Vinox Opublikowano 11 Września 2010 Opublikowano 11 Września 2010 Ja wymieniam łańcuszek, uszczelkę i napinacz. napiszę po wymianie czy to było to ale skoro mechanik stwierdził to mam nadzieje ze 1015 zł nie wydałem na marnę. a Ty wymieniałeś sam napinacz? czy z łańcuchem ?
WinterOOOO Opublikowano 11 Września 2010 Autor Opublikowano 11 Września 2010 ja wymieniałem napinacz ale się okazało że na tym nowym chodził jak rasowy diesel a że wymieniałem w ASO to zamówili jeszcze jeden i chodził troszkę lepiej ale ten który był stary chodził najlepiej więc założyli go z powrotem. Później jak porównywałem obydwa to ten nowy miał troszkę inną budowę gdyż bieżnie po których porusza się łańcuszek były wymienne a w tym starym bieżnie była nie wymienna. Teraz trochę żałuje że jak już miałem przez chwile nowy napinacz to nie spróbowałem zmienić łańcuszka - może tu leży przyczyna( może jak trochę pochodzi nagrzewa się i tym samym rozszerzają się trochę ogniwa w tym łańcuszku i może to tak klekocze)
lejek a4 Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 Mi tak tez klekotało 2 dni.Na początku na wolnych była cisza przy lekkim gazie zaczynało klekotać (tez tak z tyłu) przy wejściu na większe obroty cichło. Później zaczęło klekotać już cały czas. Pękła panewka. Teraz jestem na etapie szukania bloku i wału (głowica cała)oraz orientacji co do szlifu.Przy okazji proszę o poradę czy warto jest szlifować.Audi a4 2001r 2,0 typ silnika ALT.
Vinox Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 jeżeli napinacz walnie nie trzyma łańcucha to on się wyciąga i sama wymiana napinacza nic nie da.... ja wymieniam jutro to i to.
WinterOOOO Opublikowano 12 Września 2010 Autor Opublikowano 12 Września 2010 Niedawno miałem ten sam problem tzn mam go do dziś bo brak fundusza, ale generalnie Czarek z forum na 101% mówił że pompa ma słabe ciśnienie oleju i nie smaruje góry stąd te takie klekotanie. ( mój rocznik 95... ) Generalnie na 101% pewna jest tylko śmierć. Dziwi mnie to że ktoś kto nie zaglądał do silnika jest w stanie na 101% stwierdzić że to jest pompa. Na wolnych obrotach po odpaleniu klekocze czy dopiero po rozgrzaniu??
Vinox Opublikowano 14 Września 2010 Opublikowano 14 Września 2010 po wymianie napinacza, łańcucha oraz uszczelki samochód lekki zamuł nic nie klekocze z czasem samochod coraz bardziej staje sie żwawszy.
WinterOOOO Opublikowano 15 Września 2010 Autor Opublikowano 15 Września 2010 ale to klekotanie to miałeś takie same jak u mnie i tez dopiero po nagrzaniu silnika?
Vinox Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 u mnie klekotało na początku i później też ;p tylko łańcuch musisz też wymienić !!!!!!!!!! bo on się wyciągną i napinacz nowy dużo nie da.
cichybob Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 dolacze sie do tematu mi także silnik chodzi jak diesel ale dopiero po rozgrzaniu. Lancuch i napinacz a także pompa oleju wymieniona na nowe i nadal to samo, a jak jest zimny to cichutko. czyli popychacze zaworów !!????
Vinox Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 Ja nie rozumiem macie takie problemy samemu wymieniać, po co pytam po CO ???!! dajcie do mechanika samochód płacisz 100 zł sprawdzi Ci co jest do wymiany i zbierasz kase, wymieniasz.. u mnie to stukało na początku włączenia silnika oraz po rozgrzaniu wymienione komplet i śmiga jak ta lala. samochód ma muła wciskam gazu a on tak jakoś ciężko idzie !! na kompie błędy: czujnik halla G40 (zwarcie masy) jeszcze nie wiem gdzie on jest dokładnie ale przed wymianą tego napinacza niestety błędu nie było.. dziwne nie? ..
cichybob Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 u mnie zero błędów na kompie, nie ma mula chodzi jak ta lala. Ale po rozgrzaniu: terkocze, klekocze, chodzi jak diesel to jak: ostatnia rzecz do zrobienia popychacze??????????
cichybob Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 wariator u mnie odpada brak gazu a dzwiek przypomina nieco ten
WinterOOOO Opublikowano 14 Października 2010 Autor Opublikowano 14 Października 2010 popychacze albo wariator Popychacze nie gdyż mechanik (a zna się na rzeczy) mówił że wtedy by był inny głos(na żywo inaczej słychać), to samo tyczy się wariatora w serwisie był sprawdzany na kompie i wyszło że wszytko ok. Przez chwile myślałem że napinacz i łańcuch ale po obejrzeniu (napinacz "twardy" , bieżnie nie wytarte praktycznie 0% zużycia, łańcuch prawie jak nowy, w ręce miałem nowy i wiele się nie różnił. Także pomysły mi się skończyły i nie zostało nic tylko lać wachę, jeździć i nie myśleć o tym a jak coś się stanie to szukać nowego silnika [br]Dopisany: 14 Październik 2010, 17:44_________________________________________________ wariator u mnie odpada brak gazu a dzwiek przypomina nieco ten A co ma gaz do wariatora?
sianoz Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 "wariator u mnie odpada brak gazu a dzwiek przypomina nieco ten " wg mojej wiedzy gaz nie ma nic wspolnego z działaniem wariatora
baraka Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 byles moze na myjce ultradzwiekowej??niepolecam.gadalem z mechem i duzo aut przyjezdzalo do niego wlasnie po myjce..otoz wyczyszczony zostal silnik z nagarow syfow mentow,i wszystkie luzy wylazly na wierzch,dlatego zaczelo klekotac.
WinterOOOO Opublikowano 15 Października 2010 Autor Opublikowano 15 Października 2010 Niet nie byłem na myjce bo z tego co oglądałem z mechanikiem na razie nie grozi mi to
Luka3s Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 dzisiaj jak mi zaczeło badziewie klekotać to szok, nie mam pojęcia co to może być, czasem jest cisza, a czasem klekocze jak cholera aż nerwy człowieka biorą... nie daj boże jechać nieraz bez muzyki. Myślałem że to pompa, popychacze, wariator, ale nic z tego !...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się