spetsnaz Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Uszkodzenie amortyzatora wykluczysz bardzo szybko, wystarczy bujnąć przodem auta jeżeli to amortyzator to pukanie na 100% usłyszysz. Rozumiem, że podczas wymiany wahaczy nie była zdejmowana sprężyna z amortyzatora? Jestem przekonany, że jest to wina łączników. Przerabiałem ten temat przy wymianie stabilizatora na wersję z avanta. Tak jak pisałem, w pierwszej kolejności wyklucz właśnie je, żeby nie generować zbędnych kosztów.
Tzieland Opublikowano 27 Września 2010 Autor Opublikowano 27 Września 2010 dobra na 9 jadę do speców i powiem im co i jak i niech robią
spetsnaz Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 dobra na 9 jadę do speców i powiem im co i jak i niech robią Dobre łączniki ok. 50zł za sztukę ze śrubami mocującymi, robota max. 50zł. Nie daj się zrobić
moskal Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 dobra na 9 jadę do speców i powiem im co i jak i niech robią Dobre łączniki ok. 50zł za sztukę ze śrubami mocującymi, robota max. 50zł. Nie daj się zrobić Sam powinien to ogarnąć , godz roboty z palcem w dópie
spetsnaz Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 dobra na 9 jadę do speców i powiem im co i jak i niech robią Dobre łączniki ok. 50zł za sztukę ze śrubami mocującymi, robota max. 50zł. Nie daj się zrobić Sam powinien to ogarnąć , godz roboty z palcem w dópie Proste ale najmniej roboty jest z kanału. (oba koła muszą mieć takie samo wychylenie). Podnosząc auto z jednej strony opór będzie stawiał stabilizator, więc albo kanał, albo całe auto w górę.
moskal Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 całe auto w górę. Najlepiej podniesc przód z obu stron
Tzieland Opublikowano 27 Września 2010 Autor Opublikowano 27 Września 2010 spokojnie panowie, pojadę do swoich mechaników, im też trzeba dać zarobić dzisiaj jednak nie mieli już czasu, bo się spóźniłem jakieś 2 godz. jutro jadę z rana i już się dowiedziałem, że końcówki wyjdą mnie ok 70 zł/szt + robota, a łączniki ok 60 zł/szt + robota, więc naprawdę nie jest źle sam pewnie też bym dał radę ale niestety kanału brak
jozek726 Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 To napisze wam gdzie ja mam luz -na końcówce drążka kierowniczego ale nie na sworzniu kulowym tylko na nagwintowanym pręcie który wychodzi z odlewu sworznia kulowego, długo do tego dochodziłem ale udało się .Nie wiem co ten Helmut tam zakładał ale LMO czy TRW to nie jest. a powiedz mi jakie miałeś objawy? mi ostatnio na skręconych kołach na maxa w prawo lub lewo nierówno jedzie tak jak po wybojach a droga prosta co jest????
spetsnaz Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 spokojnie panowie, pojadę do swoich mechaników, im też trzeba dać zarobić dzisiaj jednak nie mieli już czasu, bo się spóźniłem jakieś 2 godz. jutro jadę z rana i już się dowiedziałem, że końcówki wyjdą mnie ok 70 zł/szt + robota, a łączniki ok 60 zł/szt + robota, więc naprawdę nie jest źle sam pewnie też bym dał radę ale niestety kanału brak Końcówek jeszcze nie wymieniaj, dojdzie do tego koszt zbieżności.. zrób same łączniki najpierw.
Gniady Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Zobacz czy na łącznikach naokoło jest guma jak jest to nie powinno stukać,łącznik wymienisz z lewarka.Luz na amorze to rzadkość.
spetsnaz Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Zobacz czy na łącznikach naokoło jest guma jak jest to nie powinno stukać,łącznik wymienisz z lewarka.Luz na amorze to rzadkość. Marcin, popatrz co pisałem wyżej, jeżeli ma łącznik ze sworzniami to g... będzie widać. A na jednym lewarku to będziesz miał dość ciężko zdjąć łącznik, bo stabilizator będzie blokował (będzie skrzywiony).
Tzieland Opublikowano 27 Września 2010 Autor Opublikowano 27 Września 2010 spoko spoko, na pierwszy ogień idą te łączniki, przejadę się, posłucham czy stuka i wtedy się zobaczy
Gniady Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Spoko masz racje ,ja niestety mam dalej problem bo okazało się że to wcale nie końcówka w moim przypadku po wymianie stuka dalej jak kręce szybko kierownicą,więc albo drążek kierowniczy ma luz posiada on bowiem sworzeń kulowy albo cały drążek odkręcił się od maglownicy,magiel odpada bo stuki dochodzą z lewej strony i łapiąc za drążek jak ktoś kręci kierownicą to luz jest wyczuwalny ,szkoda że dojście jest fatalne w warunkach garażowych.
jozek726 Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 Jaką najlepszą koncówke drążka wstawić do mojego ajm?
moskal Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 Jaką najlepszą koncówke drążka wstawić do mojego ajm? FEBI
jozek726 Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 Jaką najlepszą koncówke drążka wstawić do mojego ajm? FEBI
Tzieland Opublikowano 28 Września 2010 Autor Opublikowano 28 Września 2010 no ok wymienili mi końcówkę i stukanie prawie ustało, jeszcze od czasu do czasu gdzieś stuknie ale w sumie mam to już w .... wymienili tylko jedną, bo jedna była napewno zła, być może pozostałe stukanie dochodzi właśnie z tej drugiej końcówki ale na razie dam sobie z tym spokój :gwizdanie:
moskal Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 no ok wymienili mi końcówkę....... ......wymienili tylko jedną..... i po c**j sie człowiek poci , odpowiada na pytania w temacie , a autor po 4 stronach przeczytanych postów pojechał do jakiś półidiotów mechaników a ci wymienili jedna końcówke. pisałem jak pojebany ze wymienia sie wszystko parami..... Po co chłopie zakładałeś ten temat , pytałeś a i tak pojechałeś do nich i spier.doliliście robote , bo oni wiedzą lepiej.
Tzieland Opublikowano 28 Września 2010 Autor Opublikowano 28 Września 2010 Przepraszam bardzo, że Cię uraziłem moskal Ale po pierwsze zakładałem temat, żeby tylko się dowiedzieć co i jak, i już teraz wiem. Chyba o to w tym wszystkim chodzi Po drugie kolesie znają się i to dobrze, bo robią praktycznie same Audi i w większości na dobrych częściach Po trzecie sam i tak bym tego nie zrobił, bo nie chce mi się z tym jeb.ać No i na koniec powiem, że w przyszłym roku mam zamiar wymienić całe zawieszenie, więc teraz chciałem zrobc to możliwie niskimi kosztami. Ale następnym razem przyjadę do Ciebie moskal
moskal Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 Ale następnym razem przyjadę do Ciebie moskal zapraszam , zrobie ci tak jak Bóg przykazał , obczaisz i powiesz swoim mechanikom jak to maja robić zeby nie zj***ć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się