Skocz do zawartości

Robero321

Pasjonat
  • Postów

    3014
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

54

3 obserwujących

O Robero321

Informacje

  • Imię
    Robero
  • Miasto
    Lwo

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

5189 wyświetleń profilu
  1. Rozbierasz taśmę i demontujesz ten plastikowy cycek. Żadnej poxiliny czy innych rzeczy.. Jak dobrze wszystko poskładasz to zapomnisz że kiera od innego modelu...
  2. Porównaj kiere od B7 i A3/Q5 to zobaczysz o co chodzi konkretnie patrz na otwory w kierownicy maja w innych miejscach jedna ma po lewej na dole druga po prawej na dole.. dlatego trzeba delikatnie zmodyfikować taśmę pod kierą.. ..
  3. Tak będzie pasować ale trzeba będzie przerobić taśmę bo ma w innym miejscu blokadę..
  4. Doświetlanie masz tylko przy manewrach przy małej prędkości przy szybszej jedzie nie zauważyłem tego u siebie w C7
  5. Siema. Ktoś dzisiaj zwita na spota ? Tak się noszę żeby podjechać po tej kopie lat ?
  6. U mnie na stanie jest 3.0 i webasto i jeżdżę na nowej 95 już prawie miesiąc a niby nie powinienem. Na razie nie zauważyłem żeby z webasto coś się działało albo jakieś uszczelnienia poszły a webasto chodzi na E10 5 dni w tygodniu 2x po 30 minut dziennie więc przepracowało na nowej benzynie już około 15 godzin dla jednych może być mało ale jak dla mnie już by było widać jakieś problemy lub wycieki a na razie spokój. Silnika mi nie szkoda bo cierpi na dolegliwości tego modelu przy przebiegu 4 paczek i czeka na kapitalkę lub wymianę silnika więc mi go nie szkoda jak coś się rozszczelni.. jak na razie nic się nie dzieje z 20latkiem ani z uszczelnieniami ani z aluminium i nie sądzę żeby coś się rozsypało w krótkim okresie czy nawet kilku miesięcznym okresie. . Na razie auto ma za sobą około 1500km na nowej benzynie. Pojeżdżę testowo jeszcze z parę miesięcy na E10 i napiszę co i jak wyszło w dłuższym okresie tak dla potomnych... Dokładnie to ma być do 10 % a nie 10% w rzeczywistości ta różnica między starym a nowym będzie mała..
  7. Raczej tak tez nie miałem multi ani przełączania biegów po zmianie i prawidłowym zakodowaniu działa to tak jak opisujesz czyli przez kilkanaście sekund czeka na zmianę biegu potem przechodzi w tryb auto.
  8. Wgraj na nowo soft powinno pomóc.
  9. Jest i pęka przy lekkim dociśnięciu zderzakiem do jakiejś przeszkody....
  10. Zakodowałeś prawidłowo bo wygląda że nie..
  11. Golf 7 ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...