aramis Opublikowano 6 Września 2007 Opublikowano 6 Września 2007 Przekopałem to forum i inne i nie znajduję lekarstwa na mój problem. Mianowicie bardzo ciężko mi odpala po postoju dłuższym jak 8 godz. Dawniej problem był sporadyczny czasem znikał nawet na kilka tygodni, a teraz jest tragicznie muszę kręcić 2 a czasem nawet 3 razy żeby zaskoczył. Jak zapali często po dodaniu gazu czuć paliwo. Błędów w kompie brak ( tzn. jest jeden, ale to chyba nie to). 00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation 18-00 - Upper Limit Świece nie dawno założone takie jak mają być NGK, przewody WN wymienione. A co najciekawsze po pierwszym odpaleniu juz jest wszystko OK, odpala jeżdzi super, nic nie przerywa nie szarpie, moc w normie. Sprawdziłem ostatnio jeszcze regulator ciśnienia paliwa i wygląda dobrze tzn. nie leje. Prosze o porady bo zima idzie i jak tak dalej pójdzie to mi akumulator zdechnie. Mogę Vag-iem zrobić logi jeśli to w czyś pomoże, tylko które?? POMÓŻCIE.
cayenne Opublikowano 7 Września 2007 Opublikowano 7 Września 2007 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,11458.0.html http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,3054.0.html http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,10700.0.html http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,2392.0.html http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,9803.0.html itd...
aramis Opublikowano 7 Września 2007 Autor Opublikowano 7 Września 2007 Człowieku czytasz ze zrozumieniem?? WSZYSTKIE TEMATY Z TEGO FORUM DOT. PROBLEMóW Z ZAPALANIEM PRZECZYTAłEM i nic nie wnoszą do sprawy. Za taka pomoc dziękuję :bicz3: No a tym linkiem to mnie już rozwaliłeś na łopatki, w czy mi to miało pomóc?? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,9803.0.html
cayenne Opublikowano 7 Września 2007 Opublikowano 7 Września 2007 Strasznie nerwowy chłopak z Ciebie .Polecam dobre kropelki uspokajające. Z takim podejściem to z pewnością pomocy nie uzyskasz. Chciałem Ci pomóc,bo temat brzmi jednoznacznie "Problem z odpalaniem na zimnym",a te które ci podałem mówią o podobnym problemie. Możliwe,że masz przestawiony rozrząd Sprawdź dolot i kolektor ssący, czy nie dostaje sie tam gdzieś lewe powietrze. Takie "dodatkowe" powietrze zmienia skład mieszanki i stad problem z zapaleniem. Sprawdź czujnik temperatury silnika.
aramis Opublikowano 7 Września 2007 Autor Opublikowano 7 Września 2007 Nie nerwowy tylko dokładny. Podałeś mi linki do tematów w większości dot. Diesla a poza tym ja najpierw czytam duuuuużo czytam dopiero później pytam.
pre_pl Opublikowano 7 Września 2007 Opublikowano 7 Września 2007 00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation 18-00 - Upper Limit Jedną z przyczyn tego błędu to uszkodzone wtryski (nie zamykają się do końca). Może być problem również z ciśnieniem paliwa. Skoro masz gaz, całkiem prawdopodobne że mogą to być wtryski (niech się gaziarze wypowiedzą) Możesz też nam podać grupę 00, 11 i się tak nie wściekaj
mateogda Opublikowano 7 Września 2007 Opublikowano 7 Września 2007 Skasuj błąd, pojeździj dwa dni na benzynie i sprawć czy odpalanie się poprawi i czy błąd powróci. Jeżeli problem zniknie to sprawa jest prosta: instalacja gazowa przelewa mieszankę!
aramis Opublikowano 7 Września 2007 Autor Opublikowano 7 Września 2007 Więc tak: jak skasuję błąd i przejadę 20km na bęnzynie to nie pojawia sie on spowrotem. Może to wina instalacji gazowej albo tego porannego odpalania. Gaz bym wykluczył bo z mapy gazu wynika że mam jeszcze niedobór gazu bo sterownik wydłuża mi czasy wtrysku względem benzyny. A jeśli chodzi o wtryskiwacze też nie bardzo mi to pasuje, bo jeśli raz odpalę to już nie ma problemu no i gaszę na gazie a odpalam na benzynie bo to instalacja sekwencyjna. A tu logi: 000, 001, 002 http://img265.imageshack.us/my.php?image=000001002ul0.jpg 013, 011, 099 http://img260.imageshack.us/my.php?image=013011099ob2.jpg
mateogda Opublikowano 7 Września 2007 Opublikowano 7 Września 2007 Zdecydowanie lepiej jest stroić instalację LPG obserwując korektory strojenia mieszanki, a nie czasy wtrysku benzyny, bo skąd możesz mieć pewność, że na benzynie jest wszystko ok. Problemy się pojawiają kiedy są zbyt duże różnice między strojeniem benzyny i gazu. Jeżeli jeżdżąc na benzynie cały dzień następnego dnia auto odpali normalnie to wina może być po stronie regulacji LPG. Tak miałem u siebie, mimo tego, że rok jeździłem bez problemów.
aramis Opublikowano 7 Września 2007 Autor Opublikowano 7 Września 2007 Mój gaz mniej więcej wygląda tak Mapa http://img486.imageshack.us/my.php?image=gazbenzxl6.jpg Nastawy http://img359.imageshack.us/my.php?image=nastawydr2.jpg[br]Dopisany: 07 Wrzesień 2007, 20:22 _________________________________________________ Zdecydowanie lepiej jest stroić instalację LPG obserwując korektory strojenia mieszanki, a nie czasy wtrysku benzyny, bo skąd możesz mieć pewność, że na benzynie jest wszystko ok. Problemy się pojawiają kiedy są zbyt duże różnice między strojeniem benzyny i gazu. Jeżeli jeżdżąc na benzynie cały dzień następnego dnia auto odpali normalnie to wina może być po stronie regulacji LPG. Tak miałem u siebie, mimo tego, że rok jeździłem bez problemów. TO znaczy ze jeżeli mam duże błędy na gazie to przestawia mi się sterownik od benzyny i stąd moje problemy z zapalaniem??
mateogda Opublikowano 7 Września 2007 Opublikowano 7 Września 2007 TO znaczy ze jeżeli mam duże błędy na gazie to przestawia mi się sterownik od benzyny i stąd moje problemy z zapalaniem?? Możliwe... Mapy ok, warto jeszcze spradzić czy listwa nie popuszcza gazu w kolektor. Gasząc wieczorem samochód na gazie zdejmij na noc wąż z listwy wtryskowej. Tylko nie wszystko na raz!
aramis Opublikowano 7 Września 2007 Autor Opublikowano 7 Września 2007 Ostatnio zrobiłem test i gasiłem na benzynie i nic nie pomogło, a kiedyś stał przez noc z odłączonym wężykiem podciśnienia od regulatora ciśnienia paliwa (chciałem sprawdzić czy nie przepuszcza) i też nie chciał palić. Listwę też już rozbierałem do czyszczenia ale tak naprawdę to nie była zasyfiona. Już mi ręce opadają bo oprócz tego odpalania wszystko wydaję się w porządku. ;(
MarEsp Opublikowano 7 Września 2007 Opublikowano 7 Września 2007 W życiu nie założę gazu komentarz nie na miejscu, w czym pomogłeś koledze ?Ostrzeżenie dlatego, bo to nie pierwszy raz... [pre_pl]
mateogda Opublikowano 7 Września 2007 Opublikowano 7 Września 2007 W życiu nie założę gazu Bogatemu wszystko wolno...
MarEsp Opublikowano 11 Września 2007 Opublikowano 11 Września 2007 Jemu może i nie pomogłem ale wahający się czy zakładać gaz też mają prawo czytać każdy post zawierający argumenty za lub anty Cóż może zrobić mały bezbronny forumowicz wobec uzbrojonego po zęby moderatora ...
czaki22 Opublikowano 13 Września 2007 Opublikowano 13 Września 2007 mam identyczny problem tylko z silnikiem abc v6, raz odpali raz nie i taka przeplatanka dzisiaj krecilem z 4 minuty, najleprze jest to ze świat mechanikow ma gdzies takie problemy bo to nie łatwa kasa i trzeba miec sporo informacji na temat budowy danego silnika, u mnie vag nie pokazuje zadnego bledu, sadze ze jest to wina elektroniki , ze pod wplywem wibracji cos zaskakuje a mialem 80 i zachcialo sie mi A4 ehhhh
aramis Opublikowano 14 Września 2007 Autor Opublikowano 14 Września 2007 Dziękuję wszystkim za sugestie. Problem chyba namierzony, prawdopodobnie przepuszczają mi elektrozawory od gazu. Wczoraj zrobiłem taki test że zakręciłem zawór na butli wypaliłem gaz i dziś rano odpalił od pierwszego "strzału" No i teraz pytanie jak to cholerstwo przeczyścić? Potwierdziła się teoria o elektrozaworze. Rozebrałem wyczyściłem i wymieniłam gumkę która uszczelnia, była normalnie usmażona na twardo. Pali jak dawniej na dotyk.
piotr1083 Opublikowano 16 Września 2007 Opublikowano 16 Września 2007 kolego mam ten sam problem z zapalaniem i miaBem wymienic swiece czy to nie pomaga na kompie tez mam o bledów juz mnie qurwica bierze
aramis Opublikowano 17 Września 2007 Autor Opublikowano 17 Września 2007 kolego mam ten sam problem z zapalaniem i miaBem wymienic swiece czy to nie pomaga na kompie tez mam o bledów juz mnie qurwica bierze Jak na kompie brak błędów to świece i kable są pierwszymi podejrzanymi a u Ciebie jeszcze dochodzi rozdzielacz i kopułka. Od tego bym zaczął. No i jeszcze jak zapalanie jest uzależnione od temperatury to może wariuje czujnik temp. silnika, nie ma błędów bo może na razie mieści się w rozsądnych granicach.
piotr1083 Opublikowano 17 Września 2007 Opublikowano 17 Września 2007 odBanczalem kable z czujnika i to samo zaloze nowe swiece i zobacze bo juz mnie qurwica bierze dzieki za porade!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się