Skocz do zawartości

28wisnia

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O 28wisnia

Osiągnięcia 28wisnia

0

Reputacja

  1. Może Ameryki nie odkryłem ale poradę napisałem a Ty kolego Danek ciekawe czy tam też byłeś taki mądry ...
  2. Witam serdecznie kolegów. Niedawno w moim Audi A4 B6 avant miałem awarie z którą chciałem się podzielić z kolegami. Audi po pierwszym odpaleniu silnika gasło. po drugim odpaleniu było wszystko ok. , ale audi podczas jazdy potrafiło zgasnąć. Pojechałem więc do braciaka który zajmuje się mechaniką i naprawia mi (sporadycznie Audi -częściej robi wymiany oleju i filtrów). Podpieliśmy do komputera -zaznacze że ma najnowszy serwisowy program- i wyszło brak komunikacji z czujnikiem wałka rozrządu. Piorun mnie strzelił bo nie było w hurtowniach i w serwisie na zamówienie (cena w serwisie czujnnika 400 zł.) Więc jeździłem tak kilka dni. Przy następnej wizycie u brata mówię a może to nie czujnik tylko może zaśniedziałóa jakaś kostka może wystarczy przeczyścić. I tak zrobiliśmy -po nitce do kłębka . TERAZ CO BYŁO. Pod zbiorniczkiem płynu chłodzącego są dwie kostki elektryczne po rozpięciu ich okazało się że w kostce znajduje się płyn ze zbiorniczka wyrównawczego co dawało napewno zwarcie . Po przeczyszczeniu kostek i skasowaniu błędu wszystko jest ok. Więc zanim zaczniecie rozbierać pół samochodu sprawdzcie najpierw to co napisałem . Pozdro.
  3. Nareszcie zrobione. Po zdjęciu osłony na podszybiu która osłania akumulator i filtr przeciw pyłkowy i sterownik okazało się że z prawej strony samochodu obok sterownika w podszybiu jest nakrętka która się poluzowała i mechanizm samoistnie przeskoczył na wieloklinie. Po ściągnięciu blaszki z wieloklinu uruchomilem wycieraczki na jeden cykl obrotu i silniczek wycieraczek pozostał w trybie (zero) wystarczyło wycieraczki ściągnąć w dół po szybie i zablokować mechanizm w wieloklinie. dokręciś śrubkę i gotowe - wycieraczki na swoim miejscu i chodzą jak należy. Naszczęście nie był to ani silniczek ani sterownik . Czas pracy to około 10 minut.może 15.
  4. Dzięki za odpowiedz właśnie od tego zacznę- od rozebrania -bo inaczej nie stwierdze co jest tego przyczyną. Jak zrobie to dam znać na forum dlaczego wycieraczki zatrzymują się w nietypowym miejscu na szybie . A narazie jeżdzę z wycieraczkami na środku szyby haha -troszkę dziwnie to wygląda -jak mnie zobaczycie na drodze to dajcie znak sygałem haha. Pozdro.
  5. Niestety nie ma tam nic o przyczynach które mogą być odpowiedzialne za taki stan rzeczy jaki jest w moim przypadku ---------- Post dopisany at 14:25 ---------- Poprzedni post napisany at 11:46 ---------- Może ktoś ma inny pomysł lub miał taki przypadek.
  6. Witam . Mam problem z wycieraczkami w audi A4 B6 Awant 2002r. Wycieraczki podczas jazdy w deszczu i pracy nagle zatrzymały się w połowie szyby -nie było zadnego zgrzytu ani przeskoku na jakimś klinie . Silnik wycieraczek nie wydaje niepokojących dzwięków . Pracuje normalnie . Po wyłączeniu kluczyka wycieraczki są w położeniu na połowie szyby można je ręcznie nagąć do pozycji wyjściowej , ale po przekręceniu kluczyka wracają automatycznie w połowę szyby .Czy ktoś miał taki problem.? Proszę o podpowiedz co robić. ---------- Post dopisany at 10:12 ---------- Poprzedni post napisany at 10:10 ---------- Zapomniałem nadmienić że wycieraczki pracują normalnie we wszystkich trybach pracy tylko ich zatrzymanie występuje pośrodku szyby
  7. Kolego na ostatnim zdjęciu ktoś odkręca Ci koło. Jakiś dres w adidasach.
  8. Masz kolego super samochodzik po prostu marzenie. Ja mam 1,9 130 koni i czasami szlak mnie trafia gdy nie mogę upokorzyć pajacy w bmw-iu. A w takim audi jak Twoje upokorzysz każdego -prawie każdego .Więc życzę jak najwięcej upokorzeń na trasach i nie daj się złapać misiaczkom.
  9. :kox:Cześć jeśli chodzi o klepanie audi to ja swoją klepałem w piasecznie u wajdemajera. Zrobili całkiem dobrze. Jeśli chodzi o lakierowanie to wielu ,,znawców'' się przyglądało i mówiło że super że nic nie widać że lakierowana a najlepsze jest to że grubość lakieru na malowanym elemencie jest taka sama jak na pozostałych{sprawdzał gość w ubezpieczalni i twierdził że coś tu nie gra}więc jak ktoś chce kontakt do piaseczna do rowińskiego to bardzo proszę o kontakt na imeil [ [email protected]].
  10. Najbardziej w tym wszystkim podoba mi się -upokożyć kierowcę BMW
  11. Miałem podobne wibracje silnika -jakby jakaś blaszka nie była przykręcona gdzieś w silniku chociaż silnik pracował równo .Zaniepokojony pojechałem do brata na podłączenie do komputera o dziwo nic nie wskazał .Braciak mechanik powiedział że może trzeba wyregulować pompowtryski przeraziłem się.A zaznacze że przed wystąpieniem drgań zatankowałem zwykłą rope na Orlenie podejżewając paliwo dopełniłem v-pałerem shela nie pomogło .Brat zmienił mi filtr powietrza oraz spuścił troszke paliwa z filtra paliwa od spodu.na miejscu nie pomogło.Podejżewałem jeszcze poduszki pod silnikiem ale poduszki mają czujniki i komputer nic nie wykrył.Wracając od brata pojechałem kilka kilometrów z predkością 160 na h i co odziwo pomogło . Muszę jeszcze dodać że wcześniej jeździłem jak ślimak.nie przekraczałem 90 na h .Więc nie wiem co pomogło ale pomogło.
  12. prawde mówiąc dziwie się bardzo tej dyskusji o olejach -jaki lać do silników audi . Przecież koncern Audi jasno mówi żeby silniki Audi zalewać Castrolem więc po co ta dyskusja moim zdamniem nie potrzebna. Jeśli Audi mówi castrol to chyba wie co mówi.
  13. Witam wszystkich klubowiczów z wawa.i okolic chciałem spytać czy organizujecie jakieś zloty audi a 4 w najbliższym czasie w warszawie.Chetnie bym na takowy wpadł popatrzeć i podpatrzeć to i owo.
  14. :hi:witam wszystkich jeżdzących najleprzym samochodem świata -jakim jest Audi A4. Mam na imię Wojtek i mieszkam w Górze Kalwarii . Koledzy mówią na mnie AUDIFIL -nazwa wzięta od audiofili-ponieważ o niczym innym ze mną nie rozmawiają tylko o AUDI. Pozdro 28wiśnia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...