przem8
-
Postów
9602 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Typ zawartości
Forum
Manuale
FAQ
Galeria
Ogłoszenia
Sklep
Odpowiedzi opublikowane przez przem8
-
-
20 minut temu, Artur_333 napisał(a):
przem8, na popularnym portalu O…x od 250 do 400 zł Hex V2
Żadna promocja. Przecież mają to wszyscy z tego samego źródła i jak dobrze trafili to szło kupić poniżej 120zł/szt. z przesyłką 😆
-
Kup sobie u chinoli na ali... 3x taniej niż na olx i działa.
-
8 godzin temu, Langista napisał(a):
Czy tylko ja zwróciłem uwagę na temperaturę w dolocie 70
Wystarczy, że długo stoisz na postoju albo odczyt był na zapłonie przy rozgranym silniku i temp. w dolocie momentalnie rośnie do takich wartości więc nie wiem czemu się tak dziwisz.
-
Poduszki silnika, odbój.
7 godzin temu, Dannyeye3 napisał(a):Jedynie podmuchy nie zostały wymienione bo dobrze wiemy jakie to są niestety koszty na Ori.
Nie muszą byc ori.
-
27 minut temu, Lichy92 napisał(a):
Czyli 3 wizyta na strojenie. Może tym razem gościowi się uda. Czyli na zimnym go zalewa gazem.
A na ciepłym jest lepiej z korektami? Teoretycznie to co masz teraz nie powinno mieć wpływu na odczucia z jazdy. Wiem, bo sam jak poprawiałem u siebie regulacje po "stroicielach" to bylo podobnie albo gorzej na zimnym i nic nie szarpało. Ogarnąłem korektą po temp. reduktora i jest elegancko.
-
Zalany jest na gazie, najgorzej przy 3,5-4 tys. Korekta nawet -25 więc zamyka skalę. Stąd moga być te objawy jakie masz.
-
9 minut temu, Kasspy napisał(a):
Na allegro od autoryzowanego dealera śmiało można zamawiać ten zaworek
Śmiało zamawiaj.
- 1
-
Zaworek ma byc oryginalny i jest jeden typ.
-
Pieprzysz jak potłuczony teraz
-
Zaworek jednokierunkowy odmy do wymiany. Jeśli zasysa korek oleju to na 100% to co napisałem.
-
Stukanie w silniku jak na załączonym filmiku
https://youtube.com/shorts/M5WnMpfAcW4
Występuje tylko na zimnym, po bardzo długim postoju, przynajmniej 8-10h. Na rozgrzanym silniku pracuje jak pszczółka.
Na pewno nie jest to napinacz łańcucha rozrządu, a odgłosy dobiegają z pomiędzy 1 i 2 cylindra.
Jak ktoś ma jakieś pomysły to chętnie wysłucham. Osobiście obstawiam stukający tłok, a w najlepszym przypadku szklanki.
Był już kiedyś bardzo podobny temat (wklejam poniżej) ale dokładna przyczyna nie została podana, a osoba która się z tym borykała już kilka lat tu nie zagląda. Chętnie poznałbym odpowiedź, bo to raczej taki sam przypadek więc może ktoś, coś kojarzy.
-
Godzinę temu, Lichy92 napisał(a):
ale dalej szarpie w przedziale 3000-4000 tys. obrotów na nie w pełni nagrzanym silniku (tak jak pisałem wcześniej, jak samochód osiągnie te 80 stopni to nic się nie dzieje).
Może być zalany na zimnym albo taka regulacja. Zrób loga 2+33 z jazdy na lpg to będzie widać po korektach.
-
170 w serii i jeden pies co reszta rodziny avj, bfb, bex. Tylko tam u kolegi z serii to niewiele zostało
-
1 godzinę temu, Muskel1 napisał(a):
Wrzuć auto-scan i uzupełnij poprawnie profil, a dokładnie pisząc kod silnika.
Przecież jest taki kod silnika w 1.8t. Wersja na stany.
-
4 godziny temu, Damian2401 napisał(a):
powinno być blisko 400nm,
😂.
4 godziny temu, Damian2401 napisał(a):ogólnie jaki logi wyglądają
Turbo późno wstaje, zaczyna stukać górą.
-
7 minut temu, dawid9785 napisał(a):
poko, jak mam ubogo to pouszczelniam podciśnienia, wężyk od regulatora cisnienia
Nie jest ubogo. Masz dłuższe czasy wtrysku niż powinny być na pb i wynikają z ustawień/wydajności lpg. Korekty są w normie.
-
24 minuty temu, Damian2401 napisał(a):
Tyle było na hamowni i po hamowni tak samo do póki nie pękł mi kolektor i pierwsza szpilka
Na hamowni to mogą być cuda na kiju. Nie da się na zadanym doładowaniu w ecu 0,8b zrobić tyle niutów.
Turbo seria czy coś modzone tak poza tym?
-
Z logów wynika, że na ten moment masz wydajność lpg na styk. Sory ale po logach nie da się wyłapać, że cos wydaje dziwne dźwięki.
-
Logi na gazie?
Nie widze powiązania między tym co w logach, a jakimś dziwnym dziwiekiem silnika.
-
Brakuję loga 2+33. Przy tym zadanym doładowaniu 0,8bara zapomnij, że tam kiedykolwiek było tyle niuta.
Turbo bardzo późno wstaje.
-
meyle ma piastę razem z łożyskiem
Meyle 100 653 0034
- 1
-
A w jakim stanie mają być te silniki jak średnio mają po 300tys w górę i są objeżdżane przez młodych gniewnych, często też latami jeździły z wgranymi, skopanymi gotowcami w sofcie.
Przy kupnie słupka zajrzeć kamerką w cylindry, pod pokrywę zaworów. Potem i tak trzeba zdjąć miskę i ogarnąć smoka olejowego, z ciekawości obejrzeć panewki. Jak silnik nie będzie bardzo w nagarze to jest szansa, że trochę pochodzi.
-
5 godzin temu, zimmeek napisał(a):
błąd od katalizatora którego o to nie było na lpg. Narazie jeżdżę póki co tylko na benzynie ale mocy nadal nie
Pewnie jest zapchany i tu masz problem. Jak się nie ma jak wysrać to skąd będzie moc?
-
Widzę, że masz lpg. Jestes pewien, że wszystko masz dobrze wyregulowane/sprawne i przyczyną nie jest uboga mieszanka, że te głowice tak padają?
Analiza parametrów silnika Seat Leon 1.8T AJQ
w Inne marki
Opublikowano
Auto jest po sofcie, a przeplywka zaniża. Podmień na sprawną. 2 pierwsze logi nie działają.