-
Postów
32 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Ronivw

Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Juszczyn
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAHA
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
U mnie. Miało nie być w CAHA drugiego termostatu. A po wymianie tego za silnikiem mam znowu 90° Szkoda że wymieniłem pierwsze główny.
-
W VW Bełtowski stwierdzili że w moim aucie występuje wąż który ma w sobie termostat zawór zwrotny jakiś trójnik i obejmy w cenie 960zl. A że można wymienić sam termostat za cenę 207zl. Numeru nie podał całego ale końcówka 113A Dla mechanika powiedział że wydrukuje schemat i instrukcje wymiany. 🙂
-
Nie ma u mnie drugiego termostatu ani zaworka? Nie możliwe. Próbowałem namierzyć za silnikiem i coś widać. Dlatego chciałem mieć pewność jakie dokładnie numery. Dodam że temperatura spadła już 2 razy w okolicę 72 ° po wypaleniu DPF. Chłodnica spalin? Sama chłodnica wody może być uszkodzona?
-
Ronivw obserwuje zawartość Wymiana termostatu w Audi A4 B8 2.0TDI
-
Chwilę pojeździłem no i niestety lipa. Podjechałem pod dom temperatura około 90°. Po paru minutach na biegu jałowym temperatura spadła na 74°. Pomoże ktoś z numerami drugiego termostatu i zaworu zwrotnego z tyłu silnika? Vin to WAUZZZ8K2AA077470.
-
Dziś został wymieniony drugi raz termostat. Pierwszy był wymieniony w 2016-17 i po tym czasie znowu zaczęły się problemy. Termostat oczywiście orginał końcówka AD, nowy oring i nowe śruby Plus płyn. Koszt u Bełtowskiego Po rabacie za komplet 354zl.Po 4km 90° ogrzewanie 22°. Po postoju 5 min tempera spała na 80-82°. Po przejechaniu 500-1000m znów 90° Jest ok czy próbować wymienić zawór i drugi termostat? Nie pamiętam jak było wcześniej ale wydaje mi się że zawsze było 90° Druga sprawa. Poprzedni mechanik wymieniając potraktował orginalny termostat sylikonem w miejscu oring- rurka i wejściu do bloku pełno sylikonu. 6-7 lat było ok. Mogło się coś oderwać i przytkać resztę?
-
Czy udało się coś ustalić? U mnie po wymianie pompki dalej buczy. Za pasażera aż źle się jedzie.
-
Ja odpisywałem swój problem na forum i po doradztwie odpuściłem sobie wymianę przez 1 rok bo ten typ tak ma. Nie był to dobry pomysł bo jak się okazało nie dogrzewany silnik generował problemy z Dpf em i problemy z ogrzewaniem. Przed kolejną zimą zakupiłem w ASO nowy termostat z odpowiednim nr. Do dziś mam spokój. Zapomniałem o DPF ie I ogóle auto zawsze trzyma równe 90 stopni.
-
To nie przypadkiem uszkodzona olejowa poduszka pod silnikiem?
-
Mam podobnie lub tak samo. Nie zwracam na to uwagi.
-
Według mnie to do wymiany termostat tylko orginał ASO z końcówką AD. Druga sprawa to wiatrak chodził przez wypalanie DPFa. Przy wypalaniu też auto grzało mi do 80-90 stopni. Po wymianie termostatu DPF wypala się rzadziej, bo auto pracuje w normalnych temperaturach i nie zasyfia się DPF tak szybko.
-
Ja posiadam CAHA z 09.2009r I jest już poprawiony.
-
Ja posiadam CAHA z 09.2009r I mam poprawioną pompę obecnie mam 230tys. Zrobiłem 45tys I tylko robiłem rozrząd, 4 łożyska, termostat, uszczelka pod deklem I przednie hamulce reszta jest seria i polecił bym ten silnik. Pozdrawiam
-
Sprzegiełko alternatora było u mnie problemem. Po wymianie jakiś czas spokój, później znów to samo po kilku tyś km. Mechanik w jakiś sposób minimalnie stoczył te ostre raty i od tego czasu jest cisza. Nie rozumie tego do końca ale mam ciszę.
-
Pewne jest to że, dpf nie wypali się puki w komputerze będą błędy. Pozbądź się usterek I zacznie się wypalać normalnie.
-
Przy spokojnej jeździe po miejscu to średnio 6-8km i stoi 90. Przy normalnym ogrzewaniu wnętrza. Wcześniej dystans nie miał znacznia, a dpf doprowadzał mnie do szału bo podjeżdżając pod dom na 2 biegu auto łapało 90 i już zaczynał wypalanie DPFu. Tej zimy może 2 razy tak się stalo bo autko robi to poczas normaknej jazdy. Spalanie koło komina drastycznie spadło. Średnio za 100zł ON ze Stadoilu robię 300km i dodam, że mam quattro. Dziwi mnie tylko fakt, że od wymiany do wymiany nie dolewam oleju wczoraj wyskoczył serwis olejowy. Tzn już nie pokazuje dystansu bo przejechałem 15tyś km i na MMI znikło może 0,5-1cm. Nie wiem czy to normalne i inni tak mają? Aha jeszcze jedno mój mechanik dostał termostat ode mnie do ręki i za jakiś czas wróciłem po auto. Zero narzekania , że ciężko lub coś było nie tak. To chyba zależy od mechanika.