krisczarny Opublikowano 10 Września 2010 Opublikowano 10 Września 2010 Witam! Po wymianie termostatu (stary łapał max 70 stopni) na Wahler, silnik nagrzewa sie do 90 stopni a po chwili temperatura spada do zera. Co może być przyczyna tego objawu? Mam jeszcze jedno zapytanie, nie wiem czy to jest związane z temperaturą silnika, a mianowicie chodzi o to ze silnik na biegu jałowym ma ciągle 1000 obr.
M_ILES Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 Poprawnie odpowietrz uklad chlodzenia, potem kombinowac dalej...
312MC Opublikowano 13 Września 2010 Opublikowano 13 Września 2010 Zobacz czy jak łapie 90st czy otwiera cały układ i wychładza czy poprostu czójnik dający sygnał na wskaźnik ściemnia...nie jest takie proste żeby w chwile wychłodzic silnik do zera
grzesu3 Opublikowano 13 Września 2010 Opublikowano 13 Września 2010 Sprawdź czujnik jak kolega radzi. Przyczyną morze być zapowietrzony układ . Ja przy wymianie termostatu dodatkowo przepłukałem układ wódką destylowana
krisczarny Opublikowano 13 Września 2010 Autor Opublikowano 13 Września 2010 Znalazłem taki błąd: KODY BŁĘDÓW - Licznik 1039 Czujnik wskaźnika temperatury cieczy chłodz.-G2 przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY Zapowietrzenie raczej nie wchodzi w grę. Czyli mam rozumieć że czujnik temperatry mam do wymiany?
krisczarny Opublikowano 14 Września 2010 Autor Opublikowano 14 Września 2010 Obeszło się bez zakupu nowego czujnika. Wymontowalem stary, przeczyściłem go dokładnie (czujnik i cztery styki) i jak narazie działa ( auto 4h w trasie i z temperaturą wszystko ok, szybko łapie 90* i trzyma ). Jeżeli problem powróci wymieniam czujnik na nowy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się