leszekmw

Pasjonat
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O leszekmw

  • Urodziny 16.04.1965

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    leszek
  • Lokalizacja
    lublin

Auto

  • Model
    Skoda
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON
  1. nie wiedziałem a wymiana i itd ile ? a tej gwarancji ile ?
  2. na hugona się ładować w parcha z ameryki jak europejskich w bród dookoła...
  3. najprawdopodobniej zwykły goły wóz przedstawiciela z osławionym multitroniciem w cenie kosmicznej... auto , oczywiście teoretycznie , powinno robić 35-50tyś km rocznie przez pierwsze 3 lata lisingu więc poproś o VIN i sprawdź w aso...o ile ktoś nie wykasował historii. jedyny plus baaardzo rzadko spotykany w audi - tunel na narty... nawiasem mówiąc nie wiem ile on musiał kosztować w oryginale bo rzadko sie go spotyka..ten tunel oczywiście..))
  4. no problem żaden ..ale naprawa chyba coś koło 8-10tyś jak się nie mylę.. kupisz drugą na all..może być taka sam jak Twoja.. wszystko jest względne , jak Cię stać i masz to wliczone w koszty eksploatacji oraz utratę wartości aua to kupuj..piękny wóz..
  5. w lipcu kolega sprzedał a6 anglika z malowanym tyłem jako bezwypadkowe z europy!!!..po wizycie przedsprzedażowej w AUTOHASOTTO w moim mieście .. mam zdjęcia wozu. sądze że dobry lakiernik ewentualnie fachowiec o d takich rzeczy odróżni malowane elementy bez miernika ale nie z 5m ..oczywiście nie mówię o ewidentnych zonkach w doborze lakieru.. no i tak jak wspominam - malowane elementy nadwozia a nie całe auto.. sam coś tam potrafię odróżnić nieskromnie powiem a fachowcem wielkim nie jestem.... , a co dopiero człowiek który para się tym zawodowo.. ,i nie trzeba uszczelek wywijać według mnie..szczególnie przy metalikach gdzie trudno jest dobrać idealną ilość/wielkość srebrnych drobinek, czy jak tam się nazywają , w lakierze . oczywiście cały czas mówię o malowanych elementach. wracając do tematu - cena auta z linku baaardzo niska ... , chyba za niska biorąc pod uwagę że z 5tyś na takim wypasionym aucie handlarz powinien zarobić...potem trzeba sobie odjąć transport i opłaty a pozostała sumę trzeba sobie przeliczyć na ełro , potem pooglądać mobile.de i wyciągnąć wnioski..
  6. no niestety nie można mieć wszystkiego.. niestety automat w tym silniku = multitronic... , kupiłem 177KM na 3.0 już by brakło forsy , poza tym za 3.0 w dobrym stanie w miarę młode trzeba dać sporo ponad 100tyś , a wtedy zbliżymy się do nówek wypasionych w stylu passat lub superb..o innych markach nie wypominam.. w audi baardzo przyjemnie wchodzą begi.. , choć oczywiście że wolał bym mieć dsg.. lester skrobnę Ci coś.. link do zdjęć wklejałem na forum a6 gdzieś tam..
  7. jeżeli nie bierze oleju ... to wypas ma ekstra.. tylko kto potem od Ciebie odkupi multi + tfsi... jakbym miał kupowac taki zestaw teraz to w naprawde bardzo niskiej cenie.. tak czy siak wybawisz kogoś z problemu kupując ten wóz..
  8. tak , 2.0 manual. 2014r. za 80 już kupisz bez problemu jak znajdziesz oferenta. wszystko tanieje..
  9. ładne cacko.. naklejka od ciśnienie raczej amerykańska.. rygiel w prawych drzwiach mam w a6 2014r. z niemiec. dziwna skóra i szew na kierownicy..chyba ze zdjęcie takie..
  10. niuniek nagonka ..spokojnie ale to nie u nas.. a tak wogóle to tematów o 1,8tsi masz masę ..poszukaj i zaraz się dowiesz że to zakażenie..
  11. za 82 kupiłem w poniedziałek wypasioną a6c7.... nie wiem czy nie szedł bym w tą stronę.. tylko to już duzy wóz..
  12. brawo Tomi... co ślepemu po oczach..
  13. no fajniej by było mieć automat jednak..
  14. na pewno chcesz w automacie ? no chyba że w Q..
  15. Macko w lublinie u mnie jest niegłupie audi ale avant.. , jak Cie by interesował to jest na otomoto.. , w razie czego to daj znac powiem Ci co i jak..sam o nim myślałem..