maniek1983 1 Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Witam Panowie mam problem niedawno kupiłem audi i wogóle nieznam tego silnika. Dziś przejechałem jakies 130km postawiłem auto i za jakies 30 minut zuważyłem małą plamkę pod samochodem posmakowałem tego specyfiku i okazało sie ze to płyn chłodniczy Było widać jak na tym pod spodem stabilizatorze wisza kropelki. Niestety nie mam jak sprawdzic skad to leci bo jestem tylko przejazdem daleko od domu a samochód na parkingu dodam tylko że jest to gdzieś w okolicach nad filtrem oleju ale nie ma dojścia żeby lepiej spojrzec w takich warunkach. Prosze panowie o pomoc skad to moze sie wydobywać?????? nie jest to gwałtowny wyciek ale krople pod spodem widac było i plamki sie robią. Prosze o POMOC [br]Dopisany: 23 Wrzesień 2010, 21:41_________________________________________________aha to diesel 1.9 90km 1995rok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nobile 0 Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Strzelam w ciemno ze to pompa wodna, ale to tylko sugestia jak by nikt więcej nic nie napisał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1983 1 Opublikowano 23 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 aha czyli gdzies tam sie pompa wodna znajduje tak? hmm narazie jest mały wyciek jesli to pompa zrobię jeszcze jakies 200km aby wrócic?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAKIER88 0 Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 bez przesady nad filtrem oleju jak mówi maniek nie znajduje sie pompa wody może jakiś waz ci się przedziurawił?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koper84444 2 Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Pompa wody jest z przodu silnika i napędzana jest paskiem wieloklinowym. Spróbuj rozgrzać silnik do 90C (większe ciśnienie płynu chłodzącego) i sprawdzić węże, w których krąży płyn chłodzący. Być może któryś jest przetarty bądź pęknięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1983 1 Opublikowano 23 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 ufff troche ulżyło lepiej zeby to był jakiś wąż sprawa jest taka ze ciezko zajrzeć tam to jest gdzies nad filtrem oleju tak jak sie patrzy z prawego boku silnika to jest gdzies w połowie powyzej filtra oleju tam włsnie czuje ze jest mokro tyle udało mi sie wyczuć palcem[br]Dopisany: 23 Wrzesień 2010, 22:04_________________________________________________o własnie termostat chyba tez jest padniety bo wskazówka pokazuje góra 80 stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koper84444 2 Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Kolego, możesz próbować wracać do domu, jeśli na chwilę obecną jest to mały wyciek, ale proponuje częste zatrzymywanie się i kontrolę ilości płynu chłodniczego. Staraj się również nie przeciążać silnika, żeby go nadmiernie nie nagrzewać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1983 1 Opublikowano 23 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 ok DZIEKI WIELKIE Panowie jutro rano eszcze powalcze na parkingu może uda mi sie coś wypatrzec a jak nie to bez kozackich numerów na drodze wrócę do domu i chyba pojade do jakiegoś czrodzieja. Ja to mam pecha w 2 vectrach miałem problemy z plynem chłodniczym teraz audi i tez :wallbash: :wallbash: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piekarz 0 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Mi też wyciekał płyn i temp. 85C , okazało się ze padnięty był termostat i uszczelka pod termostatem. teraz 90C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekkarauda 0 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Kolego sprawdz też kruciec czy jakoś tak ,one lubię pękać ,u mnie było pęknięcie [mała ryska] a sadziło .Koszt 10 zł nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabson765 0 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Kolego sprawdz też kruciec czy jakoś tak ,one lubię pękać ,u mnie było pęknięcie [mała ryska] a sadziło .Koszt 10 zł nowy sprawdz ten krociec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1983 1 Opublikowano 24 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 ok wróciłem hmmmm dziwna sprawa dziś nie wycieka płyn ani sie nie sączy nie wiem nawet gdzie szukać tej wczoraszej przyczyny tego wycieku zaraz sprawdze ten króciec tylko młe pytanie panowie gdzie tego króćca szukać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekkarauda 0 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 To jest ten trójnik który jest do głowicy przykręcony z jednej wchodzi czujnik temp. gruby przewód od chłodnicy i cienki od krótkiego obiegu bodajże jak się nie mylę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Na 100% to ten króciec puszcza Ci płyn, wycieku mozesz nawet nie zauwazyć, ale polecam kupić nowy, zamiennik tego dziadostwa to koszt 10-20zł i masz spokój, w motoryzacyjnym będą wiedzieli o co chodzi bo to jeden z defektów silnika 1,9TDI. Z czasem moze nawet sie urwać taki króciec, wiec lepiej za wczasu wymienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1983 1 Opublikowano 24 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 dzieki za fotke to mi ułatwi rano nic nie leciało teraz zrobiłem jakies 30km i znów te pioruństwo gdzies leci nwet bardziej nż wczoraj jutro biore sie za te diabelstwo zwane króćcem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Jesli masz wyciek w okolicach nad filtrem oleju to mozesz tez sprawdzic weze do chlodnicy oleju. Moze tam cieknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1983 1 Opublikowano 25 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 Panowie kto obstawiał na ten króciec to ZGADŁ dziś znow zajrzałem i nic nie leciało ale gdy odpalilem silnik i zrobilem pare kilometrów zaczeło leciec dzieki waszym poradom i zdjeciu gdzie ten króciec sie znajduje zarzałem tam i strzał w 10 tam właśnie sączy sie płyn dzis juz nie wymienie tego bo niezdąże bo sklepy tylko do 13 ale do poniedziałku wytrzymam. Wszystkim z BARDZO DZIĘKUJE POZDRWIAM[br]Dopisany: 25 Wrzesień 2010, 12:46_________________________________________________P.S. tak czytam te posty i widzę ze ten króciec to tak czeste zjawisko uszkodzenia w Audi jak w oplu rdza (miałem vectre) :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 to jest typowa usterka układu chłodzenia w tym silniku nie tylko w A4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1983 1 Opublikowano 26 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 jutro kupię ten kruciec, tylko mm jedno pytnie co do wymiany: trzeba spuszczać płyn chłodniczy z układu, czy tylko troche wyleci jak wykręce stary kruciec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie 3 Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Nie musisz, ja nie spuszczałem płynu wcale. Wypompuj płyn ze zbiorniczka wyrównawczego, potem wyleci ci jeszcze z pół litra z węży jak ściągniesz. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się