smughos Opublikowano 14 Września 2010 Opublikowano 14 Września 2010 Witam wszystkich Chcialbym opisac przebieg awarii i ewentualnie uslyszec jakies opinie od was. [mod]Poprawiłem temat wątku opisującego Twoją usterkę - poprzedni nic nie mówił [/mod] A wiec wszystko sie zaczelo od przejazdzki do berlina piecem caly czas jakies 220-230km/h tam i z powrotem, 2 tankowania w niemczech vpower diesel na shellu. za 2 dni pojechalem do wwa normalnie spokojnie jakies 160-180km/h. Podczas powrotu z wwa przy dojechaniu do jakis swiatel nagle auto zaczelo dziwnie bujac na boki, obroty w miejscu. Pojechalem dalej, turbina normalnie ciagla tak jak wczesniej, nagle zaczela migac zolta kontrolka od swiec (spiralka) po czym auto zaczelo tracic moc, zjechalem do najblizszego parkingu, podnioslem maske i zobaczylem jak silnik chce z pod niej wyskoczyc i slychac jakies stuki. Szybko go zgasilem. Po jakims czasie sprobowalem 2 razy krecic ale nie zapalal. Nie zastanawiajac sie dluzej zadzwonilem po assistance. Zadzwonilem do kolegi zeby podjechal z vagiem i wyszly 2 bledy: Tuesday,14,September,2010,17:54:39:28076 VCDS Version: Release 10.6.1 Data version: 20100831 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Control Module Part Number: 03G 906 018 AQ HW: 03G 906 018 AQ Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.3 G 9973 Software Coding: 0000172 Work Shop Code: WSC 66565 257 00032 VCID: 74EC270B6EC9 2 Faults Found: 000257 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal P0101 - 006 - Short to Plus - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 1 Reset counter: 40 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 2176 /min Torque: 0.0 Nm Speed: 117.0 km/h Temperature: 20.0°C Pressure: 1171.5 mbar Text: 112 kg/h (no units): 1.31 000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 006 - Short to Plus - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 1 Reset counter: 39 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 2112 /min Torque: 272.0 Nm Speed: 114.0 km/h 88.53 % Voltage: 13.45 V Pressure: 2449.5 mbar Pressure: 1512.3 mbar Readiness: N/A Teraz sie zastanawiam co sie moglo stac ?? Prosze o jakies podpowiedzi. Dziekuje [br]Dopisany: 15 Wrzesień 2010, 00:57_________________________________________________Aha zapomnialem dodac ze 3 razy po zatankowaniu vpower diesel na shellu 2 razy wtryski sie zatkaly po 30.000 i po 60.000 a trzecim razem po przejechaniu 80.000 jeden padl. Nie wiem czy to ma jakis zwiazek z ta awaria ale pisze. Pozdro
b3rs Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 Zacznij może od sprawdzenie kabelków od przepływomierza i zaworu do ECU.
turdzi Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 wszystko sie zaczelo od przejazdzki do berlina piecem caly czas jakies 220-230km/h tam i z powrotem, no wiec chyba masz odpowiedz , nawet w ksiazce masz napisane zeby unikac dlugotrwalego obciazenia silnika na wysokoch obrotach...... Glupota ludzka nie zna granic
matti_pl Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 Ja miałem takie błędy, ale chyba były trzy jak mi się zaciął egr w trasie i zaczął tracić moc, bo zapychał się dpf, aż sam zgasł, a i tak samo jak u Ciebie zaczęła migać kontrolka od świec
siemian Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 ja miałem takie błędy jak urwał mi się zawór EGR. Sprawdz połączenia w dolocie, czy nie spadł wąż. Zacznij może od sprawdzenie kabelków od przepływomierza i zaworu do ECU. przepływka będzie ok. Gdyby się wysrała to nie było by takich objawów. Ja ostatnio jezdziłem bez przepływki i silnik praktycznie normalnie pracował. Tak jak pisałem sprawdz EGR, chłodnice EGRu i rury biegnące poniedzy turbiną a Collerami. Po takiej jezdzie wcale bym się nie zdziwił gdyby Ci się turbinka rozleciała, aczkolwiek mnie też się zdarza tak jezdzić i nic się nie dzieje. Jeśli by miało turbo paść to padłoby prawdopodobnie zaraz po zwolnieniu z tych 230km/h, a nie po paru dniach... Stawiam na EGR[br]Dopisany: 15 Wrzesień 2010, 12:13_________________________________________________ja miałem takie błędy: 2 Faults Found: 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal P0101 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 2079 /min Torque: 0.0 Nm Speed: 35.0 km/h Temperature: 47.7°C (no units): 100.8 (no units): 1.55 Temperature: 90.0°C 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 2268 /min Torque: 198.0 Nm Speed: 74.0 km/h Load: 100.0 % Voltage: 13.60 V Bin. Bits: 00101000 Absolute Pres.: 2468.4 mbar Absolute Pres.: 1530.0 mbar [br]Dopisany: 15 Wrzesień 2010, 12:17_________________________________________________numery błędów inne ale są to te same błedy[br]Dopisany: 15 Wrzesień 2010, 12:20_________________________________________________wiadomo coś??
FiodoRR Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 generalnie ten v-power jest po ch**u, mi tez padł pompowtrysk rok temu jak zaczalem lac v-powera. Lej zwykly diesel extra na shellu + STP do wtrysków co 4tys km.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się