Skocz do zawartości

Danek75

Pasjonat
  • Postów

    180
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Danek75

Informacje

  • Imię
    Danek
  • Miasto
    CG...

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

777 wyświetleń profilu
  1. No i mnie ta przypadłość też dopadła. 😝 Auto - jak w opisie. Objawy: po wymianie termostatu głównego- na MAHLE - zero poprawy, gdzie w trakcie jazdy, trzeba było poruszać się z prędkością 140-150 km/, żeby temperatura doszła do 90 stopni. Przy 120-u, spadała do 70 stopni a w mieście to juz w ogóle masakra - spadała do 60 a nawet do końca skali, czyli na 50. I teraz najlepsze: Wymieniono termostat, którego nikt tu nie uwzględniał w topicu, a mechanik o nim wiedzial........i...... CAŁKOWITE ZERO POPRAWY. 🤬Plus jest tego taki, że okazało się, iż jest w ogóle trzeci termostat (czy też zawór). Jednakże po jego wymianie, było zero poprawy, więc wymieniono mi mały termostat: 1K0 121 113A . Zaworu jednokierunkowego, co jest obok na innym wężu - nie wymieniałem. A od razu poruszając ten temat, to wg mnie, odwracanie zaworu jest czystą głupotą. Zresztą, już ktoś opisał - jak się to w jego przypadku skończyło 😁 I zmierzając do sedna sprawy - jak zwał, tak zwał - jest TRZECI termostat (bądź zawór) jak kto woli, który znajduje się również na wężu przy grodzi silnika po lewej stronie, mniej więcej na wysokości bloku silnika (stojąc z przodu auta). Wygląda jak walec o wymiarach, tak około 3 x 4 cm. Nie podam dokładnych parametrów, bo mechanik mi go nie zostawił, ale postaram się go odzyskać i wrzucić numery. I ten post ma również na celu uświadomienie, że jest jednak więcej elementów sterujących przepływem, niż to podaje katalog. Tak więc mniemam, że to ostatecznie rozwiąże problem niektórych forumowiczów. Reasumując: 2.0 TDI, kod silnika CAGC posiada: - termostat główny (z boku silnika pod alternatorem) - termostat (zawór) mały (z tyłu silnika przy grodzi na wężu - termostat (zawór) z tyłu silnika przy grodzi po lewej stronie - zawór jednokierunkowy z tyłu silnika przy grodzi. Po krótkim teście: temperatura powietrza 0 stopni, dystans 6 km, czas przejazdu 7 minut przez miasto ze średnią prędkością 50 i na zegarze ponad 70 stopni 😁 Wcześniej musialem jechać ponad 30 minut, z prędkością powyżej 130 km/h, żeby do 70u stopni doszło.
  2. Danek75

    Spociki Łódzkie

    W tym łódzkim zakątku to ktoś żyje? 🤔
  3. Danek75

    Spociki Łódzkie

    Siemano. Prośba do grupy łódzkiej.... Czy znajdzie się ktoś chętny i uczynny, aby podjechać do Wielunia, celem zakupu dolnej osłony silnika ( o ile po oględzinach - stan faktyczny będzie odpowiadał zdjęciom) a następnie wysłanie mi jej kurierem. Oczywiście pokryję wszystkie koszty (przejazd, wysyłka...itp ) oraz dorzucę na dobrą flaszkę. Bo jechać 250 km w jedną stronę po część, to z lekka mi się nie kalkuluje. Z góry dzięki za ewentualne zainteresowanie i pomoc. Więcej INFO na PRIV. ?
  4. Witam. U mnie ten błąd wywala od kilku dni. A stalo się to po tym, jak tydzien temu wymienilem EGR na nowy. Firma VALEO, więc żadna podróbka :-) No i po tygodniu od wymiany egr, zaczęło wywalac ten błąd. Z tym że raz znika, potem znowu się pojawia. Przelot 290000 km. Więc co teraz? Wymiana zaworu, spowodowala usterkę klap?
  5. Problem rozwiazany i może innym się ta informacja przyda W przypadku wystąpienia błędu czujnika ciśnienia klimatyzacji, dodatkowo może pojawić się błąd: 03020 LOCAL DATABUS2 - 012 ELECTRICAL FAULT CIRCUIT. Najpierw należy wymienić sam czujnik. Zamiast 8K0 959 126 (lub dodatkowo z literą "A") należy kupić 4H0959126 firmy HELLA. W przypadku kupna czujnika, który rózni się literą na końcu numeru (bądź jej brakiem) - klima włączy się tylko na chwilę i dalej nie bedzie działać. Trzeba mieć czujnik o dokładnie tym samym numerze co stary, bądź zastosować czujnik HELLA. Gdyby jednak klima nie zaskoczyła, to pozostaje sprawdzenie przejscia pomiedzy PINami (wtyka "C" pin nr 4, pin nr 2 we wtyczce przy czujniku) - jak to w tym temacie jest opisane. W ostatecznosci - wymiana sterownika klimatyzacji. Tylko wtedy rodzi się nowy problem. Sterownik klimy z inną literą na końcu numeru - nie pasuje, bo z reguły co najmniej dwie wtyczki nie pasują do sterownika. Inną kwestią jest to, ze jak juz kupimy używany sterownik z dokładnie takim samym numerem, to i tak nie bedzie działać, bo wyskakuje błąd 02095 - włączona aktywna ochrona komponentu (czy jakoś tak ) i wtedy taki sterownik mogą przekodować jedynie w autoryzowanym serwisie - oczywiscie za odpowiednią cenę U mnie klima juz działa, wiec problem rozwiązany
  6. Tak - za włączenie wentylatora odpowiada przekaźnik.
  7. Czyli jak na PINie nr 3 jest zasilanie, to w takim razie z pinu nr 2 pociagnąć przewód do MCE, tak? Podziękował Dodatkowe pytanie - po odpieciu kostki z czujnika i przy włączonym przycisku AC, na pinie nr 2 powinno byc jakieś napiecie, tak? Cos około 9V. czyli próbnik napięcia powinien się przynajmniej żarzyć. A skoro się nie żarzy, to oznacza przerwę w obwodzie?
  8. A PIN w kostce: 2 czy 3? Bo są dwie wersje w tym temacie.
  9. Które PINY z kostki czujnika cisnienia klimy trzeba ze soba zewrzeć lub z którego PINu z kostki przy czujniku (w końcu z 2 czy z 3)- pociągnąć kabel do wtyki pod kierownicą ? Bo mi też wywaliło dzisiaj błąd czujnika Dodam, ze przycisk AC się świeci, czynnik w ukłądzie wysokiego ciśnienia jest (cokolowiek to oznacza) a w ukł. niskiego ciśnienia - nie ma. No i czy jak podepnę "na krótko" PIN nr 2 (lub 3) z wtyką pod kierownica, to czy nie rozszczelni mi układu (jak tu komus wcześniej rozszczelniło sprężarke), jak coś zapchane będzie? I o jakie "C" chodzi, skoro na rysunku są same "A" ?
  10. Byłem u speca i w coś tam sprawdzał i powiedział, ze akurat w tym modelu kodowania się nie robi. Pomimo tego, że jest oddzielny komputer sterujacy ładowaniem. W VCDSie po podłączeniu - nie było dla tej wersji opcji kodowania.
  11. Wiadomo, że poziom naładowania akumulatora, pokazywany na wyświetlaczu radia, nie jest w pełni adekwatny do jego rzeczywistego naładowania, ale pojawił się problem. Z rana przy odpalaniu, na FISie wyświetliło komunikat, ze akumulator jest rozładowany i bedzie naładowany w trakcie jazdy - czyli standardowy komunikat, przy rozładowanym AKU. Ale... silnik odpalił od strzała i jak wszedłem w MENU, żeby sprawdzić poziom naładowania, to tam pokazywało 100%. 15 minut później zatrzymanie, zgaszenie silnika...itp. Po zatankowaniu odpalam silnik, nie pokazuje żadnego komunikatu o rozładowanej baterii, wchodzę znowu w MENU a tam pokazuje tylko 10% czyli definitywnie rozładowany - na to by wskazywało niby. Wiec pytanie brzmi: - jest jakis mały akumulatorek czy coś w tym rodzaju, co jest dodatkowo połączone w układzie zasilania, celem podtrzymywania napiecia w określonych celach, np: pamieć komputerów, ustawień...itp. - czy może nie ma nic takiego i coś w instalacji a ściślej w komputerze sterujacym ładowaniem akumulatora coś jest nie halo. Akumulator NOWY - ma niecałe 2 tygodnie.
  12. A poza tym - co ta naprawa pompy obejmuje, skoro kosztuje 600 zeta Imbus w ASO kosztuje niecałe 20 zł. Do tego mechanik weźmie ze 2 stówy za wymiane, bo "troche" trzeba rozebrać...
  13. Z tego co drążyłem temat, to w modelu z takimi zegarami i bez NAVI - jest niemożliwe. Ogólnie fura fajna Ile dałeś za tylne lampy?
  14. Niedoczytałem Jak masz produkcję po 19 października 2009 i wałek 100 mm, to olej temat
×
×
  • Dodaj nową pozycję...