-
Postów
203 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
4O Lolek

Informacje
-
Imię
Karol
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2014
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CGLC
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam, jestem świeżo po wymianie rozrządu. Zostały wymienione również popychacze. Auto odpala normalnie jednak zauważalny spadek mocy. Synchronizacja walka -0.14 wcześniej było -0.5. Czy to może mieć aż taki wplyw? Mam wrażenie, że minimalnie dudni z filtra powietrza. Czy to kwestia samych popychaczy, które muszą się ułożyć? Będę wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki. Pozdrawiam
-
Ubytek płynu chłodzącego na postoju w A4 B8 2.0TDI
Lolek odpowiedział(a) na Madridista Olb temat w Audi A4 B8
Tam jest obudowa termostatu, w którą wchodzi ta plastikowa rura. Fabrycznie siedzi tam gumowy oring. Możliwe że ktoś próbował to "reperowac" sylikonem -
Miałem ostatnio w rękach oba przeguby. Jak dla mnie Spidan wygrywa jakością osłony jak i dokładnością wykonania samego przegubu
-
Spokojnie 345/330 z s4 się zmieści do tej 17 z a5. Miałem u siebie taka felgę więc na spokojnie ten zestaw możesz brać.
-
Witam, odgrzeje trochę kotleta. Potrzebuję kupić zawieszenie gwintowane do a4 b5. Do tej pory jeździło na AP i byłem zadowolony tak samo jak brat który odkupił odemnie auto. Niestety gwint dokonał żywota i muszę go wymienić. Teraz pytanie, nie ukrywam, że nowe AP cena opór. Zastanawiamy się nad MTS black/Gold czy ktoś miał z nim do czynienia? Ewentualnie jakaś alternatywa? Będę wdzięczny za pomoc
-
-
Poratuje ktoś momentami dokrecania śrub poduszki i łapy silnika od strony rozrzadu? Passat b8 2.0 tdi 150km DFGA
-
Skręcone może być prawidlowo, chodzi o samą łapę, może ona jest krzywa. Skoro wymieniasz x razy pasek a nadal to samo. Ewentualnie wałek posredni one też lubią mieć luz na panewce ale czy to jest powód nie wiem?
-
Sprawdź samo mocowanie pompy, może ono być powodem. Że pompa nie jest w osi
-
Dzięki wielkie kolego
-
Witam, potrzebuję informacji z jakim momentem należy dokręcić czop tylnej piasty w a4 b5 avant AVG. Chodzi o 6 śrub m8x22. Nigdzie nie mogę znaleźć takowej informacji, będę mega wdzięczny pozdrawiam
-
Chodzi o te opilki na korpusie wtryskiwacza? Jak na moje oko za duże żeby znalazły się z układu paliwowego. Gniazdo miales dosc mocno zalane olejem? Jesli tak to oring mogl byc juz nie szczelny, a to moze swiadczyc ze opilki trafily tam z olejem . Dla świętego spokoju proponowałbym wyjac filtr oleju i sprawdzic czy na nim nie ma jakis opilkow
-
Miałem podobnie, okazało się że winny był wtryskiwacz. Przytarta iglica. Objawy tylko po pierwszym odpaleniu na zimnym silniku i tak jak piszesz, problem znikał po przejechaniu kilkuset metrów. Korekcje wtryskiwaczy bliskie 0.
-
Nie jest to najlepszy pomysł ale w ostateczności..... patrząc na auta które jeżdżą w PL to większość ich nie posiada. Jeszcze trochę wody w Wiśle upłynie zanim to zaczną egzekwować.
-
W tym silniku czyszczenie egr przez jego budowę mija się z celem. To nie tak prosto jak w przedlifcie. Patrząc na ilość pracy przy jego demontażu lepiej założyć nowy