Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOT POZNAŃSKI - NIEDZIELA godzina 17:00


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 103.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Madas

    16552

  • nike21

    8875

  • Musashi

    5707

  • variocustoms

    5052

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
:siema: No i wróciłem trasa Poznań-Głogów-Poznań zaliczona na 19" spalanie 6,5,nie jest źle.:wink:
Opublikowano

na 18'' miałem 5,5 po wirusie na 166 KM

na 16'' miałem 4,1-4,5

Opublikowano
:siema: No i wróciłem trasa Poznań-Głogów-Poznań zaliczona na 19" spalanie 6,5,nie jest źle.:wink:

Siema Daniel, :hi: ładny wynik. O takim spalaniu mogę tylko pomarzyć :facepalm: , no ale coś za coś :banan: . Właśnie sprawdzam paliwa na stacjach, i jak narazie Shell ( zwykły ON ) najbardziej zdaje egzamin, pod względem dynamiki oraz spalania.

Lukoil - średnio

Orlen - masakra

Bp - bez komentarza

Lotos - o dziwo dynamika normalnie, i spalanie w normie

Dziś zalałem Shella VPower - i musze kilka dni poczekać, bo efekt PLACEBO działa

Może ktoś z Was może polecić jakie paliwo i na jakich stacjach warto tankować, a które unikać ssszzzzzeeeeerrrroooookkkkkiiiimmm łukiem ?

pozdro

Opublikowano

ja od 2006 tylko i wyłącznie tankuję na Shellu, diesla, benę i LPG, co do V-power to jak dla mnie to nie jest marketing tylko lepsze paliwo, w A4 tylko lałem V-power diesel i spalanie i osiągi lepsze niż na innych paliwach

Opublikowano
ja od 2006 tylko i wyłącznie tankuję na Shellu, diesla, benę i LPG, co do V-power to jak dla mnie to nie jest marketing tylko lepsze paliwo, w A4 tylko lałem V-power diesel i spalanie i osiągi lepsze niż na innych paliwach

vario ,

czy to prawda że ON V-power to jedyne paliwo, które nie jest mieszane z innymi w rozlewni, ale jest dostarczane prosto na stację Shell, i przyjeżdża z niemiec ???

Opublikowano

Siema Daniel, :hi: ładny wynik. O takim spalaniu mogę tylko pomarzyć :facepalm: , no ale coś za coś :banan: .

3.0TDI jeździ bardzo ekonomicznie w trasie - jak jechaliśmy z grupą WLKP na letni zlot do Jarosławca to moja spaliła 6.7l a 3.0TDI Pepina 6.2l... U Ciebie nie będzie możliwe wykręcenie takiego wyniku ze względu na Tip-a, przez którego ekonomia jazdy strasznie spada. No ale tak jak napisałeś - coś za coś. Jeździsz sobie wygodniej/komfortowo ale wlać trzeba więcej... Od liftu B8 w końcu wypuścili 3.0TDI bez Quattro ze skrzynią CVT - tutaj ekonomia będzie taka sama jak w manualu. Jednak znów coś za coś (rezygnujesz z Q, lepsze spalanie i komfort jazdy jaki daje automat bezstopniowy).

Opublikowano

Siema Daniel, :hi: ładny wynik. O takim spalaniu mogę tylko pomarzyć :facepalm: , no ale coś za coś :banan: .

3.0TDI jeździ bardzo ekonomicznie w trasie - jak jechaliśmy z grupą WLKP na letni zlot do Jarosławca to moja spaliła 6.7l a 3.0TDI Pepina 6.2l... U Ciebie nie będzie możliwe wykręcenie takiego wyniku ze względu na Tip-a, przez którego ekonomia jazdy strasznie spada. No ale tak jak napisałeś - coś za coś. Jeździsz sobie wygodniej/komfortowo ale wlać trzeba więcej... Od liftu B8 w końcu wypuścili 3.0TDI bez Quattro ze skrzynią CVT - tutaj ekonomia będzie taka sama jak w manualu. Jednak znów coś za coś (rezygnujesz z Q, lepsze spalanie i komfort jazdy jaki daje automat bezstopniowy).

Dokładnie jest tak ja piszesz. Raz starałem się jechać naprawdę bardzo ekonomicznie na trasie, nie przekraczając 100 km/h i pilnując biegu na który Tip reguluje, również wrzucałem ręcznie wyższy gdy była taka możliwość np z 4 na 5 , lub z 5 na 6 bieg. Spalanie 6,80. Ale przyznaję się że gaz tylko muskałem.

A co do B8 lift, nachodzi jedno pytanie. Czy taki motor i taka moc z napędem FWD to rozwiązanie które jest optymalne, osobiście chyba wolałbym w Q lub napęd RWD.

Zastanawiam się jak bardzo przy takiej mocy napęd na przód ma zastosowanie ?

Opublikowano

Wydaje mi się, że 200KM jest jeszcze OK dla FWD - w 3.0TDI FWD z Multitronikiem masz 204KM.

...chociaż z drugiej strony np. Kuredu po programie swojej 2.0TFSI FWD uzyskał wynik bliki 300KM i nie narzekał :wink:

Opublikowano

ale Kuredu miał problemy z trakcją z tego co pamiętam

ja użytkując A5 3.0 TDIq uzyskałem spalanie 6,2 na 100 na trasie Kalisz-Katowice-Poznań-Kalisz więc było bardzo spoko

Opublikowano
Wydaje mi się, że 200KM jest jeszcze OK dla FWD - w 3.0TDI FWD z Multitronikiem masz 204KM.

...chociaż z drugiej strony np. Kuredu po programie swojej 2.0TFSI FWD uzyskał wynik bliki 300KM i nie narzekał :wink:

w 3.0tdi i 204 KM to żadna rewelacja, w porównaniu gdzie dziś 2.0 tdi ma 177 KM . Tyle że w 3.0 tdi jest elastyczność no i możliwości podciągnięca nawet do ok 280 KM, przy zachowaniu odpowiedniego komfortu, wystarczy jeden test z autami FWD, wrzucić 1 bieg, gaz do dechy nie trzymając kierownicy i patrząc jak reagują koła i kierownica, gdy jest zbyt dużo KM , lub kontrola trakcji nie jest odpowiednio przystosowana to od razu widać efekt. Ale oczywiście każdy robi to co lubi, i akceptuje to co chce :)

---------- Post dopisany at 21:03 ---------- Poprzedni post napisany at 20:49 ----------

Ale Panowie, co do tankowania, które stacje i paliwa zalecacie ???

Opublikowano

Ale Panowie, co do tankowania, które stacje i paliwa zalecacie ???

Też mnie to ciekawi.Gdzie są stację godne polecenia.

Opublikowano

Ja też tankuje na Shellu zazwyczaj, jak nie mogę to Orlen, ale z kolei nie wierze w V-powery i inne superpaliwa :decayed: w Poznaniu na Naramowickiej mam pewną stację :wink:

Opublikowano

Ja tankuję tylko na shell i sprawdzałem wielokrotnie że Vpower w moim przypadku nic a nic nie daje w spalaniu i jak zawsze namawiają pod dystrybutorem nalewacze na vpowera, oferują kuony na zniżki to mnie jak widzą to nawet nie zaczynają :wink:

Opublikowano
Ja też tankuje na Shellu zazwyczaj, jak nie mogę to Orlen, ale z kolei nie wierze w V-powery i inne superpaliwa :decayed: w Poznaniu na Naramowickiej mam pewną stację :wink:

Piechol, którą masz pewną stację na Naramowckiej ? Mamy Lotos i Bp. Lotos na Naramowickiej dla mnie jest w miarę, zostaje Bp...

---------- Post dopisany at 21:48 ---------- Poprzedni post napisany at 21:44 ----------

Ja tankuję tylko na shell i sprawdzałem wielokrotnie że Vpower w moim przypadku nic a nic nie daje w spalaniu i jak zawsze namawiają pod dystrybutorem nalewacze na vpowera, oferują kuony na zniżki to mnie jak widzą to nawet nie zaczynają :wink:

Zgadzam się, za każdym razem proponują rabat ect.ect Ile w tym prawdy???

Ale Panowie, tak jak już wcześniej pisałem ponoc V-Power nie jest z rozlewni, a trafia prosto z rafinerii do zbiornika. Ile w tym prawdy ?

Może i pytanie ponawiam , ale myślę że każdemu z nas zalezy na dobrej jakości paliwa :thumbup1:

Opublikowano

@tyc_jan pisałem już, że VP jest mieszany w PL a Racing jest importowany

ja osobiście naciąłem się na Orlenie, BP i Statoil więc tam nie tankuję

na Orlenie często jest woda w paliwie, moja matka w Mercedesie przez to straciła pompę paliwa za 3000 PLN

Opublikowano
@tyc_jan pisałem już, że VP jest mieszany w PL a Racing jest importowany

ja osobiście naciąłem się na Orlenie, BP i Statoil więc tam nie tankuję

na Orlenie często jest woda w paliwie, moja matka w Mercedesie przez to straciła pompę paliwa za 3000 PLN

Więc pozostaje jak dla mnie jedno stwierdzenie i jedno pytanie On na Shellu!I czy warto tankować VP i dopłacać ???

Opublikowano

Heloo :-)

Opublikowano
ja bym te parę groszy dopłacił i tankował VP :)

Też tak uważam...

---------- Post dopisany at 22:40 ---------- Poprzedni post napisany at 22:38 ----------

Panowie, jakie więc opony zalecacie do 3.0 tdi Q , o rozmiar nie pytam bo to każdego indywidualna sprawa, ale markę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...