te same skrzynie. Wszystko zależy od tego jak ktoś dba o skrzynie, jak często wymienia olej, czy nie pałuje jej na zimnym, czy mechatronika, sprzęgła, dwumasa były juz wymieniane. Jak Twoja skrzynia w tym momencie jest w dobrym stanie, zmienia biegi płynnie, nie szarpie itp to nie widzę przeciwwskazań przed tuningiem. W innym wypadku najpierw wypadałoby doprowadzić ją do możliwie najlepszego stanu.
-
W Quattro to bym jeszcze uwierzył, ale w ośce chyba coś przekłamany pomiar. Kiedyś widziałem podobny wynik, ale właśnie 4x4, druga kwestia to hamownia, która w zależności od jej rodzaju pokaże albo więcej albo mniej.
-
A4 B9 35 TFSI S-tronic Turbo Blue S-line 2020 + Power Box by V-tech Smerf D4NTEgo
kubaanizer odpowiedział(a) na D4NTE temat w Audi A4/S4/RS4 B9
Jak jeszcze nie masz w planach to chyba pierwszy mod to ceramika lub folia, fajny smerf ? -
Stage 1 DQ501 S-tronic: -przesunięcie wyżej limitera obrotów przy których następuje zmiana biegów -zniesienie limiterów momentu obrotowego -skrócenie czasów zmiany biegów Przy stage 1 silnika nie jest konieczny stage 1 skrzyni
-
EGR nie usuwaj, bo sidzie Ci DPF Jak juz usuwac to wszystko razem
-
A4 allroad lift 2.0TFSI (CNCD) 301KM 456Nm, 356/330mm
kubaanizer odpowiedział(a) na Korton555 temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Nie jest tak ze Nightbreaker sie szybko przepalaja? Slyszalem opinie o Cool Blue Intense, ze maja dluzsza zywotnosc? -
Audi A4 B9 S Line AVANT 2.0 TDI 190KM Quattro S-Tronic scubablau metallic
kubaanizer odpowiedział(a) na krystian3769 temat w Audi A4/S4/RS4 B9
Graty zakupu ? Jeszcze Ci się te A4 nie znudziły jak już 4 z rzędu ? Pierwszy mod to chyba pakiet black ? -
Lechu, ile udało Wam się uzyskać z ciekawości? U mnie delikatny soft i mierzone na hamowni obciążeniowej 190@430 przy temp na zewnątrz prawie 30 stopni 2.0 TDI Quattro 177 S-tronic