piotr303
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O piotr303
Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Ostróda
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia piotr303
0
Reputacja
-
18057/P1649/005705 - Ross-Tech Wiki tu masz opis błędu
-
Z tego co widać w kodowaniu masz wyłączoną opcję sprawdzania zużycia klocków. Jeżeli Ci piszczy i zapala się kontrolka hamulców pewnie jest inny problem. Może mało płynu hamulcowego?
-
Zapewne termostat do wymiany. Temperaturę na zegarach sprawdzisz w blokach pomiarowych zegarów a na silniku w blokach pomiarowych silnika. Powinny byc zbliżone. Jeżeli tak jest to tak jak napisałem wyżej - termostat.
-
17-zegary 07-kodowanie ??xxx-w miejscu znaków zapytania znajduje się liczba od której odejmujesz 1 zapisujesz i gotowe
-
Co do błędu to poczytaj tu http://www.a6klub.pl/a6-c5-25tdi-v6-kolejnosc-cylindrow-vt9746.htm#100416 odnośnie poduszek silnika.
-
Sprawdziłbym na początek lewy tylny czujnik prędkości ABS i jego okablowanie
-
Co ma pasta termoprzewodząca do naprawy fis. Pasta termoprzewodząca jak sama nazwa wskazuje przewodzi ciepło a nie prąd. Problem w wyświetlaczach leży po stronie taśmy łączącej wyświetlacz. Taśma ta jest klejona i z czasem klej traci swoje właściwości i połączenia pomiędzy taśmami się rozwarstwiają co objawia się zanikaniem linii. Jedyna pewna naprawa to wymiana wyświetlacza na nowy lub z innego sprawnego licznika(niekoniecznie takiego samego) przelutowanie samego wyświetlacza ale jedynie przez dobrego elektronika(serwisy telefonów komórkowych, RTV) posiadającego stację lutowniczą na gorące powietrze gdyż z tego co pamiętam jest tam kilkadziesiąt połączeń na długości ok. 5cm. Myślę że naprawa(wymiana wyświetlacza) za kwotę 300-350 jest jak najbardziej uzasadniona tym bardziej że dają na nią gwarancję.
-
18080 - Sterowanie wentylatora chłodnicy płynu chłodzącego 1: przerwa/zwarcie z masą. Może spowodować zablokowanie sterownika silnika, gdyż jest nim napewno sterowany. Sprawdziłbym bezpieczniki, układ załaczający wentylator(przekaźnik), przewody i sam wentylator.
-
Może to http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=36577 coś pomoże. Nie wiem czy mogę zamieszczać link innego forum ale to w ramach pomocy.
-
To faktycznie masz problem bo żeby się dostać do zamka do musisz zdjąć tapicerkę i odkręcić metalową osłonę ale największy problem to odkręcenie zamka bo jest przykręcony śrubami w bocznej części drzwi do której nie będziesz miał dostępu. Jeżeli to uszkodzenie mechaniczne zamka to naprawdę Ci współczuję. Może ktoś inny z forum pomoże jak je rozblokować.
-
17978-Moduł sterujący zablokowany przez immo lub uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody
-
Co do tylnych drzwi to tu http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00931 masz opis tego problemu.
-
Witam Wszystkich na forum