Skocz do zawartości

dorken23

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dorken23

Osiągnięcia dorken23

0

Reputacja

  1. Odgrzewam temat. Miesiąc temu wymieniłem aku na nową centre (poprzednia była varta silver). Po miesiącu okazuje się, że aku znowu rozładowane. Alternator ładuje w 100%, niby pobór prądu na wyłączonym jest ok (tak twierdzi elektryk), a po3-4 dniach jest problem z odpaleniem w temperaturze około 0 stopni. Jakieś sugestie?
  2. może przepływomierz, tzw czujnik masy powietrza? u mnie jak był niesprawny ciężko było się wkręcić powyżej 4000 obr/min
  3. U mnie też słychać turbinkę, ale tak to już jest po wymianie. Pierwsza się zatarła, więc regenerowana wjechała. Świst jest głośniejszy od oryginału +- 20%, ale radość z jazdy wróciła.
  4. Górny symbol to żarówka/żarnik a dolny to hamulce. teraz mi też takie coś wyskoczyło(hamulce) przy mrozie -20, ale aku sprawdzone u mechaniora przy -12 -sprawność 70%,więc aku raczej odpada. Moim zdaniem raczej coś się dzieje z czujnikiem poziomu płynu hamulcowego w tej temperaturze.
  5. AJM z dużym fisem chyba nie wyświetla komunikatu o słabym akumulatorze. AJM mam od 3 lat, a mój kolega z pracy ma AJMa w o rok młodszej A4 i też mu akumulator padł, a komunikatu fis nie wyświetlił żadnego. Ajk już piszę to jeszcze jedno pytanko, a mianowicie: chyba wiesza mi się pompowtrysk bo falują mi obroty 800-1000 jak jest zimny i czasem też na rozgrzanym. Jeśli to pompowtrysk to czy regenerować czy kupić nowy/używany no i jak to wygląda w kosztach.
  6. Witam. Mam taki sam objaw/problem. Po zmianie aku (padł w czasie mrozów) objawy ustąpiły tylko na kilka dni. W Vagu nie ma żadnych błędów.
  7. Witam wszystkich. U mnie 205000 na wyświetlaczu, przebieg rzeczywisty 335000 sprawdzone w serwisie. Rok przed sprowadzeniem do polski na ostatnim serwisie w ASO miał 270000, kupił go handlarz, zrobił korektę na 230000 (wpis z przeglądu w ASO pół roku później) a jak kupił go nasz rodak handlarz to zrobił mu idealny przebieg 170000... Taka nasza polska mentalność, auto które ma powyżej 200000 przebiegu nie ma wzięcia.
  8. I ja proszę o poradę, mam to samo.
  9. seryjne bose + tuba pioneer 300w, wzmak BOSCHMANN ZX3-T4D 2600W
  10. u mnie taki zestaw właśnie gra i jest ok. Podłączył mi elektryk samochodowy.
  11. Te logi to dla mnie czarna magia i nie bardzo wiem o co kaman, ale już idzie do mnie pocztą VAG więc jak dojdzie to liczę na fachowa pomoc kolegów. Byłem jeszcze dzisiaj u mechaniorka od VW no i potwierdził że trochę dmucha jak sie koraska od lania oliwy wykręci, podobno tragedii nie ma, ale sie podłamałem.
  12. Od tygodnia użytkuję moje A4 w AJM i chce się wziąć za wiosenne porządki. Chce powymieniać wszystkie paski, napinacze, pompy wody itd itp... No to jadę do mojego mechaniora i ustawiam sie z nim tez na wymianę oleju i filtra, i tu przykra niespodzianka w postaci oleju jaki zalał poprzedni "zaje...ty" właściciel, a mianowicie Castrol Magnatec 10W40 . Zwołano warsztatową naradę i debata zaczęła się na dobre. Zdania były podzielone. Połowa ze znawców zalecała full syntetyk mobila bo on spełnia normy VW do pompowtrysków, a połowa mi wmawia że przy takim przebiegu w postaci 190 000 gdzie ich zdaniem przebieg był cofnięty trzeba zalać dokładnie to samo co było zalane ostatni bo pewnie ma duże przedmuchy. Pomóżcie, bo nie chce zakatować silnika.
  13. Witam szanowne grono użytkowników marki AUDI. Od tygodnia śmigam A4 z grudnia 2000 w 1,9 TDI. Myślę że to forum będzie dla mnie niezłą kopalnią wiedzy. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...