pajakleon97 0 Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Witam Prosze o pilna pomoc . Wiem ze nei powinienem ale jechalem na rezerwie az silnik zgasl i nie chce zapalic chociaz zalalem juz pol baku co robic pomozcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madas 2 Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 zgłoś się do Musashiego (PW) mieliśmy identyko problem w trasie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson 3 Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Układ paliwowy sie najprawdopodobniej zapowietrzył ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madas 2 Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Układ paliwowy sie najprawdopodobniej zapowietrzył ;] dokładnie tak ... i nie pamiętam jak to odpowietrzał dlatego skierowałem go do Mussy bo on to robił na miejscu i zajęło mu to kilka minut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeeJay_Kill 1 Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Kolego - w AFN'ie sprawa jest prosta. Odkręć taką śrubę dziesiątkę na filtrze paliwa, potem dobry klucz 17 i poluzuj nakrętki na wszystkich wtryskach. Zakręć silnikiem, aż się pokaże paliwo w tej śrubie na filtrze. Potem ją zakręcisz i ruszysz rozrusznikiem, aż na wtryskach poleci paliwo. Wtedy dokręcasz nakrętki i odpalasz już bez bólu. Powodzenia, pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajakleon97 0 Opublikowano 21 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 dzieki wielkie za pomoc juz bede wiedzial co robic mam nadzieje ze to pomoze bo juz sie strasznie wkurzylem ze przez swoja glupote wyniknela powazna awaria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madas 2 Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Kolego - w AFN'ie sprawa jest prosta. Odkręć taką śrubę dziesiątkę na filtrze paliwa, potem dobry klucz 17 i poluzuj nakrętki na wszystkich wtryskach. Zakręć silnikiem, aż się pokaże paliwo w tej śrubie na filtrze. Potem ją zakręcisz i ruszysz rozrusznikiem, aż na wtryskach poleci paliwo. Wtedy dokręcasz nakrętki i odpalasz już bez bólu. Powodzenia, pozdrawiam. ooo dokładnie tak zrobił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajakleon97 0 Opublikowano 21 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 no to gicio mysle ze sam tez dam rade to zrobic mam nadzieje ze poskutkuje a jak nie to co robic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 wystarczy ten klucz 10 tka na filtrze paliwa zalej filtr do pełna i zakręć chwile i zapali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajakleon97 0 Opublikowano 21 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 jak zalac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 obawiam sie ze nic z powyzszego nie pomoze.... sa dwie mozliwosci. jedna zgodnie z procedura VAG. kazda z nich rozpoczynasz od napelnienia filtra paliwa paliwem. druga, jest prostsza co prawda to ratunkowa ale skuteczna- delikatnie luzujesz nakretke przewodu paliwowego wtryskiwacza aby rozszczelnic polaczenie. uruchamiasz na kilka obrotow walem rozrusznik, az zacznie sie wydobywac paliwo pod cisnieniem, z rozszczelnionego polaczenia - uwaga na oczy!!!! dokrecasz nakretke. przeprowadzasz powyzsza operacje kolejno dla kazdego wtryskiwacza. po czym uruchamiasz silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajakleon97 0 Opublikowano 22 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 dzieki zaraz ide sprobowac czy mi sie uda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malcolm25 0 Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Jak w moim 1.9 TDI pseudo mechanik zmieniał filtr i zapowietrzył układ to mi go ratowali Plakiem. Plak + zapalniczka i do rury doprowadzającej powietrze z filtra powietrza. Jeden psikał i podpalał a drugi kręcił rozrusznikiem. I wiecie co? Zadziałało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Jak w moim 1.9 TDI pseudo mechanik zmieniał filtr i zapowietrzył układ to mi go ratowali Plakiem. Plak + zapalniczka i do rury doprowadzającej powietrze z filtra powietrza. Jeden psikał i podpalał a drugi kręcił rozrusznikiem. I wiecie co? Zadziałało Dobrze, że napisałeś pseudo mechanik U mnie uruchamianie na samostar miało miejsce raz, jak już pompa powiedziała papapa. Wracając do tematu, miałem identyczną sytuację jak założyciel tematu. U nas na forum nie znalazłem opisu tylko na kupie.eu Może warto byłoby takowy wrzucić do działu warsztat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA 0 Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 U mnie też kiedyś brakło paliwa i po paru minutach kręcenia sam odpalił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 U mnie też kiedyś brakło paliwa i po paru minutach kręcenia sam odpalił. ciekawe co na to pompa wtryskowa.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 62 Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 coda U mnie też kiedyś brakło paliwa i po paru minutach kręcenia sam odpalił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rusektdi 0 Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 coda U mnie też kiedyś brakło paliwa i po paru minutach kręcenia sam odpalił. jak to mowia takie rzeczy to tylko w audi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajakleon97 0 Opublikowano 22 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 dzieki za pomoc koledzy sposob musashiego okazal sie skuteczny i niunka znow pali jak zloto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA 0 Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 ciekawe co na to pompa wtryskowa.... Nic do dziś śmiga jak złoto a było to ze 2 lata czyli jakieś 60 tys. km temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się