mazigt Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 Witam serdecznie. Kilka dni temu wrzuciłem próbne logi, które koledzy pomogliście mi zinterpretować. Następnie po "namowie" admina, i po obrobieniu ich według wskazań kolegów, wrzuciłem kolejne zrobione po przeczyszczeniu turbiny (zacinały się łopatki kierownicy). Bardzo proszę kolegów o pomoc w interpretacji tych nowych, ja na razie nie bardzo rozumiem to wszystko. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/80e386c0fd449116.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eb15c980879c610e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3140a3676e34d463.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aa74c105a6c7b8d9.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e6715f206ba8b782.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/147441b324b3c787.html Pozdrawiam i proszę o wszelkie rady, mam nadzieję, że informacje będą dobre.
ciahciah Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 logi robi się pojedynczo, dynamiczne najlepiej od 1000 do 4200obr, a statyczne i basic setting z wyłączonymi wszystkimi uradzeniami elektrycznymi typu nawiew, światła, radio i z silnikiem rozgrzanym do 90C, poniżej które logi zrobić: dynamiczne: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011 statyczne: 000, 001, 003(prze gazuj przed), 004, 007, 008, 010, 011, 013 - każdy wystarczy logować 10sekund basic setting: 000, 001, 003, 004(zacznij jak będzie Late), 011 - każdy loguj 50sekund jeżeli nadal masz problem z silnikiem zapraszam z nowymi logami bo w tych nic złego nie widać
przemik Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 Juz raz zamykalem watek ze złymi logami. Ale moze do trzech razy sztuka. Closed.
Rekomendowane odpowiedzi