ShamaN Opublikowano 9 Września 2007 Opublikowano 9 Września 2007 Czy spotkał się ktoś z takim objawem? Po 3 lub 4 naciśnięciu hamulec twardnieje i traci wyraźnie siłę hamowania. Czasem (ale losowo) na wolnych obrotach silnikach już pierwsze naciśnięcie daje ten sam efekt. Pompa vacum chyba działa dobrze bo palec wsysa jak cholera. Może to jakiś zaworek czy co? Czy może mi ktoś podpowiedzieć? pzdrw ShamaN
vetto Opublikowano 9 Września 2007 Opublikowano 9 Września 2007 a czy plyn nie ucieka albo nie uciekl pewnego razu i trzeba bylo dolac moze jest zapowietrzony sprawdz cylinderki jak sie myle to mie poprawcie mialem to w golfie odpowietrzylem i po sprawie ale dom dzis nie wiem jak uciekl mechanik mi powiedzial ze jest uklad ok
ShamaN Opublikowano 9 Września 2007 Autor Opublikowano 9 Września 2007 zrobiłem porządek z zaciskami z tyłu, potem z przodu (łącznie z reperaturkami itd) płyn wymienił się 2 x przy odpowietrzaniu i d*pa
vetto Opublikowano 16 Września 2007 Opublikowano 16 Września 2007 dokladnie to nie napisales czy jakiekolwiek hamowanie jest ale podsumawujac. wymieniles klocki lub plyn uciekl a samochod slabo hamuje czy tak, hamulce trzeba dobrze dotrzec tzn. przejechac ok 200km uzywajac ich kilkakrotnie(rozpedzic sie do okolo 80 i naciskac lekko pedal hamulca az samochod zwolni do 40km/h, uwazaj zeby nie przegrzac hamulcow) nie powiedziales tez nam czy twoje auto ma EBV (urzadzenie elektroniczne korygujace sile hamowania kol tylnych przez urzadeznie hydrauliczne ABS) Moze uklad jest gdzies zanieczyszczony lub zatkany ja bym na to postawil przy takich objawach // masz moze ksiazke audi a4 sam naprawiam // tam jest bardziej jasno wytlumaczone wszystko odnosnie wymiany lub objawow a twoje sa troche nie typowe powodzenia dasz rade
ShamaN Opublikowano 18 Września 2007 Autor Opublikowano 18 Września 2007 To chyba jednak vaccum pompa bo teraz wyraźnie czuję że ten objaw narasta im wolniejsze obroty silnika, jak by wydajność vaccum spadała. Czy słyszał ktoś by były oryginalnie akumulatory próżni? ps a książkę kupiłem i widzę że objawu jak u mnie nie przewidziano
grzanek85 Opublikowano 18 Września 2007 Opublikowano 18 Września 2007 Witam kolego sprawdź wężyk taki plastikowy idący od serwa do silnika, może tam ucieka powietrze. Wtedy jest taki objaw jak opisujesz, a często on się rozpina przy ścianie grodziowej jak ktoś go naciśnie pzdr
ShamaN Opublikowano 19 Września 2007 Autor Opublikowano 19 Września 2007 Dzięki za podpowiedź, chyba rzeczywiście łącznik gumowy przewodu podciśnieniowego z serwo jest jakiś miękki - spróbuję go zamienić pzdrw
ShamaN Opublikowano 21 Września 2007 Autor Opublikowano 21 Września 2007 niestety wymiana łącznika gumowego nic nie dała zabieram się za wymianę vaccum [br]Dopisany: 20 Wrzesień 2007, 18:57 _________________________________________________vaccum wymienione odrazu chce się jeździć szybciej hamulec żyleta :oklaski: dziękuję za podpowiedzi pozdrawiam
vetto Opublikowano 22 Września 2007 Opublikowano 22 Września 2007 Amozesz zdradzic jaki to byl koszt. pozdrawiam ps. a jaki masz mszebieg w aucie?
ShamaN Opublikowano 22 Września 2007 Autor Opublikowano 22 Września 2007 zapłaciłem 200 zł - znalazłem na allegro jeśli wierzyć że sprzedający nie przekręcił licznika to 142 tyś ale muszę powiedzieć że miałem wcześniej kilka aut 15 i 18 letnich o przebiegu od 250 do 500 tyś i nigdy vaccum mi nie wysiadło a to auto ma zaledwie 6 lat zobaczymy jak będzie dalej się sprawować pzdrw
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się