
BartoszBB
Pasjonat-
Postów
190 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
12O BartoszBB

Informacje
-
Imię
Bartosz
-
Miasto
Poznan/Gorzow Wlkp.
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
BPW
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Co było źródłem problemu? Sam zmagam się z taka przypadłością...
-
Up?
-
Miałem, koszt nieduży warto spróbować. I nie chodzi tu tylko o pracę pompki ale również o działanie regulatora ciśnienia paliwa który się w niej znajduje. Temat dość często pomijany właśnie w przypadkach gdy niemalże wszystko co najważniejsze wymienimy...A problem pozostaje. Wiem że mogą pojawić się spekulacje że ajm nie miał pompki itp i jakoś działał ale jest jak jest ?
-
Wymiana pompki paliwa w baku na pewną sztukę załatwi problem.
-
brak możliwośći połączenia się z navi
BartoszBB odpowiedział(a) na Roboform550 temat w Audi A4 B6/B7
Odkop czasów... Czy ktoś rozwiązał problem? Sa pytania bez rozwiązania. Też mam problem połączenia z LEDEM. -
Samej puchy DPF nie radzę zostawiać z racji że jest głośna i działa jak tuba.
-
[2,0 TDI BPW] Brak mocy po czyszczeniu pompowtrysków
BartoszBB odpowiedział(a) na danielsonicl temat w 2.0TDI
2600zł za regeneracje samych pompek? -
Zacznijmy od tego jaki silnik? Jeśli jest to 1.9 / 2.0 BPW wymieniałem taki czujnik w 25min w b7 na parkingu - dojście od góry - śruba bodajże na imbus / torxa - nie pamiętam zawsze ,,macałem''.
-
[B7 BPW] Urwany zawór! Wymiana silnika na jaki? To swap or not to swap? Zostawiać DPF?
BartoszBB odpowiedział(a) na mareckimarek temat w 2.0TDI
Cześć, sam posiadająć AWXa w miejscu BPW mam problem z śmierdzącymi spalinami, tuner twierdzi że niby nic się z tym zrobić nie da - mówiąc 2.0 to to samo co 1.9 i tu nie ma zmian...yhy. Zrobiłeś coś z programem i rozwiązałeś problem śmierdzenia spalin?U mnie też kopcenia brak... -
Niekoniecznie musi być to wina turbosprężarki a jednak problem z odmą. Sprawdź odpowietrzenie pokrywy zaworów - możliwe że zawór w pokrywie się zapchał lub uszkodził z tąd całe problemy... Są na ten temat informacje na forum ostatnio coraz częściej poruszane. Poszukaj i daj znać jak efekty.
-
Przedewszystkim czy auto kopci? Jak z wypalaniem DPF? Często się zapełnia? Jeśli nie ma wycieków najszybciej turbo mówi PAPA luzy do weryfikacji, do sprawdzenia po ściągnięciu węża od strony filtra powietrza - wyczujesz najbardziej istotny jest luz wzdłużny. Dodatkowo wymień olej, sam miałem przypadek wysokiego zużycia oleju marki Castrol... na innym zużycie znacznie mniejsze.
-
Hej, Pozwole sobię odkopać by nie otwierać nowego tematu. Czy ktoś jest wstanie powiedzieć czy uszczelka drzwi różni się względem generacji budy B6 i B7 ? Wiem że budy są te same, i wszystko niby P&P lecz założyłem swego czasu uszczelke od Anglika z B6 do B7 i dopiero teraz zauważyłem że odstają mi drzwi i jakby prężą na uszczelce... u samego dołu. Czy może grubuość / twardość uszczelki przy doleganiu jest nieco inna?
-
Jak najbardziej się z tobą zgodzę... sam taki samochód kupiłem. Lecz nie zamierzam już w niego wielce inwestować. A moje auto akurat nie tylko na druty było powiązane a bardziej na ,,trytytki'',klej do szyb + superglue... Popatrz... na odpowiedzi kolegów, na takiej opinii o częściach mi zależało. @langista;@kamil-vag - dziękuje za odpowiedzi.
-
Panowie, co sądzicie na temat końcówek drążków kierowniczych firmy SKV? są mega tanie... moje się kończą i szukam czegoś nowego a nie chcę zmieniać za 10tys.km. ponownie...
-
Trzeci pompowtryskiwacz do sprawdzenia a w szczególności jego uszczelnienia oringi.