Musashi Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Widzę, że nie możecie spać.. :cygaro: łikend sie zaczal
Musashi Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 8E0 920 931D to zegary z B7... 9Q4 czyli kolorowy wyświetlacz. W B6/B7 chyba nie było nic mocniejszego (przynajmniej nie spotkałem się nigdy). to sie nie zgadza. licznik zdjety z B6... w B7 sa liczniki RB8
Bart-S Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 wolę angielski odpowiednik sie nie zdziw. ktoregos dnia wsiadziesz do auta, bedziesz chcial zlapac za kiere, a ta bedzie po prawej stronie To może uściślę. Nie lubię UK English - preferuję US, dlatego co najwyżej może mnie przywitać prędkościomierz w milach i fahrenheit na panelu klimy ---------- Post added at 02:31 ---------- Previous post was at 02:28 ---------- 8E0 920 931D to zegary z B7... 9Q4 czyli kolorowy wyświetlacz. W B6/B7 chyba nie było nic mocniejszego (przynajmniej nie spotkałem się nigdy). to sie nie zgadza. licznik zdjety z B6... Prawdopodobnie dlatego, że w ETCE jest już tylko zamiennik (P/PX).
Musashi Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 wolę angielski odpowiednik sie nie zdziw. ktoregos dnia wsiadziesz do auta, bedziesz chcial zlapac za kiere, a ta bedzie po prawej stronie To może uściślę. Nie lubię UK English - preferuję US, dlatego co najwyżej może mnie przywitać prędkościomierz w milach i fahrenheit na panelu klimy ale zajrzyj pod maske ,zanim zatankujesz
Bart-S Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 czyli ? mam wspawaną ćwiarę ? :polew::polew::polew::polew: Nie
slo Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 czyli ? mam wspawaną ćwiarę ? :polew::polew::polew::polew: Nie to git
Bart-S Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 wolę angielski odpowiednik sie nie zdziw. ktoregos dnia wsiadziesz do auta, bedziesz chcial zlapac za kiere, a ta bedzie po prawej stronie To może uściślę. Nie lubię UK English - preferuję US, dlatego co najwyżej może mnie przywitać prędkościomierz w milach i fahrenheit na panelu klimy ale zajrzyj pod maske ,zanim zatankujesz No coś Ty. Teraz dają "odpowiednią" naklejkę przy wlewie
Musashi Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 to sie nie zgadza. licznik zdjety z B6... Prawdopodobnie dlatego, że w ETCE jest już tylko zamiennik (P/PX). bankowo RB4, bankowo zdjety z B6 i bankowo w B6 dzialal /2002/ soft z niego poszedl do innego rb4, a licznik mam jako - bonus w etce nie sprawdze chwilowo brak (win 7 64 )
slo Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 to sie nie zgadza. licznik zdjety z B6... Prawdopodobnie dlatego, że w ETCE jest już tylko zamiennik (P/PX). bankowo RB4, bankowo zdjety z B6 i bankowo w B6 dzialal /2002/ soft z niego poszedl do innego rb4, a licznik mam jako - bonus Czyli co z moją ćwiarą ? ...
Musashi Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 czyli ? mam wspawaną ćwiarę ? w kolorze do wyboru
Bart-S Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 to sie nie zgadza. licznik zdjety z B6... Prawdopodobnie dlatego, że w ETCE jest już tylko zamiennik (P/PX). bankowo RB4, bankowo zdjety z B6 i bankowo w B6 dzialal /2002/ soft z niego poszedl do innego rb4, a licznik mam jako - bonus w etce nie sprawdze chwilowo brak (win 7 64 ) Całkiem możliwe, ja w ETCE widzę tylko zamiennik i numer przyporządkowany dla B7... Nie chce Ci się zainstalować czy uruchomić? Zależnie od problemu odpal instalkę lub exe ETKI w trybie zgodności z XP (powinno pójść). ---------- Post added at 02:39 ---------- Previous post was at 02:38 ---------- to sie nie zgadza. licznik zdjety z B6... Prawdopodobnie dlatego, że w ETCE jest już tylko zamiennik (P/PX). bankowo RB4, bankowo zdjety z B6 i bankowo w B6 dzialal /2002/ soft z niego poszedl do innego rb4, a licznik mam jako - bonus Czyli co z moją ćwiarą ? ... To nie o Twojej furce...
Musashi Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 No coś Ty. Teraz dają "odpowiednią" naklejkę przy wlewie w USA napewno. ostatnio ogladalem istrukcje lapka sony, np. jest dokladnie opisane, jak umiescic wtyczke zasilacza w gniezdzie sieciowym...
slo Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 To nie o Twojej furce... aa Lecę spać koledzy ! Dobrej nocki..
Bart-S Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 To nie o Twojej furce... aa Lecę spać koledzy ! Dobrej nocki.. Dobranoc
Musashi Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Całkiem możliwe, ja w ETCE widzę tylko zamiennik i numer przyporządkowany dla B7... Nie chce Ci się zainstalować czy uruchomić? Zależnie od problemu odpal instalkę lub exe ETKI w trybie zgodności z XP (powinno pójść). liczniki sa zamienne, kazdy licznik mozna zaadaptowac do ECU. nie idzie w trybie zgodnosci, ten sam problem z elsa i vcds. musze zaisntalowac virtual pc i na to dopiero. ---------- Post added at 02:47 ---------- Previous post was at 02:46 ---------- Lecę spać koledzy ! Dobrej nocki.. tak od razu, po dobranocce?
Bart-S Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Całkiem możliwe, ja w ETCE widzę tylko zamiennik i numer przyporządkowany dla B7... Nie chce Ci się zainstalować czy uruchomić? Zależnie od problemu odpal instalkę lub exe ETKI w trybie zgodności z XP (powinno pójść). nie idzie w trybie zgodnosci, ten sam problem z elsa i vcds. musze zaisntalowac virtual pc i na to dopiero. To dziwne. Mnie się udało z VCDSem.... Ale OK, VPC powinno rozwiązać problem... Z innej beczki - co powiesz na 62L na 600km
Musashi Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Musashi, no pefka nie no, jutro pojdziesz spac. ---------- Post added at 02:55 ---------- Previous post was at 02:54 ---------- To dziwne. Mnie się udało z VCDSem.... Ale OK, VPC powinno rozwiązać problem... Z innej beczki - co powiesz na 62L na 600km na jakiej windzie? w korku w miescie?
Bart-S Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 To dziwne. Mnie się udało z VCDSem.... Ale OK, VPC powinno rozwiązać problem... Z innej beczki - co powiesz na 62L na 600km na jakiej windzie? w korku w miescie? Win7 ale nie powiem Ci teraz która bo nie był to mój sprzęt. Średnie z przewagą trasy (głównie A2). Generalnie widzę tendencję w dół (mam na myśli kilometry). Najpierw nieco powyżej 700 a teraz ledwo ponad 600. Dziś wróciłem z Poznania - aktualnie mam 1/2 baku i przejechane 340km. Tankuję praktycznie zaraz po zapaleniu się rezerwy więc przy obecnych warunkach mogę nie doturlać do 600... Parametry nadal gitara. Zastanawiam się czy jest sens wywalić PD skoro w blokach pomiarowych jest cały czas OK... Jak już wreszcie przygarnę jakieś V8 to do spalania będę przyzwyczajony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się