Skocz do zawartości

piotr303

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O piotr303

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Ostróda

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia piotr303

0

Reputacja

  1. piotr303

    Co to jest za blad?

    18057/P1649/005705 - Ross-Tech Wiki tu masz opis błędu
  2. Z tego co widać w kodowaniu masz wyłączoną opcję sprawdzania zużycia klocków. Jeżeli Ci piszczy i zapala się kontrolka hamulców pewnie jest inny problem. Może mało płynu hamulcowego?
  3. piotr303

    problem z temperatura

    Zapewne termostat do wymiany. Temperaturę na zegarach sprawdzisz w blokach pomiarowych zegarów a na silniku w blokach pomiarowych silnika. Powinny byc zbliżone. Jeżeli tak jest to tak jak napisałem wyżej - termostat.
  4. 17-zegary 07-kodowanie ??xxx-w miejscu znaków zapytania znajduje się liczba od której odejmujesz 1 zapisujesz i gotowe
  5. Co do błędu to poczytaj tu http://www.a6klub.pl/a6-c5-25tdi-v6-kolejnosc-cylindrow-vt9746.htm#100416 odnośnie poduszek silnika.
  6. Sprawdziłbym na początek lewy tylny czujnik prędkości ABS i jego okablowanie
  7. Co ma pasta termoprzewodząca do naprawy fis. Pasta termoprzewodząca jak sama nazwa wskazuje przewodzi ciepło a nie prąd. Problem w wyświetlaczach leży po stronie taśmy łączącej wyświetlacz. Taśma ta jest klejona i z czasem klej traci swoje właściwości i połączenia pomiędzy taśmami się rozwarstwiają co objawia się zanikaniem linii. Jedyna pewna naprawa to wymiana wyświetlacza na nowy lub z innego sprawnego licznika(niekoniecznie takiego samego) przelutowanie samego wyświetlacza ale jedynie przez dobrego elektronika(serwisy telefonów komórkowych, RTV) posiadającego stację lutowniczą na gorące powietrze gdyż z tego co pamiętam jest tam kilkadziesiąt połączeń na długości ok. 5cm. Myślę że naprawa(wymiana wyświetlacza) za kwotę 300-350 jest jak najbardziej uzasadniona tym bardziej że dają na nią gwarancję.
  8. 18080 - Sterowanie wentylatora chłodnicy płynu chłodzącego 1: przerwa/zwarcie z masą. Może spowodować zablokowanie sterownika silnika, gdyż jest nim napewno sterowany. Sprawdziłbym bezpieczniki, układ załaczający wentylator(przekaźnik), przewody i sam wentylator.
  9. Może to http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=36577 coś pomoże. Nie wiem czy mogę zamieszczać link innego forum ale to w ramach pomocy.
  10. To faktycznie masz problem bo żeby się dostać do zamka do musisz zdjąć tapicerkę i odkręcić metalową osłonę ale największy problem to odkręcenie zamka bo jest przykręcony śrubami w bocznej części drzwi do której nie będziesz miał dostępu. Jeżeli to uszkodzenie mechaniczne zamka to naprawdę Ci współczuję. Może ktoś inny z forum pomoże jak je rozblokować.
  11. 17978-Moduł sterujący zablokowany przez immo lub uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody
  12. Co do tylnych drzwi to tu http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00931 masz opis tego problemu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...