adihonda Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 Witam Prosze o analize logow , dodam ze posiadam skrzynie multitronic i nie do konca bylem pewien jak je poprawnie wykonac logi. Logi dynamiczne byly przeprowadzane na 3 biegu , w trybie tiptronic ( + - ), pedal gazu wcisniety do oporu , bez kick down-a Autko troche kopci przy obciazeniu (bucie ). Mam je od niedawna wiec chce sprawdzic stan serducha 1. Odczyt błędów : Brak błędów 2. Odczyt bloków wartości mierzonych: a) próba statyczna: normalnie: log(000) http://vaglog.rtnet.pl/adihonda_22787.html log(001) http://vaglog.rtnet.pl/adihonda_22788.html log(003) http://vaglog.rtnet.pl/adihonda_22789.html log(004) http://vaglog.rtnet.pl/adihonda_22790.html log(007) http://vaglog.rtnet.pl/adihonda_22791.html log(013) http://vaglog.rtnet.pl/adihonda_22792.html log(018) http://vaglog.rtnet.pl/adihonda_22793.html log(023) http://vaglog.rtnet.pl/adihonda_22796.html Basic Settings: log(000) http://vaglog.rtnet.pl/adihonda_22797.html log(003) http://vaglog.rtnet.pl/adihonda_22799.html log(011) http://vaglog.rtnet.pl/adihonda_22798.html próba dynamiczna: log(000) http://vaglog.rtnet.pl/adihonda_22780.html log(001) http://vaglog.rtnet.pl/adihonda_22781.html log(003) http://vaglog.rtnet.pl/adihonda_22782.html log(004) http://vaglog.rtnet.pl/adihonda_22783.html log(008) http://vaglog.rtnet.pl/adihonda_22784.html log(010) http://vaglog.rtnet.pl/adihonda_22785.html log(011) http://vaglog.rtnet.pl/adihonda_22786.html Z gory wielkie dzieki
PAWEL69 Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 Co tu pisać.. Zdrowe TDI cieszyć się z jazdy,dbać o niego Pozdrawiam Paweł
adihonda Opublikowano 20 Września 2010 Autor Opublikowano 20 Września 2010 Nic tylko sie cieszyc martwie sie tylko tym kopceniem kolega mial go podpiete do vcds-a , patrzal co moze byc nie tak i powiedzial ze prawdopodobnie to przeplywomierz . Nawet kupilem srodek do czyszczenia przeplywomierzy , ale nie czyscilem przeplywki jeszcze , wolalem poczekac co wyniknie z logowania. Zaraz po kupnie autka mylem silnik bo strasznie byl uwalony zwlaszcza kolo zaworu EGR ? Moze jakies pomysly ?
PAWEL69 Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 Zaraz po kupnie autka mylem silnik bo strasznie byl uwalony zwlaszcza kolo zaworu EGR ? Moze jakies pomysly ? Pewnie EGR podcieka...ale działa prawidłowo jak chcesz mieć suchy silnik to go wymień[koszt niemały] lub zaślep czego nie polecam,ale można z tym żyć Co do lmm. to go nie czyść mierzy OK. najpierw wymień filtr powietrza Pozdrawiam Paweł
adihonda Opublikowano 20 Września 2010 Autor Opublikowano 20 Września 2010 Filtr byl wymieniony 3 tyg. temu
PAWEL69 Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 Filtr byl wymieniony 3 tyg. temu To ciesz się z jazdy ew. tylko EGR j.w. reszta zdrowiutka Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się