Jak wyłączyć VAG'iem czujnik zużycia klockow hamulcowych?

    20 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam,

    Od dłuższej chwili poszukuje na forum jak wyłączyć taką opcję : "czujnik zużycia klocków hamulcowych"

    Zdaję sobie sprawę, iż poniekąd będzie to profanacja ;) ale mam chwilowo taką potrzebę więc za podpowiedź będę zobowiązany.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    17-zegary

    07-kodowanie

    ??xxx-w miejscu znaków zapytania znajduje się liczba od której odejmujesz 1 zapisujesz i gotowe

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Czyli analogicznie, aby wrócić do ustawień fabrycznych należy dodać 1 i gotowe.

    Dzięki kolego za podpowiedź. pozdrawiam.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Raz jeszcze wielkie gratki

    ---------- Post dopisany 22-11-2012 at 14:59 ---------- Poprzedni post napisany 17-11-2012 at 18:58 ----------

    Po wejściu w kodowanie tak jak opisał "piotr303' pojawiło się okno :

    I co dalej??

    vag.jpg

    <br /><br />

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Też sobie to wyłączę bo piszczy a klocki w zeszłym roku wymieniłem :facepalm:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    można też przewody od czujnika zmostkować i problem rozwiązany

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Kolego "lapek85" Co masz na myśśłłłźźżżłżżźżżżżąąąąśśś

    ---------- Post dopisany at 09:17 ---------- Poprzedni post napisany at 09:07 ----------

    "lapek85" co masz na myśli pisząc "zmostkować" tzn połączyć przewody od czujnika z lewej str ze sobą i z prawej ze sobą.

    I ten patent będzie działał ? Skoro tak twierdzisz to spróbuję w końcu to nic nie kosztuje,a za każdym razem ściągać koło i szukać czy jest obwód otwarty i czy wtyczka nie wyskoczyła to już mnie delikatnie znudziła taka robota.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    masz wtyczkę przy kole z dwoma przewodami idącymi od klocka hamulcowego.

    Przecinasz te dwa przewody idące do klocka, zarabiasz końcówki, skręcasz do kupy dwa razem, lutujesz lub nie i zaizolowujesz i gotowe

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    hmm.... Dosyć ordynarne rozwiązanie ;) Ale dla osoby która zagląda na klocki częściej niż 2 razy w roku najlepsza opcja. Dlatego zastosuje ten patent u siebie :)

    Osobiście uważam,że info o zużytych klockach jest jak najbardziej przydatnym udogodnieniem dla kobiet lub dla osób które servisują auta.

    Raz jeszcze dzięki LAPEK85 za podsunięcie rozwiązania.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Z tego co widać w kodowaniu masz wyłączoną opcję sprawdzania zużycia klocków. Jeżeli Ci piszczy i zapala się kontrolka hamulców pewnie jest inny problem. Może mało płynu hamulcowego?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    A jesli mi piszczy i płyn jest ok? klocki i tarcze jeszcze spokojnie na 2 sezony a ciągle pokazuje zurzycie :doh:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Kolego "Karin24" jeśli jest tak jak opisujesz to proponuję zastosować się do instrukcji kolegi "lapek85" ;)

    Chyba,że jest to auto Twojej Pani i Ty w ogóle nie zaglądasz na klocki...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Moje i zaglądam :wink: przeczyszczę te kostki i sie zobaczy co dalej...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Kolego Lapek85 jest mi przykro poinformować iż Twój sposób się nie sprawdził:kwasny: postąpiłem według instrukcji, poszedł lut i brak pożądanego efektu. Info na zegarze nadal świeci. Może jakieś inne rady??

    ---------- Post dopisany at 17:40 ---------- Poprzedni post napisany at 17:11 ----------

    Ale zaraz zaraz. Tak mi się wydaje,że zmierzch mnie za szybko pogonił od roboty:doh: Mogłem od razu zmostkować,ale piny w kostce,która się znajduje w nadkolu.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Kolego Lapek85 jest mi przykro poinformować iż Twój sposób się nie sprawdził:kwasny: postąpiłem według instrukcji, poszedł lut i brak pożądanego efektu. Info na zegarze nadal świeci. Może jakieś inne rady??

    ---------- Post dopisany at 17:40 ---------- Poprzedni post napisany at 17:11 ----------

    Ale zaraz zaraz. Tak mi się wydaje,że zmierzch mnie za szybko pogonił od roboty:doh: Mogłem od razu zmostkować,ale piny w kostce,która się znajduje w nadkolu.

    Widocznie źle zmostkowałeś lub nie te koło, bo...

    komunikat o zużytych klockach zapala się jak zostanie przerwany obwód elektryczny poprzez przetarcie przewodu zatopionego w klocku

    cała filozofia:wink:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Kolego Lapek85 jest mi przykro poinformować iż Twój sposób się nie sprawdził:kwasny: postąpiłem według instrukcji, poszedł lut i brak pożądanego efektu. Info na zegarze nadal świeci. Może jakieś inne rady??

    ---------- Post dopisany at 17:40 ---------- Poprzedni post napisany at 17:11 ----------

    Ale zaraz zaraz. Tak mi się wydaje,że zmierzch mnie za szybko pogonił od roboty:doh: Mogłem od razu zmostkować,ale piny w kostce,która się znajduje w nadkolu.

    Widocznie źle zmostkowałeś lub nie te koło, bo...

    komunikat o zużytych klockach zapala się jak zostanie przerwany obwód elektryczny poprzez przetarcie przewodu zatopionego w klocku

    cała filozofia:wink:

    Albo jak jest przerwany przewód,mostkuj odrazu kostkę która znajduje się w nadkolu,szkoda czasu na mostek przy klocku:wink::wink:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    No i zrobione. Szkoda,że nie pomyślałem od raz o tej kostce w nadkolu zaoszczędziłbym sobie pracy.

    Czerwona kostkę w nadkolu rozpinamy i mostkujemy tę połowę co wychodzi z nadkola. Ja to zrobiłem konektorem "żeńską wsuwką".

    Teraz pozostaje czekać do wiosny kupno nowych klocków,tarcz i zlokalizowanie przerwy w obwodzie. Zmontować wszystko razem i niech pokazuje jak Bóg przykazał.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    W dniu 22.11.2012 o 14:59, Domie napisał:

    Raz jeszcze wielkie gratki

    ---------- Post dopisany 22-11-2012 at 14:59 ---------- Poprzedni post napisany 17-11-2012 at 18:58 ----------

    Po wejściu w kodowanie tak jak opisał "piotr303' pojawiło się okno :

    I co dalej??

    vag.jpg

    <br /><br />

    witam serdecznie po latach:)
    chciałbym również wyłączyć kontrolkę zużytych klocków, ale niestety mam takie samo okno jak kolega Domie... czy to oznacza, że w przypadku mojego komputera nie ma możliwości wyłączenia tej opcji? Poniżej załączam także moje okno, wraz z opisem kodów (wygląda niepokojąco).

     

    Dziękuję i pozdrawiam

    Capture.PNG

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    tak jak pisze wesz pod nadkolem jest przelotka i tam mostkuj

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy