
Mariusz96
Pasjonat-
Postów
297 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O Mariusz96

Informacje
-
Imię
Mariusz
-
Miasto
Grójec
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
1107 wyświetleń profilu
-
Znalazłeś kolego problem tego wypadania ?
-
Numer napinacza bez zmiennej fazy.(1.8 BFB)
Mariusz96 odpowiedział(a) na Mariusz96 temat w Audi A4 B6
Miałeś rację kolego , padł po dwóch miesiach ,ale miał numer KSP 7005 . Produkcja 28.10.2022. Zbieram kasę na orginał bez fazatora. -
Ost. Było sprawdzane to Ciśnienie i wychodzi ,że na bardzo rozgrzanym aucie jest jak pisałem wyżej 1.6 /4.5 (dwa dni temu był robiony test ) . Nie wiem już sam ,pompa nowa panewki nowe ,ręce mi już opadają do tego samochodu.
-
Wykodowane to zostało przez Łukasz13 z tego forum. (Byłem osobiście u niego ). Co do terkotanie to dzieje się to jak rozgrzeje się olej ,chodź już na zimnym rano w mrozy to słychać . Chyba kupię orginal poprostu bez zmiennej fazy . Ost. jeżdżąc również zauważyłem że turbina po stronie gorącej zrobiła się czerwona , jechałem że stałą prędkością 120km/ h przez 30 min wtedy. Czyli to nie jest napinacz Febi ,bo taki miał być założony ? Gdzie znajdę klapkę west geate ,o to Ci chodzi ?
-
Witam. Wytłumaczysz czemu się nie nadaje o innym numerze ? Może dlatego mój po zmianie terkocze przy schodzeniu z obrotów ,a mechanik nie zauważył ,że inny . Ciśnienie oleju mam 1 6 na wolnych , przy 3k 4.7 bara. Został założony o numerze KSP 7005 , nie wiem jakiej to firmy jest napinacz , może tu jest problem???
-
Zacznę od tego. Zauważyłem ,że to dzieje się wlaśnie po nagrzaniu oleju do temp roboczej . Wcześniej po zapaleniu chodzi ładnie cicho.
-
Zacznę od tego. Zauważyłem ,że to dzieje się wlaśnie po nagrzaniu oleju do temp roboczej . Wcześniej po zapaleniu chodzi ładnie cicho.
-
Zalałem Valvoline 5w40. Myślisz ,żeby zmienić na jakiś normalny pewny 5w40 ?
-
Witam. Mój dupo wóz ma obecnie 340.000 ,(pewnie w pamięci 500.00)Silnik BFB. Po kupnie zalałem 5w40 ,ale zauważyłem już po wymianie ,że zaczoł chodzić głośno. Pompa oleju nowa . Myślę nad zmianą na 10w40. Czy macie może inne wyjście lub inny olej ,żeby to poprawić ? Brać oleju ,no na 3.5 k ubyło 2 mm bagnetu. Obecnie stoi u elektromechanika ,bo odmówił posłuszeństwa ,ale może przy okazji ,by mi wymienił olej (mechanikę też mają ).
-
Witam . A prawidłowe wskazania w tym bloku 26 powinny być mniej więcej równe ?
-
Witam. Poradziłeś sobie kolego z tym problemem ?
-
Witam. Tak jak w temacie Panowie , po wymianie świec na dedykowane NGK zaczeło szarpać przy stałej prędkości jazdy . Szarpanie jest lekkie ,błędu od wypadania zapłonu nie mam. Dodam ,że wymieniałem wszystkie cewki na NGK i dalej to samo. Sprawdziłem wiązkę od wtyczek i wygląda tak : Czy może powodować ta wiązka te szarpania ?jak można to jeszcze sprawdzić vcdsem na ,którym to cylindrze jest dokładnie ? Proszę o pomoc ,bo już mi ręce opadają do tego auta . Wpakowane 5 k i dalej nie chodzi. Czego się nie dotkne to stan agonalny . Pozdrawiam
-
The cause of the low pressure was a stuffed valve with seals. The mechanic who serviced it previously used excessive amounts of silicone. Read here on the tensioner group, there is quite an extensive thread on this topic. I can only tell you that if you can hear it within 3 seconds after starting it, it's not a big deal.
-
Witam. Wypadało by trochę zaktualizować stan rzeczy. Auto oddałem do mechanika ,ale trafiłem na naprawdę dobrego mechanika tym razem. Sprawdził smok ,pompę oleju przed wymianą napinacza i okazało się ,że poprzedni mechanik to "silikoniarz "'. Smok za brudzony silikonami (uszczelki zielone ,czarne) Pompa oleju Piersburg (złom ) zacinała się kręcąc ręką ). Została wymieniona na nową pompę ,nowe panewki. Teraz Ciśnienie na wolnych 2.2 bara a przy obrotach 3k RPM 5.2 bara przy bardzo rozgrzanym aucie. Napinacz ,który jest obecnie pracuje cicho. To tak jest jak się kupuje od handlarza niestety. Doszedł rozrząd i inne jakieś złączki itd. koszt 2400zl na sam start po zakupie auta. A jeszcze jedna rzecz , gość poprzedni założył odwrotnie odmę i zginęło mi pół bagnetu oleju ,poprawił to mechanik. Silnik został wypłukany dwu krotnie olejem , i zalany docelowy. A wszystko zaczęło się od mojej wymiany oleju plus płukanka . Teraz chodzi jak powinien .Pozdrawiam .
-
Mariusz96 obserwuje zawartość szpakuziom
-
Numer napinacza bez zmiennej fazy.(1.8 BFB)
Mariusz96 odpowiedział(a) na Mariusz96 temat w Audi A4 B6
Ale piszesz o tym bez zmiennej fazy ?