Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] Brak mocy, kontrolka świec żarowych - błędy 257 i 665 w module silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

Chcialbym opisac przebieg awarii i ewentualnie uslyszec jakies opinie od was.

[mod]Poprawiłem temat wątku opisującego Twoją usterkę - poprzedni nic nie mówił ;)[/mod]

A wiec wszystko sie zaczelo od przejazdzki do berlina piecem caly czas jakies 220-230km/h tam i z powrotem, 2 tankowania w niemczech vpower diesel na shellu.

za 2 dni pojechalem do wwa normalnie spokojnie jakies 160-180km/h.

Podczas powrotu z wwa przy dojechaniu do jakis swiatel nagle auto zaczelo dziwnie bujac na boki, obroty w miejscu.

Pojechalem dalej, turbina normalnie ciagla tak jak wczesniej, nagle zaczela migac zolta kontrolka od swiec (spiralka) po czym auto zaczelo tracic moc, zjechalem do najblizszego parkingu, podnioslem maske i zobaczylem jak silnik chce z pod niej wyskoczyc i slychac jakies stuki. Szybko go zgasilem. Po jakims czasie sprobowalem 2 razy krecic ale nie zapalal.

Nie zastanawiajac sie dluzej zadzwonilem po assistance.

Db8ur.jpg

Zadzwonilem do kolegi zeby podjechal z vagiem i wyszly 2 bledy:

Tuesday,14,September,2010,17:54:39:28076

VCDS Version: Release 10.6.1

Data version: 20100831

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 03G 906 018 AQ HW: 03G 906 018 AQ

Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.3 G 9973

Software Coding: 0000172

Work Shop Code: WSC 66565 257 00032

VCID: 74EC270B6EC9

2 Faults Found:

000257 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 006 - Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 1

Reset counter: 40

Mileage: 0 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 2176 /min

Torque: 0.0 Nm

Speed: 117.0 km/h

Temperature: 20.0°C

Pressure: 1171.5 mbar

Text: 112 kg/h

(no units): 1.31

000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

P0299 - 006 - Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 5

Fault Frequency: 1

Reset counter: 39

Mileage: 0 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 2112 /min

Torque: 272.0 Nm

Speed: 114.0 km/h

88.53 %

Voltage: 13.45 V

Pressure: 2449.5 mbar

Pressure: 1512.3 mbar

Readiness: N/A

Teraz sie zastanawiam co sie moglo stac ?? Prosze o jakies podpowiedzi.

Dziekuje

[br]Dopisany: 15 Wrzesień 2010, 00:57_________________________________________________Aha zapomnialem dodac ze 3 razy po zatankowaniu vpower diesel na shellu 2 razy wtryski sie zatkaly po 30.000 i po 60.000 a trzecim razem po przejechaniu 80.000 jeden padl.

Nie wiem czy to ma jakis zwiazek z ta awaria ale pisze.

Pozdro

Opublikowano

Zacznij może od sprawdzenie kabelków od przepływomierza i zaworu do ECU.

Opublikowano
wszystko sie zaczelo od przejazdzki do berlina piecem caly czas jakies 220-230km/h tam i z powrotem,

no wiec chyba masz odpowiedz , nawet w ksiazce masz napisane zeby unikac dlugotrwalego obciazenia silnika na wysokoch obrotach......

Glupota ludzka nie zna granic :rolleyes:

Opublikowano

Ja miałem takie błędy, ale chyba były trzy jak mi się zaciął egr w trasie i zaczął tracić moc, bo zapychał się dpf, aż sam zgasł, a i tak samo jak u Ciebie zaczęła migać kontrolka od świec

Opublikowano

ja miałem takie błędy jak urwał mi się zawór EGR. Sprawdz połączenia w dolocie, czy nie spadł wąż.

Zacznij może od sprawdzenie kabelków od przepływomierza i zaworu do ECU.

przepływka będzie ok. Gdyby się wysrała to nie było by takich objawów. Ja ostatnio jezdziłem bez przepływki i silnik praktycznie normalnie pracował.

Tak jak pisałem sprawdz EGR, chłodnice EGRu i rury biegnące poniedzy turbiną a Collerami.

Po takiej jezdzie wcale bym się nie zdziwił gdyby Ci się turbinka rozleciała, aczkolwiek mnie też się zdarza tak jezdzić i nic się nie dzieje. Jeśli by miało turbo paść to padłoby prawdopodobnie zaraz po zwolnieniu z tych 230km/h, a nie po paru dniach...

Stawiam na EGR[br]Dopisany: 15 Wrzesień 2010, 12:13_________________________________________________ja miałem takie błędy:

2 Faults Found:

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 2079 /min

Torque: 0.0 Nm

Speed: 35.0 km/h

Temperature: 47.7°C

(no units): 100.8

(no units): 1.55

Temperature: 90.0°C

16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

P0299 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 2268 /min

Torque: 198.0 Nm

Speed: 74.0 km/h

Load: 100.0 %

Voltage: 13.60 V

Bin. Bits: 00101000

Absolute Pres.: 2468.4 mbar

Absolute Pres.: 1530.0 mbar

[br]Dopisany: 15 Wrzesień 2010, 12:17_________________________________________________numery błędów inne ale są to te same błedy[br]Dopisany: 15 Wrzesień 2010, 12:20_________________________________________________wiadomo coś??

Opublikowano

generalnie ten v-power jest po ch**u, mi tez padł pompowtrysk rok temu jak zaczalem lac v-powera. Lej zwykly diesel extra na shellu + STP do wtrysków co 4tys km. :good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...