LAKIER88 Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 http://allegro.pl/promocja-remus-tlumik-uniwersalny-i1240133290 osobiście polecałbym cos w tym stylu czyli taki REMUS taki kształt końcówek tylko nie koniecznie nowy ładna używka bo nowy remus jest w cenie jak widac pozdrawiam i powodzenie w modzie [br]Dopisany: 28 Wrzesień 2010, 18:43_________________________________________________http://allegro.pl/promocja-remus-tlumik-uniwersalny-i1240133290.html
KYLOMC Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 jaka jest średnica rury dolotowej seryjnego tłumika końcowego w 1.8t ???
GRYFI Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 http://allegro.pl/tlumik-sportowy-rm-motors-t76p-opaska-gratis-i1232833619.html Mam w planach założenie jakiegoś wydechu .... wiec taka sie rozglądam co otym myślicie ??? raczej bym odradzał.jeśli już to kup tłumik dedykowany a nie uniwesal. http://new.ulter.com.pl/offer/dedicated/2/audi_a4-typ-b5
krystianx85 Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 koledzy w żadnym wypadku nie kupujcie uniwersalnych tylko dedykowane a z basem tez nie przesadzajcie po 200 km odechce się wam basu , polansować się chwile to fajnie jest ale w trasie odechce sie wam po przejechaniu 100km wiem coś o tym .
denveco Opublikowano 10 Listopada 2010 Autor Opublikowano 10 Listopada 2010 Krystian85 dlatego nie chce jakiegos wyjca, pierdziocha, czy jak wrc. Chce poprostu ladny pomruk, a w trasy smigam sporadycznie.
Remik-A4 Opublikowano 18 Listopada 2010 Opublikowano 18 Listopada 2010 to moze Milltek http://www.millteksport.com/
denveco Opublikowano 19 Listopada 2010 Autor Opublikowano 19 Listopada 2010 No "wyglada" calkiem ciakwie, tylko przy jakiem silniku to bylo?? Bo przy V6 dzwiek bedzie napewno inny. Dlugo wciales juz myslalem ze nie wrocisz po ta kamerke hehehe.
Remik-A4 Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 Hi hi to nie moja Audica Ja mam B6 - http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=163060.45 Milltek to jeden z lepszych ukladow choc mniej znany w PL :gwizdanie: tak samo jak Magnaflow ktory ma jeszcze glebszy bass
denveco Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Opublikowano 20 Listopada 2010 Kuraka stopa. Ja bym obstawial cos kolo tego co ja wstawilem na pierwszej stronie a cos co Ty wystawiles jako pierwsze z tym ze roznica polega na tym ze u Ciebie im wiecej w pedal tym glosniej, a w tym co ja to fajnie mruczy na postoju a jak dodac pedal to jakby ucicha, albo takie mylne odnosze wrazenie,, Ja swojej nie slysze jak chodzi, taka skubana szeptem gada, chce co nieco podkreslic jej serducho, ale zeby w trakcie jazdy nie miec glowy jak dzwon od tego buczenia w trasie, bo miasto to pal licho.
Remik-A4 Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 a moze uklad na zamowienie " custom " myslales o tym ?
denveco Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Opublikowano 20 Listopada 2010 To z kolei nie taka tania inwestycja na wymiane calego ukladu. Bardziej to o tlumik koncowy mi chodzi....
krystianx85 Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 uwaga zle dobrany wydech może zniszczyć silnik !!!!!!
KICHOL Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 uwaga zle dobrany wydech może zniszczyć silnik !!!!!! wyjaśnij........bo zaciekawiłeś mnie tym twierdzeniem.
Remik-A4 Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 lub tez, co rozumiesz przez " zle dobrany " ?
denveco Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Opublikowano 24 Listopada 2010 lub tez ".... moze zniszczyc....."
krystianx85 Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 żle dobrany czyli uniwersalny napewno nie w każdym wypadku ja do forda wsadziłem ala"mugena mimo że mechanik odradzał mi to, że uklad wydechowy to powazna rzecz i zla ingerencia może zniszczyc silnik . Na początku bylo spoko ale pózniej auto zaczeło tracic moc i to bardzo !!! ale zawsze są dedykowane napewno nie zaszkodzi bo jest dostosowany do auta. może się myle ale lepiej przed kupnem skąsultować się z kimś kto zna sie na żeczy.
pitman Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 Na pewno lepszy jest dedykowany markowy tłumik dobrany pod konkretny model i silnik auta.Niestety takie tłumiki są sporo droższe od uniwersalnych.
slaviozo Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Na pewno lepszy jest dedykowany markowy tłumik dobrany pod konkretny model i silnik auta.Niestety takie tłumiki są sporo droższe od uniwersalnych. nitk nie mowi ze tuning jest tani i po drugie końcowy jedynie wizualke ci zmieni ewentualnie bedzie glosniej nic poza tym a GLOSNO = wiejsko/miejski tunning moim zdaniem albo calosc albo wcale lub koncowke sobie zaloz i tyle.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się