Forest Opublikowano 15 Września 2007 Opublikowano 15 Września 2007 Witam. Jako, że sam patrze i za bardzo nic nie widzę, prosiłbym o pomoc w analizie logów. Nie wiem czy dobrze zrobiłem, jakby co to zrobię jeszcze raz. Samochód trzy razy w ciągu dwóch tygodni dostał notlaufa. Działo się to tylko na piątym biegu, podczas dłuższego przyspieszania. Na pozostałych biegach było OK. Błąd wyskoczył tradycyjny 17965 - czyli wszystko może być. Kierownice chodzą jak nowe, mieszek szczelny. Może N75? Jak go sprawdzić? Poniżej logi z czterech bloków. Wiem, że to nie forum Octavii, ale na razie pomykam takim czymś. Dzięki za pomoc.
spanky Opublikowano 15 Września 2007 Opublikowano 15 Września 2007 problem ze sterowaniem turbulum ... ewidentne przeładowanie: wymagane ~2 bary rzeczywiste ~2.3 bara ... mozna zaczac od podmiany N75 na nowy ....
Forest Opublikowano 15 Września 2007 Autor Opublikowano 15 Września 2007 Bo przepływka raczej dobrze wygląda? Tak mi się wydaje przynajmniej. Dzisiaj będę miał zaworek na podmiankę. Jak go założę i zrobię logi to w bloku 11 powinno się pozmniejszać trochę? A jak będzie to samo? Pozdr.[br]Dopisany: 15 Wrzesień 2007, 13:58 _________________________________________________No i wymiana zaworka nie pomogła. Dalej to samo. Poniżej wykres bloku 11: A tu trzy bloki podczas wystąpienia notlaufu na piątym biegu: Co jeszcze można sprawdzić i czym? A może te wyższe wartości w bloku 11 są spowodowane ty, że auto ma chipa? Czy to nie ma nic wspólnego?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się