IhoVanI Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 Proszę o pomoc. Wymieniłem klocki hamulcowe w całym aucie, na tylnych tarczach był polot korozji a klocków to wręcz nie było ( tylne kola nie hamowały). Prawy tył poszedł gładko a z lewej odkręciłem zacisk, przewód hamulcowy i wyciągnąłem tłoczek (chyba nie potrzebnie) żeby go przeczyścić. Złożyłem wszystko, odpowietrzyłem cały układ i jazda próbna. Mocne hamowanie, pedał lekko ucieka uruchamia się abs po zatrzymaniu deptam jeszcze parę razy w pedał i kolo lewego kola plama z hydrolu :/ Wracam na warsztat odkręcam kolo deptam po hamulcu na zgaszonym i włączonym silniku i nic sucho nic nie cieknie... Zakładam kolo i na jazdę próbną, rezultat ten sam: uruchamia się abs po zatrzymaniu deptam jeszcze parę razy i na asfalcie plama - wracam na warsztat odkręcam koło deptam deptam i nic ani kropelki... Wnioskuje że płyn wycieka podczas działania abs-u ale którędy i dlaczego? Dodam jeszcze tyle że gdy auto stoi pedał jest "twardy" od pierwszego naciśnięcia a podczas jazdy pedał staje się twardy za drugim - trzecim naciśnięciem.
Dev Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 auto na podnosnik, zapal silnik i dwie nogi na hamulec. Nie ma cudow, gdzies ucieka plyn
IhoVanI Opublikowano 20 Września 2010 Autor Opublikowano 20 Września 2010 Też tak pomyślałem że to jest niemożliwe, po trzeciej takiej próbie powycierałem wszystko szmatką i z nerwów zacząłem wciskać pedał na hama i nic ani kropelki a na drodze wciskałem pedał z "normalna" siłą i powstawała pokażna plama... Jutro poproszę kogoś żeby się przejechał i po ostrym hamowaniu postaram się szybko looknąć pod samochód (cuda świata...) normalnie załamka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się