przemik Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 Uporzadkujmy. - wywal katalizator po tym powtorz logi -011,010 i 008 wszystkie dynamiczne - przychylam sie do pomysłu kolegi ciah zeby ustawic dawke w granicach 3-4 i zalogowac 001 stat oraz 013 stat Tyle ode mnie
Macio1986 Opublikowano 20 Września 2010 Autor Opublikowano 20 Września 2010 No wreszcie konkretna odpowiedź. Koledzy w weekend najwcześniej wezmę się za uporządkowanie tych spraw bo w tygodniu to nie pozwala mi na to czas. Porobię wszystkie logi i zobaczymy czy się coś poprawiło. Panowie, a tak na marginesie to zmienę dawki można ustawić za pomocą oprogramowania, czy trzeba od strony mechanicznej?
ciahciah Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 Można i za pomocą oprogramowania i mechanicznie, ze względów bezpieczeństwa najpierw spróbuj adaptacji vag'iem, jak nie da to żądanego efektu trzeba będzie poluzować 3 śrubki nastawnika i stuknąć nastawnik młoteczkiem tu masz sposób pierwszy: wybieramy 1-engine 11 login i tu wpisujemy 12233 i klikasz Do it!, następnie wchodzisz w 10 adaptacja w adaptacji blok 01 ustaw 3,0-3,4 mg pewnie będziesz miał wartość 32768, wpisz np. 32685 i klikasz test i save i finito podczas zabawy silnik musi mieć 90C i muszą być wyłączone wszystkie urządzenia elektryczne: nawiew, światła, radio
Macio1986 Opublikowano 20 Września 2010 Autor Opublikowano 20 Września 2010 Jutro zrobię tak jak mi proponujesz ciahciah zobaczymy, może coś to da, a tymczasem dokończyłem logi w trybie Basic. Logi znajdują się poniżej, albo w pierwszym poście. Jutro doślę 011 bo bateria mi w lapie padła i nie chciało mi się jechać po zasiłkę. Logi Basic Settings Log (0 - 000) Log (0 - 003) Log (0 - 004)
ciahciah Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 :gwizdanie: tyle mogę powiedzieć o twoim statycznym kącie wtyku, jest kompletnie nie ustawiony, pochwal się jak ci zapala furka? tu masz jak to poprawić: http://www.a4-klub.pl/smf/wszystkie_r4_tdi_oprocz_pd_ustawienie_kata_wtrysku-t10913.0.html;msg134497#msg134497
Macio1986 Opublikowano 21 Września 2010 Autor Opublikowano 21 Września 2010 Powiem Ci kolego, że zapala całkiem dobrze, ale gorzej jak silnik jest nagrzany... tzn nie od dotknięcia, ale kręcić nie musze... Cholerka, a byłem na ustawieniu i tak właśnie mi ustawił... 50zł zapłaciłem i w zasadzie za nic... Czy mogę reklamować to ustawienie jak dokonałem ok 2 miesięcy temu?
ciahciah Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 jeżeli teraz na zimnym ci dobrze zapala to może to oznaczać że masz pasek rozrządu o żąbek źle ustawiony, podam dwa przypadki dla porównania:ustawiłem sobie kąt 255 i nie było mowy o tym że zapale, jak już minąłem kąt 255 do 15 też ani tchu, dopiero powyżej zaczyna zapalać i już pali od starzało, a poniżej zero zapalania, drugi przypadek kolega miał 255 jak ty i auto zapalało kulawo, zmienił na 49-54 i było trochę lepiej ale nadal kulawo, ale on coś jeszcze ma nie halo bo przy dodaniu gazu korekcje idą w kosmos, rozrząd ponoć ma ok, sam sprawdzał i bardzo możliwe że słabo sprawdził :gwizdanie: a problem z zapalaniem na rozgrzanym silniku to standardowa dolegliwość spowodowana sporym przebiegiem pompy, starość nie radość reklamować zawsze można próbować, przy okazji niech sprawdzą rozrząd
przemik Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 Sam sobie popraw. Link co i jak zrobic masz trzy posty wyzej.
Macio1986 Opublikowano 22 Września 2010 Autor Opublikowano 22 Września 2010 Obiecany 011 Log (0 - 011) Wczoraj ustawiłem zapłon o ma wartość 53-55 (skacze). Także jedna sprawa załatwiona na dobre, a co do ustawień jakie zasugerował mi kolega ciahciah "wybieramy 1-engine 11 login i tu wpisujemy 12233 i klikasz Do it!, następnie wchodzisz w 10 adaptacja w adaptacji blok 01 ustaw 3,0-3,4 mg" pewnie będziesz miał wartość 32768, wpisz np. 32685 i klikasz test i save i finito Wartość 12233 wpisałem i postąpiłem wg opisu, natomiast w adaptacji blok 01 nie może osiągnąć podanej wartości 3,0-3,4 mg ze względu na brak jakiejkolwiek możliwości zapisania ustawień poza wartością 32686 jaką aktualnie mam przypisaną, a jaśniej mówiąc zmiana na inną wartość automatycznie wyklucza możliwość zapisania... Inne wartości można wpisywać i testować, lecz nie ma możliwości ich zapisania... Zmiana na jakąkolwiek wartość nic nie daje. Wartości jakie u mnie są to skaczący parametr 2,6-2,8mg
ciahciah Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 2,6-2,8mg może być, ja bym wrócił adaptacją do wartości fabrycznej 32768 i zrobił jak na tym filmiku, wtedy ustawisz cacy tylko nie musisz luzować tej trójkątnej śrubkioprócz ustawienia dawki też masz wywalić katalizator, wymień filtr paliwa i jak wszystko zrobisz zapraszam z kompletem logów wspomniałeś o wymianie szklanek, co było powodem wymiany? czy po wymianie coś się poprawiło?
Macio1986 Opublikowano 25 Września 2010 Autor Opublikowano 25 Września 2010 W najbliższym czasie, zapewne jutro zrobię zgodnie z tym filmem, a co do ymiany szklanek to powód był taki, że lekko było którąś z nich słychać więc zamówiłem oryginalne INA (takie jakie są fabrycznie montowane) i problem z głowy Kultura pracy diesla radykalnie się poprawiła i może nieco osiągi...[br]Dopisany: 23 Wrzesień 2010, 15:36_________________________________________________Zrobiłem zgodnie z filmem i ustawiłem ten parametr. W niedługim czasie pojadę do fachury to wywali mi kata, a wtedy logi wszystkie podam od nowa. Dziękuję narazie Panowie. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się