Skocz do zawartości

przem8

Pasjonat
  • Postów

    9602
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Odpowiedzi opublikowane przez przem8

  1. 27 minut temu, Lichy92 napisał(a):

    Czyli 3 wizyta na strojenie. Może tym razem gościowi się uda. Czyli na zimnym go zalewa gazem. 

    A na ciepłym jest lepiej z korektami?  Teoretycznie to co masz teraz nie powinno mieć wpływu na odczucia z jazdy. Wiem, bo sam jak poprawiałem u siebie regulacje po "stroicielach" to bylo podobnie albo gorzej na zimnym i nic nie szarpało. Ogarnąłem korektą po temp. reduktora i jest elegancko.

  2. Stukanie w silniku jak na załączonym filmiku

    https://youtube.com/shorts/M5WnMpfAcW4

     

    Występuje tylko na zimnym, po bardzo długim postoju, przynajmniej 8-10h. Na rozgrzanym silniku pracuje jak pszczółka.

    Na pewno nie jest to napinacz łańcucha rozrządu, a odgłosy dobiegają z pomiędzy 1 i 2 cylindra.

    Jak ktoś ma jakieś pomysły to chętnie wysłucham. Osobiście obstawiam stukający tłok, a w najlepszym przypadku szklanki.

    Był już kiedyś bardzo podobny temat (wklejam poniżej) ale dokładna przyczyna nie została podana, a osoba która się z tym borykała już kilka lat tu nie zagląda. Chętnie poznałbym odpowiedź, bo to raczej taki sam przypadek więc może ktoś, coś kojarzy.

     

     

  3. Godzinę temu, Lichy92 napisał(a):

    ale dalej szarpie w przedziale 3000-4000 tys. obrotów na nie w pełni nagrzanym silniku (tak jak pisałem wcześniej, jak samochód osiągnie te 80 stopni to nic się nie dzieje).

    Może być zalany na zimnym albo taka regulacja. Zrób loga 2+33 z jazdy na lpg to będzie widać po korektach.

  4. 24 minuty temu, Damian2401 napisał(a):

    Tyle było na hamowni i po hamowni tak samo do póki nie pękł mi kolektor i pierwsza szpilka

    Na hamowni to mogą być cuda na kiju. Nie da się na zadanym doładowaniu w ecu 0,8b zrobić tyle niutów.

    Turbo seria czy coś modzone tak poza tym?

  5. A w jakim stanie mają być te silniki jak średnio mają po 300tys w górę i są objeżdżane przez młodych gniewnych, często też latami jeździły z wgranymi, skopanymi gotowcami w sofcie.

    Przy kupnie słupka zajrzeć kamerką w cylindry, pod pokrywę zaworów. Potem i tak trzeba zdjąć miskę i ogarnąć smoka olejowego, z ciekawości obejrzeć panewki. Jak silnik nie będzie bardzo w nagarze to jest szansa, że trochę pochodzi. 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...