Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Brak mocy na niskich obrotach, a niby wszystko dziala - analiza logów


mich65

Rekomendowane odpowiedzi

Rozpocząłem wątek w dziale silniki http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=154381.0 z probleme że autko straciło moc przy niskich obrotach. Jakby późno sie turbo budziło

Przez bardzo długi czas autko od 1,8 tyś obrotów zaczynało jakby wciskać w fotel na drugim biegu, teraz następuje to dopiero w okolicach 2,2-2,5 tyś.

Szukam i szukam przyczyny ale nie moge na nic natrafić. Sprawdziłem węzyki podciśnienia wakuometrem, obserwowałem poruszanie sie sterowania sztangą, niby wszystko gra.

Udało mi się zorganizować kabel VCDS i zrobić logi.

BS

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21769.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21770.html

statyczne

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21774.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21773.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21772.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21776.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21775.html

Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21771.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21777.html

dynamiczne

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21778.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21783.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21781.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21779.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21780.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_21782.html

Grupy 000 ten kabel i ten VCDS nie chciał otworzyć, czyżby silnik BLB nie miał grupy 000 czy to jakaś dziwna wersja kabla?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik BLB nie ma grupy 000 - bo i po co. :)

a moze bys sie wypowiedział na pytanie zawarte w poscie , jak juz tak wszystko wiesz i moderujesz diagnostyke
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam nie wiem co dalej. Zostają teraz pompo wtryskiwacze (które znowu wg VAG wyglądają dobrze), albo czepiać się przeładowania w zakresie 1,9-2,4 tyś. Te przeładowanie może powoduje że turbina daje za dużo powietrza i jakby go zapycha i przez to może troszkę mulić w tych zakresach??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik BLB nie ma grupy 000 - bo i po co. :)

a moze bys sie wypowiedział na pytanie zawarte w poscie , jak juz tak wszystko wiesz i moderujesz diagnostyke

Liczyłem na to, ze są tu mądrzejsi ode mnie.

Pomyliłem sie ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do zakładu naprawy turbin http://www.fmsztum.hg.pl/index_pliki/kontakt.htm i po oznakach powiedzieli że turbina do czyszczenia. Chyba trzeba będzie spróbować, bo nic innego nie przychodzi na mysl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po logach widac ze sprezarka bardzo ladnie wstaje, wiec ja bym z tym czyszczeniem sie wstrzymal ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do zakładu naprawy turbin http://www.fmsztum.hg.pl/index_pliki/kontakt.htm i po oznakach powiedzieli że turbina do czyszczenia. Chyba trzeba będzie spróbować, bo nic innego nie przychodzi na mysl

a mozesz zrobic logi na 2 na 3 i na 4 i je tu dac , bo tej turbiny na prawdę nie potrzeba czyscic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po tych logach moze faktycznie skłonic sie mozna do czyszczenia turbiny albo sprawdzenia sztangi czy sie nie przycina , bo faktycznie na 4 biegu przeładowuje dosć długo , najpierw do sprawdzenia gruszka podcisnieniowa potam mozna ewentualnie skłonic sie doczyszczenia jak po odpieciu gruchy palcami sprawdzisz i kierownice beda sie przycinac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W myśl że, planuje jeszcze trochę pojeździć moja furka, udałem się jednak na czyszczenie turbiny z ewentualną regeneracje jakby coś wyszło.

Po wyjęciu i rozebraniu turbo koleś powiedział, że jak dla niego to wszystko dobrze działa, ale wyczyści ją mimo to. Nic do regeneracji nie było.

Lekko zawiedziony, że to nie to, poczekałem na założenie i test. I EUREKA, auto odzyskało sprawność :tongue4:. Przyspieszenie jak dawniej, pełna dynamika. Zrobiłem logi aby pokazać jak to wygląda. Wyglądają troszkę lepiej jak przed czyszczeniem, ale różnica w jeździe kolosalna.

Dynamiczne na 3cim biegu

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_22607.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_22605.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_22610.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_22606.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_22609.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_22608.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W myśl że, planuje jeszcze trochę pojeździć moja furka, udałem się jednak na czyszczenie turbiny z ewentualną regeneracje jakby coś wyszło.

Po wyjęciu i rozebraniu turbo koleś powiedział, że jak dla niego to wszystko dobrze działa, ale wyczyści ją mimo to. Nic do regeneracji nie było.

Lekko zawiedziony, że to nie to, poczekałem na założenie i test. I EUREKA, auto odzyskało sprawność :tongue4:. Przyspieszenie jak dawniej, pełna dynamika. Zrobiłem logi aby pokazać jak to wygląda. Wyglądają troszkę lepiej jak przed czyszczeniem, ale różnica w jeździe kolosalna.

Dynamiczne na 3cim biegu

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_22607.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_22605.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_22610.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_22606.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_22609.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_22608.html

Pragne dodac,ze dalej jest cos nie tak jesli turbo dobrze wyczyszczone,a doladowanie dochodzi do 1.6 bar.Czy ktos przy sztandze nie dlubal ze ma takiego kopa z dolu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...