- zacisk seryjny o tłoczku 57 mm - ma blisko 2550mm kwadratowych powierzchni
- zacisk 60mm taki jak w S4 B6, czy w zaciskach pod 320mm - 2826mm
- przeciętny zacisk tylny porsche 2x28 i 2x30 - 2644mm kw (malutko) - na pewno trochę lepiej rozkłada się siła hamowania względem serii ale to mało i tak
- zacisk 2 tłok golf R32 - 42 i 32mm - 2188mm - też malutko
- zacisk 2 tłok od eSy - 2x 43mm - 2902mm - czyli jak widać tyle samo co jeden 320mm w przypadku pojedynczego tłoczka 60mm, a jednotlok jest mniej problematyczny
- zacisk ibiza cupra pod 312mm 4 tlok - nie mam zadnej sprawdzonej informacji
- jakiś zacisk 8 tłoczkowy, nie pamiętam jaki, chyba AP Racing - 4x32 i 4x28mm tłoczki - 5677mm kw
- zacisk porsche 6 tłok jakich wiele - z tego co znalazłem wieksze mają 2x38 2x34 i 2x30mm - suma 5495mm kw - wiec tyle samo co te z vipera
- zacisk 4 tłok brembo porsche montowany od góry - 2x40mm i 2x36 - razem 4546mm kw
- zacisk brera 4 x42mm - 5539 - bardzo dużo jak na swoja cenę
- zacisk S8 lub od RS3 tez chyba ma takie wymiary, moje vipery również - 2x44 i 2x40mm - 5551mm kw
kolego a nie jest przypadkiem tak ze w zaciskach kilkutłoczkowych powierzchnie tłoczków liczy sie tylko z jednej strony??
tak mi paweł mowił, możliwe ze go źle zrozumiałem, nie chce nikogo w błąd wprowadzac