
bawół1
Pasjonat-
Postów
351 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O bawół1

Informacje
-
Imię
Daniel
-
Miasto
Ostróda
Auto
-
Model
A6 C5
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
4.2 V8
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Odczyt temperatury na klimatrtoniku inny niż na zegarach... (kanał 49 i 51)
bawół1 odpowiedział(a) na tommm temat w Audi A4 B5
U mnie wszystko wygląda dokłądie tak jak to opisał kolega tommm , także czasem na kanale 49 mrugnie 125 , temp w upały po mieście dobije sporadycznie do 99 st. , zwykle oscyluje 92-95 st. -
mi wychodzi za mało rolek na pierwszym zdjęciu miedzy znakami , ale może to zdjecie oszukuje?
-
Objawy uszkodzonego czujnika temperatury płynu chlodzącego ?? nie ma błędów
bawół1 odpowiedział(a) na bartosz85 temat w Audi A4 B5
Odczyt na kanale 49 jest z którego czujnika ? Z tego 4 pinowego zespolonego G2 /G62 czy z tego w wkręconego w chłodnicę ??? U mnie na kanale 49 temp. oscyluje w zależności od jazdy i temp. zewnetrznej i obciazenia 92-98 stopni. Ale czasem potrafi pokazać na 1-2 sek. 125 st C . Jakby czujnik padał , tylko który ? Błędów brak . Zrobiłem log z podglądem temp. w VAG i tam tych skoków nie widzę. -
Marc!n , maszynka wygląda jak narzędzie ginekologiczne Mając już w łapie przegub to jego zdjęcie zajmuje chwilkę . A żeby sie pier.. z jakimiś maszynkami . Zresztą jak osłona wymaga wymiany to jednak jest obawa że do środka wlazł brud. Lepiej kupić 5 ltr ropy + mały będzelek + sprężarka i wymyć go. Ja ostatnio rozebrałem przegub na kawałki i go wymyłem przy takiej operacji.
-
Ja w A4 bez quattro 14-15 ltr lpg w mieście. mniej pewnie by się dało , ale jazda jak kapelusznik.
-
czyli po około 13-14 latach ? Mimo wszystko bał bym się że ze starości guma puści.
-
Czy silniki z aluminiowym blokiem szybko się przegrzewają
bawół1 odpowiedział(a) na r.kuderawiec temat w 1.6
o żesz kur.. jaki pocisk . To jest nieporozumienie z tym silnikiem w B7 . Jednak 99 % ludzi chce mieć trochę przyjemności z jazdy , a tu jej nie uswiadczysz. Bez kitu spuścił bym to auto w pi....u w przepaść jak by mi tak sie bujało. Powyżej 120 km/ h filmik staje się już ekscytujący co dalej się wydarzy. Lewy kierunek i miganie długimi ..... ---------- Post dopisany at 10:56 ---------- Poprzedni post napisany at 10:47 ---------- Tak 1,6 może będzie szybszy , ale to TDI 180 km /h osiągnie w 3 x krótszym casie niż ty. Inaczej mówiąc w trasie zostajesz daaalekooo w tyle gdy się trafi kilka tirów po drodze. Jedziesz po prostu jak dziad razem z tirami. -
Nie no , chyba troche przesadziłeś. Chociaż są bodaj Silvery zasilane miedzą 8 mm . Ale i tak raczej cięzko by miał obsłużyć. Sam mam Silvera , ale przerobionego wg wytycznych które można znaleźć w necie. Po przeróbce u mnie w 2,8 30 v przy bucie w podogę spadek w piku o mniej niż 0,1 bar ,po chwili odbudowa do ciśnienia ustawionego . Zasilanie miedzią 6 mm Więc miedź 6 mm do 200 KM spokojnie daje radę pod warunkiem wydajnego reduktora.
-
Chwile moje A4 przyjechało do PL w 2008 r. z przebiegiem 158 tys . Po 2 latach zmieniłem górne wahacze. Dół cały czas Ori , aktualny przebieg 220 tys. Także Ori zawiecha dużo wytrzymuje , pewnei jakieś 10 kompletów MS
-
tzn ile żarł tego Motula ? ja zszedłem teraz na Valvo 5W30 i nie widzę na ta chwilę większego zużycia.
-
nie wiem czy dokładnie ten , ale jest przy wlewie. nie dobierałem się do niego . ---------- Post dopisany at 08:36 ---------- Poprzedni post napisany at 08:36 ---------- jak się do niego dobrać ? od strony wlewu ?
-
trzeba było wymienić w starym membrany za 50 zł i by śmigał dalej , tam nie ma się co więcej zepsuć.
-
ale N80 nie moze byc zablokowany, to dolot powoduje zasysanie zbiornika a nie ubywające paliwo ze zbiornika. Zawór i węże są drożne , a problem leży zapewne w zaworku który powinien dopuszczać świeże powietrze do zbiornika , a z tego co kiedyś szukałem jest on własnie blisko korka wlewu tylko aby się do niego dostać trzeba zdemontować zbiornik . Trzeba też sprawdzić korek wlewu czy lekko można zasysać .
-
zapewne po części z wariującego BTDC na biegu jałowym . Kąt wyprzedzenia powinien być stały , u mnie trzyma się 14,3 st. Przepływka trochę mało pokazuje powietrza . Albo nieszczelność w dolocie albo pada . SPrawdziłęm u siebie i na ostatnim logu przy 5 tys RPM mam 143 g/s . Przy 6 tys było coś okolice 160 g/s . Aby obejrzeć jak działają zmienne fazy zloguj dynamicznie kanał 93 i 90 .
-
Miałem ten sam błąd , okazało się że nie było czynnika ( mimo ze rok wcześniej był uzupełniany). Po sprawdzeniu szczelności ( która o dziwo jest ) i ponownym napełnieniu błąd zniknął a klima działa. Nie wiem jak i którędy czynnik uciekł bo jak na razie jest szczelnie.