Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie.

Kilka dni temu wrzuciłem próbne logi, które koledzy pomogliście mi zinterpretować.

Następnie po "namowie" admina, i po obrobieniu ich według wskazań kolegów, wrzuciłem kolejne zrobione po przeczyszczeniu turbiny (zacinały się łopatki kierownicy).

Bardzo proszę kolegów o pomoc w interpretacji tych nowych, ja na razie nie bardzo rozumiem to wszystko.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/80e386c0fd449116.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eb15c980879c610e.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3140a3676e34d463.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aa74c105a6c7b8d9.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e6715f206ba8b782.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/147441b324b3c787.html

Pozdrawiam i proszę o wszelkie rady, mam nadzieję, że informacje będą dobre.

Opublikowano

logi robi się pojedynczo, dynamiczne najlepiej od 1000 do 4200obr, a statyczne i basic setting z wyłączonymi wszystkimi uradzeniami elektrycznymi typu nawiew, światła, radio i z silnikiem rozgrzanym do 90C, poniżej które logi zrobić:

dynamiczne: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011

statyczne: 000, 001, 003(prze gazuj przed), 004, 007, 008, 010, 011, 013 - każdy wystarczy logować 10sekund

basic setting: 000, 001, 003, 004(zacznij jak będzie Late), 011 - każdy loguj 50sekund

jeżeli nadal masz problem z silnikiem zapraszam z nowymi logami bo w tych nic złego nie widać :cool1:

Opublikowano

Juz raz zamykalem watek ze złymi logami.

Ale moze do trzech razy sztuka.

Closed.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...