Skocz do zawartości

bambus1987

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bambus1987

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bambus1987

0

Reputacja

  1. tak jest taki modół mozna w nim zapisac max 20numerów z których bedzie mozna odpalic piecyk. jedyny minus to taki ze piec musi byc sterowany analogowo tak słyszałem od kolegi który to ma i sobie chwali
  2. kolega dobrze prawi, chodzi o to żeby każda szyba złapała pozycje krańcowe
  3. to sprawdzcie sobie vagiem ile stopni ma paliwo w zbiorniku po trasie, to się zdziwicie. oczywiscie zbiornik nie jest podgrzewany ale paliwo ciepłe jak nie gorące latem moze o to koledze chodzi
  4. nieraz nie chce wyjsc to wystarczy lekko zwrotnice podniesc na lewarku, zyskujemy dodatkowe mm bo wachacze beda w naturalej pozycji i zwrotnica bede szeżej
  5. bambus1987

    Tarcze Audi A3

    Nie wiem co tak cisniesz o te tarcze ate, ja jezdze w 3 autach w domu na ate, jak zmieniam hamulce u znajomych to zakładam ate, kolegom z forum kupuje i wysyłam ate, zadnych reklamacji nie ma, za to kolega kupił zimmerman i cala seria miała jakas wade fabryczna, Ja tam sobie ate chwale
  6. własnie czytam i jutro zrobie reszte logów
  7. czyli co jeszcze kolego bo robiłem to pierwszy raz ---------- Post dopisany at 22:20 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ---------- jakie grupy??
  8. hej koledzy mógłby ktoś oblatany zerknąć bo coś mi podszarpuje auto czasem (szczególnie przy zmianie biegu i pedał w podłogę) i trochę spalanie wzrosło VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM grupa 3 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM grupa 11
  9. - zacisk seryjny o tłoczku 57 mm - ma blisko 2550mm kwadratowych powierzchni - zacisk 60mm taki jak w S4 B6, czy w zaciskach pod 320mm - 2826mm - przeciętny zacisk tylny porsche 2x28 i 2x30 - 2644mm kw (malutko) - na pewno trochę lepiej rozkłada się siła hamowania względem serii ale to mało i tak - zacisk 2 tłok golf R32 - 42 i 32mm - 2188mm - też malutko - zacisk 2 tłok od eSy - 2x 43mm - 2902mm - czyli jak widać tyle samo co jeden 320mm w przypadku pojedynczego tłoczka 60mm, a jednotlok jest mniej problematyczny - zacisk ibiza cupra pod 312mm 4 tlok - nie mam zadnej sprawdzonej informacji - jakiś zacisk 8 tłoczkowy, nie pamiętam jaki, chyba AP Racing - 4x32 i 4x28mm tłoczki - 5677mm kw - zacisk porsche 6 tłok jakich wiele - z tego co znalazłem wieksze mają 2x38 2x34 i 2x30mm - suma 5495mm kw - wiec tyle samo co te z vipera - zacisk 4 tłok brembo porsche montowany od góry - 2x40mm i 2x36 - razem 4546mm kw - zacisk brera 4 x42mm - 5539 - bardzo dużo jak na swoja cenę - zacisk S8 lub od RS3 tez chyba ma takie wymiary, moje vipery również - 2x44 i 2x40mm - 5551mm kw kolego a nie jest przypadkiem tak ze w zaciskach kilkutłoczkowych powierzchnie tłoczków liczy sie tylko z jednej strony?? tak mi paweł mowił, możliwe ze go źle zrozumiałem, nie chce nikogo w błąd wprowadzac
  10. bambus1987

    Brzęczący wydech

    katalizatorek sie wysypał
  11. a po malowaniu nie wyjdzie tarka??, nie bedzie podsufitka szorstka i sztywna??
  12. jeszcze sie nie spotkałem z taką cena: pod kolektory po 20-30zł, pod vacum 36zł w serwisie, pod pokrywe zaworową 25zł, no i pod czapke do 200, to są ceny osobno kazdej uszczelki a wiem ze są tam jakies zestawy i zawsze to taniej wychodzi
  13. jak regulujesz pompke to na maksymalnym wcisku dokrecasz srube regulacyjną do konca i popuszczasz o 180 stopni, jezeli popuscisz o 220 lub wiecej to tak jakby zmniejszasz zakres jej ruchu wiec nie pompuje tyle ile trzeba słyszałem też o regulacji na 120 stopni:) ale chyba jest to sprzeczne z zaleceniami producenta
  14. tam sie nie da splaszczyc uszczelki by śruby mają ograniczenia, jeszcze jest jeden temat miałem w rękach 2 uszczelki od passata AVF i seata leona ARL i jedna uszczelka była grubsza ale nie wiem która. trzeba by sprawdzic czy w serwisie nie występują pod innym numerem przypadkiem
  15. kolego narobisz mostków obejść, swoich patentów i sprzedasz auto. Robiłem takiego denata wszystko jest inaczej jak w serii a sprzedający lub jego mechanik musieli mieć ułańską fantazję, szkoda ze zaczęło wszystko wyłazić po 2 latach, coś się zwali i nie idzie dojść co do czego. Wolałbym kupić zepsutego, niż teraz dochodzić co? jak? i dlaczego?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...