-
Postów
604 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
32O Kejsi
Informacje
-
Imię
Tomek
-
Miasto
Płock
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
3069 wyświetleń profilu
-
Zamęczyłem Karola ciągłymi poprawkami, never ending strory. Praktycznie raz w tygodniu chciałem żeby coś zmienił i ciągle męczyłem dupe żeby grzebał w sofcie, to tak prosto z mostu ?
-
A4 B5 1995 1.8t quattro AEB>AWT (1781cm3 + k04-064 = 400hp+)
Kejsi odpowiedział(a) na bandyta928 temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Lewą ręką się przeżegnałem jak patrzyłem na zdjęcia i czytałem co tu się dzieje ??? Powodzenia i czekam na aktualizacje ? -
Pełny map pack zmieniamy rozszerzenie z .bin na .kp (ograniczenie forum) hack 5120 ta sama zabawa numer oem map sensora 0281006059 DSLOFST 31,0156 DSLGRAD 437,0000 Taki Szymek mi fc**j pomaga i on jest zdania że wiedzą trzeba się dzielić i też tak myśle panowie :p 8e0908518aq 4 barowy map hack 5120.bin pelny map pack 8e0 909 518aq .bin
-
Mogę wrzucić tu swój mappack do winols i patch też do mojego sterownika tylko zasiądę do kompa i zrobię edycję ? @edit moje to bardzo ale to bardzo naciągane słowo, zlepek różnych damosów trochę zabawy i wualszek ponad 6k mapek do ecu winols i patch na map sensor tunerpro sterownik ecu 8e0 909 518aq 0020 8E0909518AQ 0020.Bin
-
A więc z updejtow posiadzialem na nefmoto dorzuciłem sobie map sensor 4 bar rzeczywistego, poprawiłem korekcję piwa fkkvs i wsumie zacząłem bawić się multimapem niedługo info z strojenia tcu ?
-
Autor żyje tak samo jak i auto trochę pisałem na grupach na fb A więc tak auto śmiga na etanolu e50 strojenie finalne ukazało 601km 700nm strojone przez synek tune ? ostatni wykres z 583 km Jakie zmiany zaszły w setupie od ostatniego czasu, przygotowany jest kolektor twin scroll t3 czekam tylko jak padnie drugie turbo gtx3080r na kulce żeby wykorzystać potencjał ts oraz wleca wtryski Boscha 1700cc. Bo 980 przy 6 barach i dwóch pompach paliwa walbro 525 ograniczają mnie już z mocą ? Wrzuciłem skrzynie 6hp19 na początku z diesla, na ori sterownikach wszystko się komunikowało jedyny błąd to od tempomatu w skrzyni ale nie ejst ważny. Pierwsza skrzynia od tdi poległa w zasadzie wciągu pierwszych 500km, rozerwany kosz spalone tarcze i czarny olej ? Nie poddałem się z tiptronicem i aktualnie siedzi z 2.0tfsi, nawet jest lepszy bo ma krótsze przełożenia. Został kompletnie zregenerowany, zmieniłem wszystkie panewki, uszczelniacze i tarcze oraz wzmocniony konwerter z dodatkową tarcza którego sam nie mogłem wykonać tylko zamówiłem od kg custom. Do skrzyni dołożony wyminik olej płyn z s6 (do szybszego wygrzania oleju) oraz zwykła chłodnica powietrzna na termostacie mocala ot1 przy butowaniu olej maks 85 stopni, to powinno uchronić tarcze i olej przed szybką degradacją od temperatury W między czasie opanowuje tajna technikę winols oraz samodzielne dopieszczanie softu ecu, gdyby ktoś był zainteresowany mogę wrzucić full map packa z damosami/mapami do mojego sterownika ? Filmik który wrzucam jest już na skrzyni tfsi ale przed regeneracja i na seryjnym sofcie tcu, który na wiosnę będzie modyfikowany przez Synek tune Zadawajcie pytania, postaram się odpowiadać, temat ma naprawdę dużo wyświetleń ponad 50k i postanowiłem go odnowić. Jak coś mi się przypomni to zrobię aktualizacje, pozdrawiam Tomasz J. aka Kejsi ?
-
No to po poskładaniu drugiego silnika na tłokach supertecha i alko dupki dały panewki albo za chudy olej ravenol 5w40, do tego problem z podstawą oleju się ukazał, zawór jedno kierunkowy ten co uniemożliwia powrót oleju z góry się rozdupczyl i blokował zasilanie to raz a dwa bocznikowy też miał bardzo duży luz i upuszczał za wiele bokiem no i panewka powodziała ja pie****e ? Drugie korby, wał i panewy kingi pasowane na głownych 36 tysięcznych i korby na 50 tysięcznych narazie daje rade ? plus olej 10w60 i po wstępnym karaniu u mnie nic się nie stało i wróciła znowu do vag performance, od soboty nie mam info czyli brak informacji to też dobre informacje, im też nie udało się nic zepsuć ??? i wystarczy czekać na wynik. Z plusów 10w60 góra wkońcu jest cicha minusy to nagrzewanie tego miodu trwa wieki ? To takie na szybko informacje reszta będzie już z kreska ? łapcie fotkę jak panewka nie powinna wyglądać
-
Zostaje stare jescze zapas miało ?
-
Drugi blok, głowica, przygotowałem to wcześniej bo kupuje się po cenie zlomu ? Alko czyli bioetanol, jeszcze muszę przewody wymienić na faro od lpg (teflon bez znaczka fmic za 5 razy mniejszą cenę) No i poduszki wyrwałem dlatego poliuretany wjechały I rysa na bani jest spora, takie pytanko czemu ludzie wchodzą na Mount Everest? Bo można i to zawsze będę powtarzać ?
-
-
Aktualizacja panowie ? Zachciało mi się 600 koni więc musiało wjechać alko, szczerze zero zaufania na tym etapie do tłoków z przepisu i zapadła decyzja o złożeniu nowego moto ? Nowy blok rozwiert na 83mm tłoki supertech, kompletna regeneracja głowicy, szlif mot Białystok uratował sprawę po miejscowym zakładzie co połamali gniazda zaworowe przy frezowaniu i jedyne czego się od nich dowiedziałem to żeby dotrzeć samemu bo ich nóż tak robi a to tylko rysa ??? Głowica adr szeroki kanał, tłoki super tech 83mm 8, 7:1, nowe zawory, prowadnice itp itp Przespawany kolektor ssący na szerokim kanale, poduszki poliuretany od Silvera a teraz taki nius który był wcześniej i wyszedł przypadkiem ? Rozbieram moto do zmian na alko a tu po pierwsze dmuchnieta uszczelka (brak jakich kolwiek objawów wcześniej) i to przy arp ? Oraz to co mnie przeraziło najbardziej dwa pogięte sworznie (AXX) musiałem mlotem tłuc żeby uwalinic korbe ??? Moto złożone czeka na docierke i leci dalej na strojenie ❤️ PS przez swirko wirusa najlepsza cena jaka udało mi się ugrać na za bio to 8,75 mieszanka 50/50 powinna dać radę zachaczyc 6 Pozdrawiam i zdam raport jak będzie po strojeniu (nowy tuner) ?
-
Jak tam kolego idzie? Bo u mnie trochę zmian ?
-
Sam sprawdź ciśnienie sprężenia i będziesz wiedzial co i jak ?
-
Łańcuszek policzony dokładnie?
-
I pamiętaj zakręcić kluczem kilka razy żeby znaki się zgrywały ?