
Bartoszzz
Pasjonat-
Postów
428 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
3O Bartoszzz

Informacje
-
Imię
Bartek
-
Miasto
Tczew
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AWT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Strzałka do środka zaworu to do rury turbo-ic, strzałka wylotowa do TIPa.
-
Sprawdz plaszczyzny w miejscu laczenia kolektora z turbo, jak krzywo to splanowac. Dac nowa uszczelke i przedewszystkim nowe sruby z podkladami z ASO (ok. 100zl za komplet), bo pewnie masz wkrecone na zwykle ze sklepu i one nie sa odporne na temp tam panujace - wydluzaja sie, co powoduje nieszczelnosci.
-
ja bym takie mody określił jako "wieś się bawi i tańczy" szczególnie przy mocach seryjnych plus ewentualnie soft na 180-190KM... to już nawet nie jest dobre, ani zabawne na wyrywanie panienek pod remizą. taka rada odemnie, sprawdź dobrze motorownie, napraw ewentualne niedoskonałości, zrób sobie spokojnego softa na te 180-190 koni bez zbędnych udziwnień i zbieraj pieniążki na zrobienie 250+ co da Ci jakąś tam radość w przyszłości.
-
A4 B5 1.8T AWT ośka - 284km/367Nm - soft Łukasz13
Bartoszzz odpowiedział(a) na Bartoszzz temat w Wykresy po modyfikacjach
https://a4-klub.pl/profile/74674-łukasz13/ -
A4 B5 1.8T AWT ośka - 284km/367Nm - soft Łukasz13
Bartoszzz odpowiedział(a) na Bartoszzz temat w Wykresy po modyfikacjach
Niutona jest dosc, nie ma co nadwyrezac sprzegla i silnika. Dla mnie nie ma sensu ograniczac doladowania, 2 bieg na dobrej oponie juz calkiem dobrze przenosi na suchym, a zima czy w deszczu wystarczyc odpowiednio deptac w pedal gazu. To jest auto daily, a nie na zawody (choc tu wystarczy zapodac dobrego semi slicka i jest cacy ) . -
A4 B5 1.8T AWT ośka - 284km/367Nm - soft Łukasz13
Bartoszzz odpowiedział(a) na Bartoszzz temat w Wykresy po modyfikacjach
Pompa nie ruszana. Obrabia jak trzeba. -
A4 B5 1.8T AWT ośka - 284km/367Nm - soft Łukasz13
Bartoszzz odpowiedział(a) na Bartoszzz temat w Wykresy po modyfikacjach
Ja mialem tylko testowane zeliwnego chinczyka od turboworksa. Kolektor trzeba przy flanszy podszlifowac, bo zapiera o glowice, dodatkowo przykrecenie go to lekka mordega. Ogolnie po jakims czasie po pekal, flansza wygiela sie w banan. Ja osobiscie tego nie polecam. Lepsze juz z tego co czytalem sa kolektory barany z "nierdzewki" chinczyki ze scianka 2mm. -
A4 B5 1.8T AWT ośka - 284km/367Nm - soft Łukasz13
Bartoszzz odpowiedział(a) na Bartoszzz temat w Wykresy po modyfikacjach
Normalnie. Dobra opona oraz odpowiednie operowanie gazem i da sie bardzo dynamicznie jezdzic. -
A4 B5 1.8T AWT ośka - 284km/367Nm - soft Łukasz13
Bartoszzz odpowiedział(a) na Bartoszzz temat w Wykresy po modyfikacjach
Nie bylo zadnej korekty, raczej wynika to z usuniecia nieszczelnosci na laczeniu kolektora z turbo i glowica. -
A4 B5 1.8T AWT ośka - 284km/367Nm - soft Łukasz13
Bartoszzz odpowiedział(a) na Bartoszzz temat w Wykresy po modyfikacjach
Mały update tematu: Auto zyje, ma sie dobrze, cos tam jezdzi. W tym sezonie byly dwa podjescie dla zabawy do wyscigow na 1/4 mili. Jedne zawody nie odbyly sie, ze wzgledu na usterki w aparaturze pomiarowej. Na drugich natomiast "udalo sie" wykrecic czas ET 14,35. Waga zestawu nie daje jakos specjalnie walczyc o dobre czasy, ale jest to dla mnie typowy FUN ? W aucie nie bylo specjalnie zadnych zmian oprocz wywalenia popekanego kolektora wydechowego i zastapienie go pelna seria. Turbo hybryda od Turbospec ma sie dobrze, zyje i pompuje jak trzeba. Reszta to tak naprawde naprawy eksploatacyjne. Softowo wszystko dziala, logi sie zgadzaja, takze moge tylko kazdemy polecic robote Lukasz13 ? Przy okazji zlotu w ktorym pomagam w organizacji u jednego ze sponsorow mialem okazje shamowac auto i nie ma tragedii 284km / 367Nm -
Generalnie to bez 5-6 tysi to nawet nie zaczynaj tematu na powyzej 250km Ile ja w pompowalem dokladnie to nie licze, ale tak na szybko najwazniejsze sprawy: turbo - 1800, fmic - 1300, DP + wydech ponad 2000, wtryski - 400 (plus moze dojsc pompa paliwa za kilka stowek), po drodze kupa rzeczy typu sprzeglo, DV, N75, jakies uszczelki, wezyki, obejmy itd. Program to juz zalezy u kogo, w jakiej opcji itd. 500-1500.
-
Koszt czego ? Sprzegla ? Chyba 500zl i wymiana po mojej stronie.
-
Spojrzalem w logi i jest okolo 1,15-1,2 bara juz od okolo 2600-2700 obrotow. Choc samo doladowanie nie powiem tak jak to dobrze powiedziales poprowadzonego momentu obrotowego. Nie ma u mnie znaczenia jaki to bedzie bieg, wibracji nie ma. Zdziwilo mnie tylko to, ze piszesz iz trzeba koniecznie zmienic dwumase. Jak widac nie trzeba i napewno nie jestem jedynym przypadkiem. Dwumasa w BFB i AWT jest bodajze ta sama, wiec tzw. "sprzeglo AWX" podchodzi P&P. Zreszta nigdzie nie spotkalem sie na necie by ktokolwiek napisal, ze nie pasuje do dwumasy, a troche tego ludzie pozmieniali. Inna kwestia jak ma sie sprzeglo 240mm. Dlatego nie wmawiajmy komus, ze trzeba zmienic i juz, najpierw sprawdzic stan, a najwyzej potem wymieniac.
-
Dziwne... Mam u siebie ponad 260 koni i 350 momentu. Jakos dwumasa od nowosci tego auta zyje i nic jej nie jest. Tak samo sprzeglo AWX od 2 lat na aucie i wciaz ma sie bardzo dobrze oraz zadnej dwumasy nie musialem zmieniac w tym celu.
-
Naprawa zatartego mechanizmu wycieraczek przednich
Bartoszzz odpowiedział(a) na Dragon30 temat w Audi A4 B5
Odkrec silnik od ramion. Podlacz wtyczke i sprawdz czy dalej tak chodzi. Jak bedzie dobrze to ramiona wycieraczek do rozbiorki i czyszczenia/smarowania porzadnego lub wymiana na inne sprawne. Jezeli silniczek dalej bedzie sam startowal to masz cos z przekaznikiem nr. 387 chyba (pod kierownica) lub zle poskladany silniczek (ta blaszka w kolko na zdjeciu nr. 2 co wrzuciles).