Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOT POZNAŃSKI - NIEDZIELA godzina 17:00


Arkadiush

Rekomendowane odpowiedzi

ale ja staram się ciągle tłumaczyć kulturalnie o co mi chodzi :)

Czy rozumiesz o co mi chodzi w różnicy w robieniu logów i normalnej jazdy + ostrego przyśpieszania ? Bo o to mi się rozchodzi głównie.


liczyłem na konstruktywną wymianę zdań a nie na kłótnię który lepiej rwie..

czy my się kłucimy ? :) wg mnie nie.

to Ty mówisz że na każdym biegu tracisz przyczepność, a ja próbuje wytłumaczyć Tobie o co mi chodzi od kilkudziesięciu postów.

Edytowane przez slo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 103.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Madas

    16552

  • nike21

    8875

  • Musashi

    5707

  • variocustoms

    5052

Top użytkownicy w tym temacie

jest jedna pozytywna sprawa tej "wymiany zdań" przynajmniej ożywiło się troszkę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też racja :) Mam nadzieje że w niedziele uda mi się wyjaśnić o co chodzi :)

Czy już wyjaśnione i się rozumiemy ?

Edytowane przez slo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko rozumiemy ale i tak sprawdzę to przed spotem i naigram jakieś filmiki z prób :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możemy jechac w strone ławicy - tam jest ładna prosta.

Możesz sprawdzić mojego BEXa, z tym że u mnie siedzi skrzynia z 3.0 v6 :) Ale różnicy wielkiej myslę, że nie ma.



spoko rozumiemy ale i tak sprawdzę to przed spotem i naigram jakieś filmiki z prób

nie ma co sprawdzać :D

przy butowaniu do 3 biegu prawdopodobnie będziesz tracić przyczepność.

przy robieniu logów nie stracisz przyczepności na 3 a tym bardziej na 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o logi. NIe o normalne przyśpieszanie i zmiane biegów tak jak się powinno zmieniać..

Logi robi się od 1500 obrotów. Wrzucając dwójkę przy 20km/h nie zamielisz bo max Nm osiągasz przy większych obrotach.

Jeśli jedziesz normalnie, czyli: 1 -but do konca, 2 -but do końca - wtedy na 2 stacisz przyczepność ponieważ wbijasz ją przy np 4 czy 5tys obrotów.

Rozumiecie o co mi chodzi?

Ja Cię rozumie.

Przy 1500rpm jak depne do oporu to wiadomo, że nie zamiesza od razu. Ale jak dojdzie do 1.8tys. obrotów na mokrym to nawet na trójce koła tracą przyczepność kiedy mam gaz w podłodze a właśnie logi się robi z gazem do dechy.

Czyli jak popada mam już te 1500rpm, trzeci bieg i nagle wcisnę do dechy to gwarantuje Ci,że stracę przyczepność co nie jest pożądane przy logowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czechu i fazi, pokażecie mi w niedziele jak na 3 biegu przy logach zrywa przyczepność na mokrym :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden o lampce, drugi o logach, później o butowaniu coś kolejnego. Panowie wtf :facepalm:

Serio kompletnie różne przypadki omawiacie i chyba nikt drugiemu nie przyzna racji bo się nie da a żaden nie ustąpi :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oby ! hehe :)


jeszcze pytanko - jakie macie oponki? rozmiar i model.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zawsze dążyłem do jak najlepszej trakcji w każdych warunkach...

no ale przechwalanki komu pierwszemu zapali się kontrolka ESP przy przyśpieszalniu ? :D Panowie..

Edytowane przez slo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie się nigdy nie zapali :D

ewentualnie przy butowaniu od 0 to zapali się kontrolka od skrzyni bo ja zmieli :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...