[B5 AJM] Pasek rozrządu

    13 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam czy na pasku rozrządu jest np. napisana gdzieś data produkcji? i czy skoro mam niemiecki przegląd techniczny ważny to powinien być zmieniony? bo nie mam książki serwisowej i niewiem kiedy był ostatnio zmieniony ten pasek.

    Ewentualnie czy jest ktoś na forum kto może mi to sprawdzić po VINIE ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Szczerze ja bym nie ryzykował tylko wymieniał chociaż zawsze można wizualnie sprawdzić stan paska tylko co to da....

    Piszę tak bo każdym autku którym kupuje zmieniam od razu rozrząd bo nie bardzo mam zaufanie do sprzedających.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    lepiej wymienić ale można też popatrzeć na jego "rozłożenie" tzn pasek się rozszerza zbiegiem kilometrów zrobionych i można popatrzeć na ile jest szeroki-jeżeli masz po każdej stronie koła górnego od zaworów ok, 1,5mmdo 2mm to wskazuje że "niby jest ok" ale to żaden wskaźnik bo zależy też od paska ( w paskach continental w 90% się ta teoria sprawdza)jednak lepiej wymienić bo nie wiadomo jak rolki .[br]Dopisany: 16 Wrzesień 2010, 21:17_________________________________________________1,5mm-2mm luzu czyli widać koło oczywiście

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość -makaveli-

    wymień chłopie rozrząd sam dla siebie :cool1:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Wiem, jeżęli będzie się kwalifikował do wymiany to wymienię,

    a czy ktoś jest na forum kto może po nr. vin sprawdzić ostatni przegląd i co było zrobione?

    Nie musi być za darmo, mogę zapłacić.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    jak nie masz zadnej ksiazki serwisowej, rachunku, ani nigdzie na obudowie rozrzadu namalowane kiedy byla wymiana.... w takim wypadku nie jestes pewny przebiegu wiec raczej Ci nikt prezentu nie zrobil i rozrzad masz do wymiany bankowo

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    pasek + roleczki + napinacze + pompa wody do wymiany :kox:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Kolego lepiej wymień rozrząd. Jak kupowałem auto z Niemiec tez miało pojeździć na pasku jeszcze trochę, było zapewnienie sprzedającego, wlepki pod maską, zrobiony niewiele wcześniej tuv, ale pomimo to zdecydowałem się wymienić i co? Podczas zdejmowania okazało się że był w opłakanym stanie, co więcej pasek alternatora pękł podczas ściągania, a po zdjęciu rozdzielił się na dwoje.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    byl nie dawno temat w tym dziale o rozrzadzie do ajm i tam byly ceny i marki czesci ogolnie licz okolo 1tys zl[br]Dopisany: 16 Wrzesień 2010, 22:09_________________________________________________znalazlem temat tu masz co trzeba wymianic razem z cenami i markami

    http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=62963.0;all

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    No ja za cały zestaw wraz z paskiem wieloklinowym i paskiem kompresora klimy , wszystkie rolki i napinacze + kółko alternatora w zwykłym warsztacie na oryginalnych częściach ( może chcieli na mnie zarobić ale powiedzieli że na zamiennikach nie dają gwarancji że wytrzyma 90 tyś km i z doświadczenia nie będą się bawić w ich montowanie bo będę im potem marudził ) coś koło 1500-1700 zł. Ojcu znajomego posypała się pompa wody w trasie bo wierzył niemcom że wymienili wszystko -ASO Idczak VW Łódź - 2400 zł też całość.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    No ja za cały zestaw wraz z paskiem wieloklinowym i paskiem kompresora klimy , wszystkie rolki i napinacze + kółko alternatora w zwykłym warsztacie na oryginalnych częściach ( może chcieli na mnie zarobić ale powiedzieli że na zamiennikach nie dają gwarancji że wytrzyma 90 tyś km i z doświadczenia nie będą się bawić w ich montowanie bo będę im potem marudził ) coś koło 1500-1700 zł. Ojcu znajomego posypała się pompa wody w trasie bo wierzył niemcom że wymienili wszystko -ASO Idczak VW Łódź - 2400 zł też całość.

    niemcy zazwyczaj nie wmianiaja pompy wody... u mnie w passacie siedzi jeszcze z pierwszego montazu sprawdzalem w ASO nigdy nie byla wymianiana

    w wujaszka passacie FL takze od nowosci nie wymiania a rozrzad byl 2 razy robiony takze sprawdzane w ASO

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    To prawda, jak jest wbita wymiana rozrządu

    tzn. że tylko pasek rozrządu + rolki były wymieniane.

    Żadna pompa wody, paski klinowe czy też napinacze.

    Jak teraz wymieniałem rozrząd to napinacz paska klinowego i pompa wody była od nowości

    czyli nakulała 165 tys. km. Stan pompy wody opłakany, uszczelniali ją na silikon.

    Napinacz paska ładny, ale i tak wymieniłem na nowy.

    Jak nowy komplet to cały.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy