loganek Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 Witam. Pojawiam się ponownie z kompletem poprawnie zrobionych logów i proszę o ich analizę. Próba statyczna Log 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/84f068e4c87b2222.html Log001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2dfe931c694c7b1e.html Log003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ca85e4214ecba58c.html Log004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2a4712723ffcdfc9.html Log007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/61fc041cc8cfd859.html Log013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/907088ae5d10ea4b.html Log018 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fc7abe9fd356ee33.html Log023 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/196b52fd79540897.html Log014(brak wartości?) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e509521c3a5f7452.html Próba statyczna BS Log000BS http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/187ccd9bae7d9d15.html Log003BS http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ebee5b944a9346c3.html Log011BS http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ee0429c13f69649e.htmlhttp:// Próba dynamiczna Log000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/382cfa086a2726da.html Log001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6ea39dc9be4a41d8.html Log003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e40fc0fb5f39eee8.html Log004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/063c45c744c0bd50.html Log008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5e6d71f92398e7a2.html Log010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/80d671940e2a5159.html Log011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/12c75e23aee856dd.html
VeilSide Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 siema, -turbo ok -przeplywomierz ok -PD ok -EGR ok -kąt synchronizacji ok -jesli auto bylo dogrzane przy robieniu logow to termostat do wymiany,
ciahciah Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 termostaty do wymiany, najlepiej kup w aso, po za tym ja nic złego nie widzę
loganek Opublikowano 22 Września 2010 Autor Opublikowano 22 Września 2010 Najbardziej obawiałem się o turbo. Wkręcając silnik na wysokie obroty, około 4300-4500 czasami łapał notlaufa. Czyżby kierownice się próbowały blokować, czy może takie są objawy turbiny która wkręca się na najwyższy zakres obrotów i wtedy ją odcina?? A jeśli chodzi o temperaturę silnika przy robieniu logów to na wskaźniku było 90 stopni. W największe upały nigdy się nie przegrzewał, a zimą trzeba było trochę przejechać do osiągnięcia temperatury. Czyżby termostat się nie zamykał ??
ciahciah Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 podczas jazdy na klimatroniku włącz kanał 49 i tam po obserwuj temp, jak będzie poniżej 88C to termostat do wymiany, co do turbiny dbaj żeby olej zawsze wymieniać w terminie, na zimnym jeździj delikatnie do 2000obr, przed zgaszeniem zawsze odczekaj 30sekund, no i poco kręcisz silniki powyżej 4000obr, przecież on wtedy już nie ciągnie.. a jak czasem zdarzy się przy wysokich obrotach tryb awaryjny to może to oznaczać że kierownice się przycinają ale puki co nie masz się czym przejmować, jedynie od czasu do czasu przedmuchaj turbo z pedałem w podłodze
loganek Opublikowano 22 Września 2010 Autor Opublikowano 22 Września 2010 Kanał 49 klimatronika pokazuje od 83 do 85 oC.
ciahciah Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 termostat do wymiany, kup ori w aso, zamienniki odradzam mam zagadkę dal innych, dzisiaj jadę i mam nie zależnie od stylu jazdy temp 98-99C, zawsze miałem 94-95C a przy pałowaniu 99C, chyba jednak chłodnice trzeba będzie po 13 latach pracy wyczyścić.. a może szlak trafił wirnik pompy? ma tylko 13 lat i 233 tys km na karku :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się