Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Nierówne obroty biegu jałowego


bebok-85

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki problem od kilku dni jak zaczeły sie mrożniejsze dni gdy odpalam z rana moją audiczke lub po jakims dłuższym odstaniu samochód dostaje takich nierównośći obrotów i pływa po 2-3 minutach jak się zagrzeje falowanie znika silnik pali dobrze na zimnym jak i ciepłym a wręcz bardzo dobrze. Spalanie w granicach 9-10l na obecne warunki pogodowe lekki biały dymek z rury ale to chyba normalne przy takiej pogodzie

Co to może być co z tym robić dalej

* nazywaj prosze watki zgodnie z regulaminem. stosuj wlasciwy prefix. [Musashi]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam coś podobnego, tuż po odpaleniu obroty wzrastają ponad 900 obr/min i lekko falują. Ale po chwili wszystko wraca do normy, tj. do około 860 obr/min. Taki objaw pojawił mi się kilka dni temu, odkąd mamy te chłodniejsze poranki...

Nie wiem co to może być??? :mysli:

[br]Dopisany: 14 Październik 2009, 18:43_________________________________________________Czy to może być automatyczne ssanie? Dlatego obroty wzrastają na chwile? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ssanie w silniku z wtryskowym zasilaniem paliwem? do tego w dieslu? cool1

pytam bo miałem takie coś w starszym modelu Audi 80 B3 1,6 TD... Z tym że to nie było automatyczne, tylko trzeba było ręcznie włączać...

w b3 to było przyśpieszenie konta wtrysku a nie ssanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam coś podobnego, tuż po odpaleniu obroty wzrastają ponad 900 obr/min i lekko falują. Ale po chwili wszystko wraca do normy, tj. do około 860 obr/min. Taki objaw pojawił mi się kilka dni temu, odkąd mamy te chłodniejsze poranki...

Nie wiem co to może być??? :mysli:

[br]Dopisany: 14 Październik 2009, 18:43_________________________________________________Czy to może być automatyczne ssanie? Dlatego obroty wzrastają na chwile? :mysli:

Kolego jak się coś dowiesz to odezwij się ja tez odwiedze komputer to może jakieś błedy bedą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie gdy silnik normalnie pracuje jest 800 obr/min jednak gdy odpalam po nocy obroty są w granicach 1000 jednak gdy silnik pochodzi 2-3 min wszystko wraca do normy potem w dzień gdy odpalam jest 800 normalnie...czy te 1000 z rana to jest jakiś problem? też myślałem ze to może przez ssanie.. :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, to nie jest żaden problem, to jest normalne.

hm... przy obecnych temparaturach rano (nawet w okolicach 0) moj nie ma 1000 rpm ... no i wydaje mi sie ze nie powinien falowac....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na bank to wymiana silnika na nowy pomoże :polew:

U mnie też prze kilka sekund po rozruchu się telepie, potem ok. U mnie winna najprawdopodobniej jest pompa tandem która podcieka. Wymieniłem już świece, łącznie z grzewczymi, termostat czujnik temperatury i nadal jest ten sam problem z odpalanie na zimnym. Może to być też kwestia kiepskiego paliwa, brudnego filtra paliwa niesprawnej pompy itp.... więc z tymi bankami to się wstrzymajcie chyba że chcecie narażać kolegów na wymianę wszystkiego po kolei w silniku :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, to nie jest żaden problem, to jest normalne.

ya ya ya :decayed: :decayed: :decayed:

też tak mom :kox: - 2-3 minuty i się uspokaja :kox: :kox: :kox:

dokładnie ja tez tak mam , moze nie dwie minuty ale przez chwile napewno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...