Skocz do zawartości

kubaanizer

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

6

O kubaanizer

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    DW

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Będą pasować p&p tylko to 345 mm a nie 245 jak pisales ?
  2. Na zdjęciach masz przód z s-line, ale nie competition
  3. Sczerze to w dieslu te łopatki nie są aż tak potrzebne, w benzynie juz bardziej np na tor lub do strzelania z wydechu. Bardziej bajer, bo kto często jeździ tdi na tor ?
  4. Tylko z tyłu na klapie czarne ringi wygladają dobrze ?
  5. Pierwsza część pytania była ile Nm zniesie S-tronic - sam odpowiedziałeś ze 550 NM max dla DL501 Druga część pytania to czy dać sobie spokój z tuningiem? Na tą część udzieliłem odpowiedzi Gdzie napisałem o KM i NM? Czytaj ze zrozumieniem S4/S5 oraz A6 C7 3.0 TFSI maja skrzynię DL501 i po Stage 2 maja dokładnie te same wartości KM i NM (Nm mieszczą się w max granicy producenta) STAGE 2 GREGOR10.PL STAGE 2 Jeżeli nie chcesz kręcić max KM i NM zawsze możesz zrobić tylko Stage 1 STAGE 1 GREGOR10.PL STAGE 1
  6. Skoro S4/S5 z tymi skrzyniami po modach wytrzymują to niby dlaczego u Ciebie w A6 ma nie wytrzymać? Prawdopodobnie to dokładnie te same skrzynie. Wszystko zależy od tego jak ktoś dba o skrzynie, jak często wymienia olej, czy nie pałuje jej na zimnym, czy mechatronika, sprzęgła, dwumasa były juz wymieniane. Jak Twoja skrzynia w tym momencie jest w dobrym stanie, zmienia biegi płynnie, nie szarpie itp to nie widzę przeciwwskazań przed tuningiem. W innym wypadku najpierw wypadałoby doprowadzić ją do możliwie najlepszego stanu.
  7. kubaanizer

    CGLC max moment

    W Quattro to bym jeszcze uwierzył, ale w ośce chyba coś przekłamany pomiar. Kiedyś widziałem podobny wynik, ale właśnie 4x4, druga kwestia to hamownia, która w zależności od jej rodzaju pokaże albo więcej albo mniej.
  8. Jak jeszcze nie masz w planach to chyba pierwszy mod to ceramika lub folia, fajny smerf ?
  9. Stage 1 DQ501 S-tronic: -przesunięcie wyżej limitera obrotów przy których następuje zmiana biegów -zniesienie limiterów momentu obrotowego -skrócenie czasów zmiany biegów Przy stage 1 silnika nie jest konieczny stage 1 skrzyni
  10. EGR nie usuwaj, bo sidzie Ci DPF Jak juz usuwac to wszystko razem
  11. Nie jest tak ze Nightbreaker sie szybko przepalaja? Slyszalem opinie o Cool Blue Intense, ze maja dluzsza zywotnosc?
  12. Rotiform SJC http://www.rotiform.com/wheel/25587/forged-sjc/?styleID=4197
  13. Przeloz multifunkcje ze swojej starej kiery i gotowe ? chociaz teraz patrze ze miales wczesniej 4 ramienna... chyba ze przyciski sa te same Jak nie to najtansza kiera z allegro 3 ramienna zeby byla z a6
  14. Graty zakupu ? Jeszcze Ci się te A4 nie znudziły jak już 4 z rzędu ? Pierwszy mod to chyba pakiet black ?
  15. Lechu, ile udało Wam się uzyskać z ciekawości? U mnie delikatny soft i mierzone na hamowni obciążeniowej 190@430 przy temp na zewnątrz prawie 30 stopni 2.0 TDI Quattro 177 S-tronic
×
×
  • Dodaj nową pozycję...