Skocz do zawartości

Kris1976

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kris1976

Osiągnięcia Kris1976

0

Reputacja

  1. Witam niestety mam podobny problem na zimnym mniej na gorącym calkiem mocno dmucha i wylatuje jasno siwawy dymek (nie bierze oleju ani płynu) z bagnetu jak wyjmę też - nie chlapie olejem! Stało sie to tuz po wymianie oleju (1.8 APT - przebieg 20010tyś-nie wiem ile kręcony:)xD wlalem syntetyk i przy okazji wymienilem odme bo sie rozleciala i przeczyscil mi mechanik przepustnice czyli teoretycznie powinno wsiechno być oki. Prosze o porade czy to jest norma w moim silniku czy mam zaczac zbierac kase:)
  2. Potwierdzam sprawdz wszystkie połączenia gumowe mogą być sparciałe i puszczać lewe powietrze:) oraz uszczelke pod wtryskiem:)
  3. Kris1976

    duże spalanie?

    Witam moj 1.8 APT w mieście z klimą 12l w trasie przy średniej 130-150 - 9,5l
  4. Witam ja mam w opisie instalacji takowe podzespoły w mojej A4 1.8 125KM Parownik - zavoli Zawór odcinający - valtek Wielozawór - tomaietto Elektroniczna jednostka sterujaca - zenit pro Urządzenie wtrysku gazu - hana czerwone do 150KM Ktoś może ocenić czy dobrze dobrana instalka:)
  5. zbigor - Piękne dzięki za poradę właśnie takowe coś mi po głowie chodziło autko odbieram jutro dzwonił dziś i ponoć wymienili kompa na inny i zgrali tylko oprogramowanie czy jakoś tak z tego mojego. Podobno wszystko jest ok jutro mają podłączać pod komputer i sprawdzać dokładnie, jak dobrze pójdzie odbiorę jutro moją furkę. W sierpniu jadę do Włoch i mam nadzieję, że podroż przebiegnie bez żadnych przygód:) ---------- Post dopisany 27-06-2013 at 14:49 ---------- Poprzedni post napisany 25-06-2013 at 20:44 ---------- Witam ponownie - sprawa załatwiona na bardzo duży i pozytywny +, nie na darmo instalator ma opinie najlepszego w mieście. Pozdrawiam wszystkich myślę, że temat do zamknięcia.
  6. Witam to mój pierwszy wątek więc proszę o wyrozumiałość Oddałem moje auto do gazownika jeden z najlepszych w mieście i okazało się, że podczas montażu instalacji spalili mi komputer w aucie (siadł ponoć tak mówi gazownik akumulator i podłączyli prostownik żeby coś tam sprawdzić i okazało się, że prostownik był ustawiony na 24 a nie na 12V). Oczywiście właściciel zobowiązał się do naprawy ale no właśnie od kilku dni to ALE spędza mi sen z powiek. Jeżeli nie naprawią kompa to w ostateczności kupią sprawny na allego i teoretycznie powinno być po sprawie - ALE to elektronika więc tu moje obawy. Chciałbym się zabezpieczyć więc proszę o poradę co i w jaki sposób sprawdzić i gdzie (jestem laikiem samochodowym), żeby np. za tydzień nie siadła inna elektryka bo przecież jak spaliło komputer to i inne podzespoły wcześniej czy później może szla.... trafić. Sprawa jest dość pilna bo jutro odbieram autko więc proszę o możliwe szybkie udzielenie porad:):)
  7. Witam a ja mam następujący troszkę nurtujący mnie problem mianowicie: -silnik 1.8 APT 125KM na ciepłym silniku 90 stopni zauważyłem po dłuższej jeździe, że przy dojeździe do świateł na 5 biegu wyrzucając na luz obroty zaczynają pływać 400-1000 tak koło 3-4 razy i potem się stabilizują na około 850 co to może być ? z góry piękne dzięki za odp:) Sprawa wyjaśniona mianowicie - do czyszczenia przepustnica przy okazji po jej wyjęciu okazało się że wężyk dolotowy od spodu był po prostu spękany ze starości i dostawała lewe powietrze.
  8. Hej witam wszystkich jestem new bi wiec proszę o wyrozumiałość. Posiadam od niedawna Audi A4 B5 z 1996r. silnik 1.8 125KM APT
×
×
  • Dodaj nową pozycję...