-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O ktym4
Informacje
-
Imię
Krzysiek
-
Miasto
Ciechanowiec
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia ktym4
0
Reputacja
-
witam
-
problem z trzęsieniem silnika zgiął wraz z mrozem:D silnik i skrzynia obmarznięte były lodem i dwumas nie wyważał właściwie
-
w moim przypadku gdy wymieniłem stare lampy na poliftowe jakość światła się poprawiła. Tylko jak masz kupywać to tylko używane oryginalne bo zamienniki zaparowują zimą i szybko się wypalają. Potrzebne będą jeszcze kostki i silniczki bo stare nie pasują. A i jeszcze mała przeróbka tzn wycinka blachy w błotniku. Ale warto bo efekt jest niesamowity:)
-
chciałbym opisać mój przypadek, a więc; auto stało na dworze przez 2 tyg nie palone. Pogoda zimowa, raz odwilż raz opady śniegu. Gdy odpaliłem rano przy mrozie -14 "C silnik strasznie stukał . Zajrzałem pod maskę to na złączeniu silnika z skrzynią był lód który spływał odwodnieniem podczas gdy była odwilż i pod maską zamarzał. Teraz już lód się rozpuścił a silnik nadal drga i telepie:( Pomocy...
-
u mnie też robi się taki rant jak na zdjęciu, to chyba normalne
-
kolego mam ten sam problem. Przed wymianą vag pokazywał błędny sygnał z czujnika, wymieniłem czujnik, przejechałem 20m i to samo abs swieci i znów bład czujnika pokazuje
-
ja miałem stukanie w tylnej belce i okazało się że tuleje były wyrobione
-
wymiana tuleji w tylnej belce powiem że nie jest łatwe , ponieważ demontaż starych jest trudny bo są wbite na siłę
-
Witam wszystkich