Tomigsi Opublikowano 12 Września 2007 Opublikowano 12 Września 2007 witam , na wykresie moc seryjna troszkę mnie zdziwiła, czy ktoś się spotkał z czymś takim i krzywa jest trochę nie stabilna , pomiar serii był jako drugi przełożyłem kości jak auto było na rolkach, proszę o opinię
Motor Opublikowano 12 Września 2007 Opublikowano 12 Września 2007 To w serii miałeś braki Ale te fale Dunaju na wykresie to dziwne Auto sprawne na TIP-TOP?
Piotrek98igo Opublikowano 12 Września 2007 Opublikowano 12 Września 2007 Ale te fale Dunaju na wykresie to dziwne :blink bo to v-techowska hamownia
Gość Keżor Opublikowano 12 Września 2007 Opublikowano 12 Września 2007 100Nm Ci dodali? pewnie chip z chipsów. polecam zdjagnozować auto i wrócić mocą seryjną do standardu , czyli powinieneś mieć jakieś 110-115KM i 235-245Nm W SERII!! a potem bawić sie w cipki. te fale są bardzo podejżane.
spanky Opublikowano 13 Września 2007 Opublikowano 13 Września 2007 ewidentne braki w serii ... przed "cipowaniem" pozbierac wszystkie kucory które sie rozbiegły .... falowanie to pewnie niedomagania sterowanie doładowaniem turbiny ... 100% pewnosci potwierdzi pełna diagnoza Vag'iem ....
Tomigsi Opublikowano 17 Września 2007 Autor Opublikowano 17 Września 2007 może z tych logów będzie coś widać odnośnie braków w serii, pomiary były robione na kościach ori. 003,004,011 008,010
TTom3k Opublikowano 17 Września 2007 Opublikowano 17 Września 2007 10 koni mniej seryjnie ? nie przejmuj sie w v-tech to chyba standart
Tomigsi Opublikowano 17 Września 2007 Autor Opublikowano 17 Września 2007 v techowska hamownia, może i oszukuje ,ale co logami czy są poprawne? , jak porównywałem z poprawnymi to moje wychodzą trochę blado.Będę wdzięczny jak ktoś kompetentny mi odpisze,pozdrawiam.
spanky Opublikowano 18 Września 2007 Opublikowano 18 Września 2007 według przedstawionych logów Twojej audicy nic nie dolega ....
SebMis Opublikowano 18 Września 2007 Opublikowano 18 Września 2007 zrób logi 008 i 011 na chipsach v-techu
Tomigsi Opublikowano 18 Września 2007 Autor Opublikowano 18 Września 2007 to teraz jestem spokojny Wielkie Dzięki koledzy, a co do logów to nie wiem czy zdążę zrobić logi na seryjnych wtryskach bo już zakupiłem końcówki od axg 150koni, zwane 216-stki czy jakoś tak, i chcę zmienić je u pompiarza jak będę miał chwilkę. Zrobię logi na axg, chyba że coś się zmieni. Pozdro
Iverson Opublikowano 18 Września 2007 Opublikowano 18 Września 2007 przy pełnym bucie lekko za mną ciągnie się mały batory. Zrobię logi na axg, chyba że coś się zmieni. a jak przy dizlu ma nie byc dymu. A na jakich biegach masz dym?? 1 i 2 czasem 3 to u mnie standard przy ostrym ruszeniu i nie wyeliminujesz tego w 9 letnim aucie. chyba ze dym masz na każdym to juz nie jest ładnie wtedy.
Tomigsi Opublikowano 23 Września 2007 Autor Opublikowano 23 Września 2007 dodaję logi z wtryskami 216, dzisiaj u mnie w regionie odbył się spot na lotnisku , oj było ściganko, 2.0 16v zostawały dwie długości auta za mną na 400m , przy okazji zrobiłem logi soft + 216 od axg ile kucy nie mam pojęcia , ważne że wyrywa jak wściekły do przodu. jeszcze turbo awx +fmic i będzie komplet logi robiłem ze stożkiem w otworze po lampie, nie ma jak dobry dolot dawało to efekty na starcie, nie było tej zmuły
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się