Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOT POZNAŃSKI - NIEDZIELA godzina 17:00


Arkadiush

Rekomendowane odpowiedzi

Na bank ma 3.0 silnik[br]Dopisany: 21 Luty 2010, 10:49_________________________________________________

kumpel ma E36 3.0 m-pakiecie fajnie się zbiera nie powiem :gwizdanie:

Ale mimo tego jakoś więcej do Audi mnie korci :):good:

w E36 nie było 3 litrowych silników, największy chyba 2.8

no chyba że to prawdziwe M3 ? chociaż wydaje mi się że w M3 był 3.2 litra :mysli:

byl w M3 3.0 i 3.2. ten drugi ma 321KM a ten pierwszy nie pamiętam... Wentylek będzie wiedział :)

aaaaa tak - miał 280KM

ale rako mówił że to E36 z M-pakietem a nie M3

tak ma m pakiecik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 103.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Madas

    16552

  • nike21

    8875

  • Musashi

    5707

  • variocustoms

    5052

Top użytkownicy w tym temacie

w E36 3.0 miała tylko Mka

no to sie zgadza :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Tobą zawsz Fan ale ni mam kierowcy :(

nie przejmuj sie, ja też ni mam kierowcy, a poza tym jutro do roboty spadam więc muszę być kumaty rano.

przełożymy tą impre na później :evil: :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli planujesz zmienic na BMW to odradzam już teraz..... :no:

Piątka E60 mi po głowie chodzi 530d lub 535d

Najbardziej awaryjny model ze wszystkich. Wystepują takie awarie o których właścicielom AUDI się nie śniło. Do tego silniki maja nakulane pod 300k ( w Polsce nagle 150) i stają się skarbonką bez dna. Poza tym potrzebujesz diesla ? Czy w tym kraju każdy mus mieć diesla ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fury tez nie myje więc Wojtek sam nie będziesz :decayed:

a jeśli chodzi o Malika to on miał S4B6? :mysli: ostatnio miał S4B7...

no i dobrze, nie ma to jak być brudasem :wink4: a malik miał z tego co wiem B6 2.5tdi zrobioną w S-linie + później S4 B7 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Tobą zawsz Fan ale ni mam kierowcy :(

nie przejmuj sie, ja też ni mam kierowcy, a poza tym jutro do roboty spadam więc muszę być kumaty rano.

przełożymy tą impre na później :evil: :gwizdanie:

zawsze można na spota jechac do Malutkiej :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na bank ma 3.0 silnik[br]Dopisany: 21 Luty 2010, 10:49_________________________________________________

kumpel ma E36 3.0 m-pakiecie fajnie się zbiera nie powiem :gwizdanie:

Ale mimo tego jakoś więcej do Audi mnie korci :):good:

w E36 nie było 3 litrowych silników, największy chyba 2.8

no chyba że to prawdziwe M3 ? chociaż wydaje mi się że w M3 był 3.2 litra :mysli:

byl w M3 3.0 i 3.2. ten drugi ma 321KM a ten pierwszy nie pamiętam... Wentylek będzie wiedział :)

aaaaa tak - miał 280KM

ale rako mówił że to E36 z M-pakietem a nie M3

tak ma m pakiecik

:decayed:

w E36 3.0 miała tylko Mka

no to sie zgadza :wink4:

:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na bank ma 3.0 silnik[br]Dopisany: 21 Luty 2010, 10:49_________________________________________________

kumpel ma E36 3.0 m-pakiecie fajnie się zbiera nie powiem :gwizdanie:

Ale mimo tego jakoś więcej do Audi mnie korci :):good:

w E36 nie było 3 litrowych silników, największy chyba 2.8

no chyba że to prawdziwe M3 ? chociaż wydaje mi się że w M3 był 3.2 litra :mysli:

byl w M3 3.0 i 3.2. ten drugi ma 321KM a ten pierwszy nie pamiętam... Wentylek będzie wiedział :)

aaaaa tak - miał 280KM

ale rako mówił że to E36 z M-pakietem a nie M3

tak ma m pakiecik

:decayed:

w E36 3.0 miała tylko Mka

no to sie zgadza :wink4:

:decayed:

Ja tam sie gubie w tych silnikach ...wiem napewno ze ma E36 3.0 z m-pakietem, od goscia w polsce ja kupil który ten z kolei sciagnal z szwajcari.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli planujesz zmienic na BMW to odradzam już teraz..... :no:

Piątka E60 mi po głowie chodzi 530d lub 535d

Najbardziej awaryjny model ze wszystkich. Wystepują takie awarie o których właścicielom AUDI się nie śniło. Do tego silniki maja nakulane pod 300k ( w Polsce nagle 150) i stają się skarbonką bez dna. Poza tym potrzebujesz diesla ? Czy w tym kraju każdy mus mieć diesla ?

sprowadzam sobie sam auta i wiem jakie są przebiegi w niemczech, jak sie postarasz to da się znaleść z małym,

moja A4 miała w momencie zakupu 42500km- ale szukałem ponad 7 miechów.

Nie wiem czy potrzebuje diesla - chciałem po prostu zacząć oszczędzać na paliwsku i myśle że taki 272 konny 535 byłby idealny :polew: :polew: :polew::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O dzizes... mod przeniósł mój temat o VT felg do hyde-parku...

tak to już jest :wink4: będziesz sprzedawać tamte 18"? :gwizdanie: w jakim są stanie, jakie oponki itd? :decayed:[br]Dopisany: 21 Luty 2010, 10:59_________________________________________________

chciałem po prostu zacząć oszczędzać na paliwsku i myśle że taki 272 konny 535 byłby idealny :polew: :polew: :polew::decayed:

jeszcze trochę i diesel będzie droższy od beny... :naughty: wtedy będziesz miał oszczędności, że hoho :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra panowie ja zmykam to do zobaczenia :hi::good:

no nara, tylko przyjedź dzisiaj :decayed:

przyjechac przyjade ale niewiem czy odjade :decayed:

Madbar ma manete mi zmieniać : :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sprzedaję felg S4.

A diesel ? Podam ci kilka oszczedności w silniku M57. Najciekawsza. Co 100.000 km trzeba zmieniac kolektor dolotowy (1500 PLN), bo się klapki regulujace długość urywają i wpadają do komory spalania. Jak sie uda, to rozdupcą tez turbo. Czesto padają termostaty, gł 170 PLN , egr 140 PLN. Pekąją kolektory wydechowe bo są blaszane - 1500 PLN. Wtryski ? 6 sztuk - 800 PLN/ sztukę. Koło pasowe ? - 1500 PLN - popularna awaria. Moduł komfortu, przecierajace się wiazki w klapach i kupa innych gówien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sprzedaję felg S4.

A diesel ? Podam ci kilka oszczedności w silniku M57. Najciekawsza. Co 100.000 km trzeba zmieniac kolektor dolotowy (1500 PLN), bo się klapki regulujace długość urywają i wpadają do komory spalania. Jak sie uda, to rozdupcą tez turbo. Czesto padają termostaty, gł 170 PLN , egr 140 PLN. Pekąją kolektory wydechowe bo są blaszane - 1500 PLN. Wtryski ? 6 sztuk - 800 PLN/ sztukę. Koło pasowe ? - 1500 PLN - popularna awaria. Moduł komfortu, przecierajace się wiazki w klapach i kupa innych gówien.

:mysli:

chyba sie jeszcze zastanowię :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...