krystian29061 Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 kupilem niedawno a4 b8 po wypadku w niemczech i nie moge jej odpalic normalnie. Jezeli podepne go na krotko (pod maska) kablami to odpala. I mam pytanie czy musze szukac jakiegos bezpiecznika czy czegos innego? A moze dlatego tak jest ze poduszki sa otwarte?
Tobi_one Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 szczerze mówiąc ja nie mam tego problemu, może ktoś kto pracuje w serwisie bądź tez czai ten temat by coś więcej powiedział... ja jestem laikiem i mimo szczerych chęci nie pomoge być może to sprawa poduszek właśnie... nie wiem
domjenick Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 szczerze mówiąc ja nie mam tego problemu, może ktoś kto pracuje w serwisie bądź tez czai ten temat by coś więcej powiedział... ja jestem laikiem i mimo szczerych chęci nie pomoge być może to sprawa poduszek właśnie... nie wiem co takiego wniosła Twoja wypowiedz??? Jeśli nie umiesz pomóc-to nie zabieraj głosu
zbyszek7791 Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 pewnie sterownik air bag rozłączył zasilanie aku przy klemie + przy akumulatorze tam pewnie jest problem ( tak jest np. w bmw )
Tobi_one Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 szczerze mówiąc ja nie mam tego problemu, może ktoś kto pracuje w serwisie bądź tez czai ten temat by coś więcej powiedział... ja jestem laikiem i mimo szczerych chęci nie pomoge być może to sprawa poduszek właśnie... nie wiem co takiego wniosła Twoja wypowiedz??? Jeśli nie umiesz pomóc-to nie zabieraj głosu zasugerowałem właśnie , że to sprawa poduszek czyli air bag i kolejna osoba zbyszek7791 też to potwierdziła