driv Opublikowano 5 Września 2007 Opublikowano 5 Września 2007 Witam, mam problem z obrotami silnika, tzn. rano w garażu i po 8 godzinach pracy po zapaleniu obroty silnika spadają nawet do 400 rosną spadają. Przy czym po paru sekundach silnik wkręca się na właściwe obroty i już nie ma problemu. Późniejsze zapalanie, gaszenie już nie powoduje takich objawów. Szczególnie dotkliwie objawiło się to dzisiaj (wilgotno i zimno) Z góry dzięki za pomoc
cayenne Opublikowano 5 Września 2007 Opublikowano 5 Września 2007 Na początek proponuję sprawdzić kable wysokiego napięcia i świece-kiedy je ostatnio wymieniałeś? Możliwe też,że walnięty jest czujnik temperatury,sonda lambda(grzałka niedomaga),albo brudna przepustnica.Przede wszystkim podepnij się pod VAG'a-może pokaże przyczynę.
driv Opublikowano 5 Września 2007 Autor Opublikowano 5 Września 2007 Szczerze to nie wymieniałem świec i przewodów w ogóle a sam zrobiłem 12 tyś podobne objawy miałem jakieś pół roku temu ale ustały a teraz od nowa. Czy vag pokaże taki błąd
cayenne Opublikowano 5 Września 2007 Opublikowano 5 Września 2007 Czy vag pokaże taki błąd Powinien pokazać jeśli coś jest nie tak.
driv Opublikowano 5 Września 2007 Autor Opublikowano 5 Września 2007 Czy vag pokaże taki błąd Powinien pokazać jeśli coś jest nie tak. Jednym słowem jak coś poważniejszego to VAG a jak świece i kable to tego raczej chyba nie pokaże? Dzieje się tak tylko na PB na gazie ok (z drugiej strony to tylko na Pb zapala) Które z tych wymienionych podzespołów się naprawia a które wymienia?
cayenne Opublikowano 5 Września 2007 Opublikowano 5 Września 2007 W temacie gazu to nie jestem,ale z tego,co wiem to jeśli zapala się autko to najpierw ciągnie benzynę.Później przy określonych obrotach przełącza się na gaz. W tym przypadku jeśli problemy leżą zaraz po odpaleniu to możliwe,że filtr paliwa jest zapchany i nie podaje dostateczniej ilości paliwa,gorzej jeśli pompa paliwa pada. Jak sam widzisz powodów może być kilka. Na początek podepnij się pod komputer,zobaczymy,co pokaże. Poza tym jeśli nie wymieniałeś świec, filtra paliwa to proponowałbym zacząć od tego. Koszt niewielki a problem może właśnie tkwić w tych elementach,które co pewien czas należy i tak wymieniać.
driv Opublikowano 5 Września 2007 Autor Opublikowano 5 Września 2007 Dzięki, podejrzewam świece a najbardziej przewody bo dzisiaj było wilgotno i mocno się to ujawniło. Filtr paliwa wymieniałem, ale przy okazji zrobię to jeszcze raz. Dzięki za pomoc Pozdrawiam:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się